Telekomunikacja Polska - infolinia


W obronie krzyża


Info:

Z dniem 10.04.2003 Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę wysyłania sms'ów porzez telefon


stacjonarny. Warunkiem działania usługi jest posiadanie telefonu z wy wietlaczem
ciekło-krystalicznym!

Przewidywany koszt usługi wynosić będzie 10 gr. z Vat za jednego sms'a
Już dzi  zadzwoń i zamów usługę !

Szczegółowe informacje na temat usług możesz uzyskać również pod numerem bezpłatnej infolinii 0


800 800 800.

Dobry żart, tylko że coś ala SMS jest już dawno dostępne w usłudze ISDN



Od 3 września br. klienci Telekomunikacji Polskiej powinni za darmo otrzymywać
szczegółowy billing rozmów. Od tego samego dnia, klient dzwoniący pod
jakąkolwiek infolinię, powinien w słuchawce usłyszeć ostrzeżenie o kosztach
jakie ponosi za połączenie. Żadna z tych usług nie jest realizowana – donosi
dzisiejszy Głos Szczeciński.

Więcej na:
http://e-gsm.pl/index.php?page=news&mod=more&id=109938642346208

Pozdrawiam
Paweł Gąsiorski
http://www.e-GSM.pl




W informacji prasowej oraz na stronach internetowych TPSA podaje
informacje
o promocji nizszych o 20 % polaczen miedzystrefowych dla trzech wybranych
numerow.

cyt.: "Od 1 lipca br. Telekomunikacja Polska S.A. rozpoczyna promocję pod
nazwą Wybrane Numery. Od tego dnia wszyscy abonenci TP S.A., którzy chcą
skorzystać z tej promocji mogą składać zamówienia, osobiście w każdym
Biurze
Obsługi Klientów TP S.A. lub wysyłając pocztą do właściwego dla siebie BOK
TP S.A. "

Niestety w BOK i pod numerem infolinii otrzymalem informacje, ze promocja
nie dotyczy abonentow posiadajacych lacza ISDN. Do diabla, dlaczego? Czy
"wszyscy" nie oznacza wszyscy. Jestesmy gorsi ?. Podpisalismy lojalki na
dwa
lata, to chyba mozna nas swobodnie przycinac. Moze ktos ma jakies szersze
informacje na ten temat?

A moze powinnismy sie zjednoczyc i cos zrobic w tej sprawie. Jest tu jakis
prawnik?

pozdrowienia
pEgon


A mnie powiedziano że abonent ISDN może skorzystać z promocji "Wybrane
Numery" ale tylko trzy numery na usługę. (tj nie dla każdego MSN i nie dla
każdej linii B)

---
Arv.



Dnia 03-12-20 16:15, osoba przedstawiająca się jako "XHS" napisała:

tak, ja mam lojalkę.. z tym, że podpisaną w lipcu, kiedy jeszcze było 199
PLN/mc
(a w zasadzie promocja - wakacje za 2 PLN)
Potem cena się zmieniła... a ja wciąż dostaję rachunki na 199 PLN/mc


A widzisz więc się na promocję za 149 nie łapiesz. Skorzystałeś z promocji
wcześniejszej. Musisz czekać aż się "zwykła" cena w cenniku zmieni.
Myślę że tu się wszystko rozbija o interpretację sformułowanie w cenniku "W
przypadku zawarcia Umowy na czas określony (12 miesięcy)"

Te 149 zł jest elementem promocji "Aktywacja i 30-dniowy test za 1.07"

W opisie promocji stoi:

"Aby skorzystać z promocji należy:

Złożyć zamówienie na usługę Neostradę w Telepunkcie, Punkcie Sprzedaży
TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ lub telefonicznie pod numerem bezpłatnej infolinii
0-800 102 102 w czasie trwania promocji od 01.11.2003 do 31.12.2003 i podpisać
umowę na jej świadczenie."

Ty zamawiałeś wcześniej więc wg mnie szanse masz nikłe ale powalczyć możesz.
Może się uda w n-tej instancji.

Pozdrawiam i powodzenia




Krzysztof K. Maj wrote:
Wygląda na to, że informacja o tym, kto ma takie uprawnienia jest
najgłębiej strzeżoną tajemnicą Telekomunikacji Polskiej (chyba lepiej
strzeżoną, niż miejsce pobytu Bin-Ladena!), bo pomimo kilku godzin
odbytych rozmów z infolinią oraz tzw. opiekunem klientów biznesowych,
nie udało się wpaść na żaden trop tej osoby.  Mam nadzieję że nie
okaże się, że jest on postacią całkowicie fikcyjną, podobnie jak
niegdyś ObersturmbahnfĂźrer Wolf


          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Łomatko, to ktoś to jeszcze pamięta? :-)

Mnie się wczoraj po raz drugi udało zmienić abonament przez blulajn.
Procedura diametralnie różna niż 2 tygodnie temu, w pierwszej chwili padła
nawet odpowiedź "zmiana abonamentu oraz zamówienie billingu, proszę pana,
tylko drogą pisemną". Po chwili perswazji panienka podszła się skonsultować
i po jakichś cirkaebałt 10 minutach wróciła, po czym okazało się, że i jedno
i drugie można telefonicznie. Mnjodzio :-)

Ale pamiętajmy, że zachodnie telekomy ponoć mają parę razy wyższy odsetek
klientów niezadowolonych z hotlajnu :-



lamarr napisał(a) w wiadomości: <8gjn7o$uq@aquarius.webcorp.com.pl...


W dzisiejszej Rzeczpospolitej list mieszkańca Francji (mieszka tam 20 lat)
.
Pisze on , że France Telecom jest tam MONOPOLISTĄ .


Monopol FT istnieje w zakresie telefoni glosowej. Wszystkie pozostale uslugi
publiczne zostaly zliberalizowane i podlegaja procedurze tzw. deklaracji lub
autoryzacji.


Na świecie numery na zaczynającesię
na 800 są darmowe - we Francji nie .


Ten gosc mieszka  20 lat we Francji, a nie slyszal o usludze
"Numero Vert" zaczynajaca sie od " 05 " - to francuska infolinia dla firm.
Ciekawe czy ten "inteligent" slyszal w ogole o Inteligent Network :-)))


Gość pisze wprost , że Polska wpuszcza
się w kanał .


Zapewne we Francji rownież nie brakuje niby "fachowcow od telekomunikacji".
Pozdrawiam z Lublina



Klienci usługi Business Everywhere mogą w TP zamawiać nie tylko stacjonarny,
ale również mobilny dostęp do korporacyjnego Intranetu. Dzięki temu, w
ramach jednej umowy, otrzymując jedną fakturę, mają możliwość wejścia do
firmowej sieci korporacyjnej z wykorzystaniem wielu technologii dostępowych.

Po raz pierwszy Telekomunikacja Polska, dzięki współpracy z Orange, oferuje
swoim klientom rozwiązania mobilne. Trzy nowe pakiety Business Everywhere
(okazjonalny mobilny, intensywny mobilny i nielimitowany) umożliwiają dostęp
do sieci w technologii GPRS/EDGE/UMTS/WiFi. W sumie TP oferuje 5 pakietów
dostępu do usługi.

W związku z rozwojem oferty i dodaniem nowych pakietów zostały zmodyfikowane
również ceny. Obecnie pakiet intensywny kosztuje 90 zł netto (109,80 z VAT).
Kolejna nowość, to zróżnicowanie opłat za bramkę dostępową do sieci
korporacyjnej klienta &#8211; tzw. Gateway, w zależności od czasu obowiązywania
umowy. W przypadku podpisania umowy na 24 miesiące, klient może zaoszczędzić
od 100 zł netto do 400 zł netto miesięcznie.

Jednocześnie Firma udostępniła klientom nowy portal do zarządzania usługą
oraz dwie infolinie (0-800 130 130, 0-801 411 411) dedykowane dla
użytkowników Business Everywhere. Można tam uzyskać pomoc techniczną,
informacje na temat konfiguracji połączeń oraz informacje o opłatach za
korzystanie z usługi.



Telekomunikacja Polska wprowadziła nowe, ogólnopolskie usługi
informacyjne dla klientów anglojęzycznych i niepełnosprawnych, a także
ułatwiające znalezienie potrzebnych numerów telefonów alarmowych i
infolinii. 118 811 informacja tp o numerach telefonów abonentów w języku
angielskim.

http://www.telix.pl/article.php?sid=10032
pozdrawiam



Witam!


A ten nie jest dobry?
http://www.tp.pl/pdf/dom/internet/sdi/regulamin.pdf


przeciez toz to jest regulamin jakiejs promocji SDI za zlotowke - to 1/2
strony:
zaczyna sie tak: "Organizatorem promocji jest Telekomunikacja Polska S.A.
zwana dalej "TP"....  Promocja polega na wniesieniu ..."
a w ostatnim akapicie pisze:
"...Do świadczenia usługi SDI w ramach Umowy zawartej na warunkach Promocji
zastosowanie mają postanowienia zawarte w "Regulaminie świadczenia usługi
SDI" ..."

--
LH
PS. Szukanie tego zajęło mi 35 sekund.


Trzeba bylo zajrzec do tego pliku :)

a ja szukam dalej. ale... "Regulaminu swiadczenia usulugi SDI" - na BL
szukali ale nie znalezli, na infolinii intenetowej 080132123 polecili
dzwonic na BL...



Witam szanownych grupowiczów. Mam pewien problem, który chciałbym rozwiązać.
oto on:

20.09.2003 została podpisana umowa z Telekomunikacją Polską w promocji
"testuj przez 30 dni". Teraz cchiałbym z niej zrezygnować, więc moje pytanie
brzmi czy mogę to zeobić. Teraz przedstawiam szczegóły:

 Panie w telepunkcie oraz na infolinii neostrady zapewniała mnie, że te 30
dni są liczone od momentu zarejestrowania się po scrossowaniu linii.
Ostatnio jednak zauważyłem w regulaminie promocji punkt 12:

"Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, w terminie 30 dni od dnia
jej zawarcia."

Czyli typowe wprowadzanie klienta w błąd. Za późno się zorientowałem, ale
wkradł się promyczek nadzieji:

(W tym regulaminie promocji jest jeszcze punkt o możliwościach technicznych,
ale zostały one potwierdzone.)

W regulaminie Usługi neostrada jest napisane, że TP ma 10 dni na
umożliwienie korzystania z usługi. Na infolinii mówili, że 14 dni. Jednak ja
na dzień dzisiejszy nie mam tej linii aktywowanej (czyli ponad 2 miesiące).
Telekomunikacja nie wywiązała się tym razem z umowy. Reklamowałem to po tych
14 dniach i nic.

Stąd moje pytanie: czy mogę rozwiązać umowę (podpisaną na czas określony na
12 miesięcy) bez ponoszenia żadnych kosztów?

z góry dziękuję.



Kraj paranoi. Oto efekt 17 lat lewactwa u wladzy!
,,Żyjemy w kraju absurdów i paranoi. Paranoją jest to, że wicepremier
zaatakowana za rzekomą agenturę i odwołana z funkcji nie może się bronić,
bo... została odwołana. To rzadki przykład z gatunku wysokiej polityki.

Teraz częsty przykład z życia codziennego. Nasz Czytelnik gubi rachunek TP SA
i zapomina go zapłacić. Telekomunikacja mu bez ostrzeżenia wyłącza po dwóch
miesiącach telefon. On dzwoni na infolinię, by zapytać jedynie, jaką kwotę ma
wpłacić. Panienka nie powie. Dlaczego? - Bo telefon jest na żonę. On błaga, że
chce tylko zapłacić. - Nie powiem - brzmi odpowiedź. - Co mam robić - pyta. -
Niech żona zadzwoni. - Ale jak, skoro odcięliście jej możliwości dzwonienia!?
Chwila milczenia. - Nie powiem, tajemnica - brzmi werdykt.

O zdrowy rozsądku! Przybądź i ratuj nas przed kapłanami polskiej paranoi: tymi
od lustracji i od telekomunikacji. ''
www.se.com.pl/se/index.jsp?place=mainLead&news_cat_id=1309&news_id=110246&scroll_article_id=110246&layout=1&page=text&list_position=1
Jak to dobrze, ze juz glosu nie zabierze ta pani z Giodo (Kulesza?). Ta to by
udopiero udowaniala potrzebe istnienia takiego absurdu. :)



Wyłudzone numery Liveboxa - Czy jest zagrożenie?
Witam

Wczoraj moja teściowa odebrała telefon od człowieka, który
przedstawił się, że jest z Telekomunikacji Polskiej. Powiedział, że
sprawdza numery Liveboxów, czy się zgadzają. Niestety teściowa
podała mu dwa numery znajdujące się na modemie, na jego spodzie
(oznaczone jako S/N i P/N). Później doszliśmy do wniosku, że to mógł
być jakiś podstęp i chyba rzeczywiście był bo na infolinii TP
powiedziano nam, że Telekomunkacja nie ma w zwyczaju tak postępować?

Mam w związku z tym pytanie: co nam aktualnie zagraża i kto to mógł
być? Czy jakiś hacker czy też nieuczciwa konkurencja typu Tele2?

W jaki sposób mogę chronić w zaistniałej sytuacji komputery w domu?
Mamy dwa komputery podłączone do liveboxa, przez kabel Ethernet i
przez USB bo połączenie bezprzewodowe się do d... nadaje)



Dlaczego nasza wladza pozwala okradac obywateli
przez monopolistyczne i nierzetelne firmy?Sprawa dotyczy
telekomunikacji polskiej a ja wiem ze francuskiej.Nastepna firma to
CANAL+Cyfrowy Sp.z oo w Warszawie.Telekomunikacja nie polska kasuje
za informacje obowiazkowe ze infolinie musza miec numer
kierunkowy.Wiadomo ze jest to nie prawda ale za nastepne polaczenie
trzeba zaplacic.Natomiast CANAL + zrobil ze swoich abonentow SERVIS
DO PRZEPROGRAMOWANIA WLASNYCH DEKODEROW(abonent tylko je dzierzawi
ale przymusowo).Za te uslugi jezeli ktos nie umie trzeba prywatnie
zaplacic.Winny jest abonent ze nie skonczyl technikum telewizyjnego.