W obronie krzyża
Witam
Klub Sportowy Sprzęgćo Wejherowo zostać zaćożony w 1992r i od pocz?tku utrzymuje się tylko i wyć?cznie ze skćadek zawodników w nim graj?cych. Aktualnie gramy w Klasie B pomorskiego Zwi?zku Pićki Nożnej i w Wejherowskiej Amatorskiej Lidze Pićki Nożnej TKKF Zdobyli?my już m.in.:
- Mistrzostwo Ligi TKKF sezon 2003
- 1 miejsce w Turnieju o Puchar Niepodlegćo?ci
- 1 miejsce w Turnieju o Puchar Prezydenta Miasta Wejherowo
- 4 miejsce w 1 Turnieju Halowej Pićki Nożnej Telekomunikacji Polskiej i Firm Wspóćpracuj?cych
W tym sezonie w lidze TKKF zajmujemy 3 pozycje z pięcioma punktami straty do lidera. W klasie B jeste?my na pierwszym miejscu i mamy duże szanse na awans do klasy A.
Dla firmy nasze wydatki s? naprawdę niewielkie, ale dla osób prywatnych jest to niemaća suma. Wszystkich chętnych, którzy chc? wspomóc nasz klub prosimy o kontakt z Prezesem Klubu.
www.sprzeglo.wejherowo.prv.pl
Od poniedziałku, na podstawie nowej unijnej dyrektywy, dostawcy internetu muszą rejestrować wszystkie kontakty swoich klientów w sieci. Polska nowe przepisy wprowadzi jednak z nieznacznym opóźnieniem. Żeby zaczęły obowiązywać, potrzebna jest nowelizacja prawa telekomunikacyjnego.
Na specjalne żądanie, służby specjalne, dostaną dostęp do zarchiwizowanych kontaktów. A nakazem sądowym będą mogły wymusić na operatorach składowanie nie tylko treści e-maili, ale też do nagrywania rozmów przez Skype'a. Dostawcy będą też musieli archiwizować te dane przez 12 miesięcy.
Podobna dyrektywa, nakładająca na firmy telekomunikacyjne obowiązek magazynowania informacji o połączeniach telefonicznych, już obowiązuje.
cia.bzzz.net
Każdy klient Telekomunikacji Polskiej może już założyć specjalne konto w serwisie WWW opera- ton, dzięki czemu w dowolnej chwili będzie miał dostęp przez internet do informacji o swoim rachunku telefonicznym. W oknie przeglądarki stron WWW zobaczymy między innymi raport o stanie naszych rozliczeń z firmą telekomunikacyjną. Możemy, rÓwnież przez internet, zamawiać i modyfikować usługi onz złożyć reklamację. Podobne internetowe formy kontaktu firmy z jej klientami, jak teraz w TP stosowane są od lat w krajach zachodnich. Korzystają z nich również, i to od dawna, niektórzy rodzimi operatorzy telefonii komórkowej i tradycyjnej - na przykład Orange i Dialog.
Ja jeszcze w temacie TP SA. Tak się składa, że mam bliski kontakt z firmą, chociaż nie jestem pracownikiem TP. Sam bardzo chciałem neostradę i nie udało się. Wszystko rozbija się o to, że w ramach wojny między operatorami TP niechętnie udostępniała swoją sieć i dostawała kary od UKE. Chcąc udowodnić, że bez TP polska telekomunikacja padnie wstrzymali na ten rok wszelkie inwestycje. Nie wolno wybudować nawet 20 m kabla (tak ja miałem). Jak widać poskutkowało i w zeszłym tygodniu podpisali porozumienie w efekcie którego UKE anuluje wszelkie kary a TP podłączy nowych 1,6 mln nowych użytkowników szerokopasmowego internetu w najbliższych latach. Jest zatem nadzieja na wznowienie inwestycji (pewnie najpierw pójdą do realizacji duże inwestycje) i zapowiadają znaczny spadek cen neostrady.
Na razie chyba najlepsi są lokalni providerzy.
A też słyszałam, że się dogadali, ale czy to może mi pomóc w najbliższym czasie, tego nie wiem. Póki co muszę "sama zainwestować" ;)
Dnia 19 lutego przeglądając aukcje allegro postanowiłem zakupić 12 systemów operacyjnych Windows dell Professional a że nie posiadam konta w allegro skontaktowałem się z sprzedającym przez nr tel który był podany w aukcji po uzgodnieniu warunków dotyczących zapłaty za przedmiot postawiłem zaufać i wpłacić pieniądze sprzedawcy na konto
przed wpłatą pieniędzy kontaktował zemną się kilka krotnie w celu potwierdzenia czy na pewno wezmę te systemy operacyjne po wpłacie pieniędzy na konto sprzedawcy kontakt się urwał z sprzedawcą, nadmieniam że na aukcji allegro sprzedawał dużo rożnych programów uzbierał 471 pozytywnych komentarzy co skłoniło mnie zaufanie sprzedawcy i wpłacenie wyżej wymienionej kwoty nie mogę się skontaktować w żaden sposób z sprzedającym kontaktowałem się z inny ludźmi którzy robili u niego zakupy również czekają na towar za który zapłacili jeden z kupujących pojechał osobiście pod adres z allegro lecz jak mnie poinformował że nikt o takim nazwisku tam nie zamieszkuje dzwoniłem na informacje nr do telekomunikacji polskiej w celu sprawdzenia czy ten użytkownik posiada tel stacjonarny okazało się że nie , na aukcji się ogłaszał że wystawia faktury VAT więc według mnie prowadzi jakaś firmę w każdym razie do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru za który zapłaciłem sprzedawca ma wyłączony tel albo jak ma włączony to nie odbiera tel byłem na policji przedstawialem sprawę powiedzieli że mam iśc i mu cywilną sprawęzałożyc i niechcieli się tym zając :mad:
TP - firma przyjazna klientowi
Telekomunikacja Polska otrzymała godło ogólnopolskiego programu certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi". Certyfikat jest potwierdzeniem, że TP zapewnia klientom skuteczną obsługę poprzez kontakt z doradcami na błękitnej linii - 19393 oraz infoliniach technicznych, a także bezpośrednio w salonach sprzedaży tp i przez www.tp.pl.
Czytaj Więcej...
Ku przestrodze, źródło: gsm.biz.pl
"w ostatnim tygodniu bardzo wiele podróżowałem na odcinku Opole - Wrocław - Jelenia Góra. Moja firma prowadzi ogólnopolskie, specjalistyczne usługi serwisowe, więc charakter pracy jest typowo mobilny. Biorąc pod uwagę cennik - przy przedłużeniu umów telekomunikacyjnych, zmieniliśmy podmiot obsługujący usługi telekomunikacyjne i wybrano ofertę Play. Wiele wskazuje na to, że jeśli nic się w temacie nie zmieni, to tak szybko, jak zmieniliśmy operatora na Play właśnie, tak szybko zmienimy go na innego. Dlaczego ? Ano dlatego, że Play nie gwarantuje nam stabilności usług, kiedy poruszamy się po drodze. Zasięg bardzo często znika, losowo się pojawia i równie losowo z sieci korzystać nie można. Znana mi jest sposobność ustawienia "na sztywno" sieci Plusa, ale dobraliśmy do abonamentu usługi internetowe, realizowane wyłącznie w zasięgu Play, celem komunikacji elektronicznej w firmie i ta metoda, niestety - zawodzi. To, co się dzieje z powodu przeogromnych luk w zasięgu własnej sieci Play - w poprzednim tygodniu uderzyło w nas w sposób szczególny. Grupa wyjechała w różne części Polski: ja w trasę, jak wyżej, inni w kierunku Warszawy, Białegostoku, Częstochowy i Krakowa. Ponieważ musieliśmy zajrzeć do regionalnych poddostawców sprzętu i zsynchronizować rozliczenia byliśmy zmuszeni do bardzo częstego, wzajemnego kontaktu po drodze, w tym do odbierania maili. Niestety, Play nam skutecznie wszystko utrudniał. A to zasięg z telefonu któremuś z nas zniknął podczas jazdy na kilkanaście kilometrów i nie było możliwości kontaktu, a to mail szedł 35-40 minut, bo telefon w kółko albo szukał sieci, albo znów zmieniał operatora. Normalna "masakra". Pisali Państwo w serwisie, że w 2010 roku miały być realizowane inwestycje w sieć przy drogach i szlakach kolejowych. A ja pytam: gdzie one do ch...y są ? Jeżdżę regularnie przeróżnymi trasami i tak naprawdę, oprócz centrów miast - nic się nie zmienia. Przecież to już maj ! Tak Play chce zatrzymać albo zdobyć biznes ? Przecież to żenada ! "
Tele2 i TP porozumia?y si? w sprawie abonamentu
Tele2 Polska i Telekomunikacja Polska zawar?y porozumienie w sprawie terminu realizacji zam?wie? na abonament, w ramach us?ugi WLR. Na mocy tego porozumienia, TP zacznie przyjmowa? zam?wienia od 4 grudnia 2006 roku.
18 pa?dziernika 2006 roku sp?ki Tele2 Polska i Telekomunikacja Polska zawar?y porozumienie w sprawie terminu realizacji decyzji Prezesa UKE o hurtowym zakupie abonamentu (WLR). Zawarte porozumienie zak?ada, ?e TP zacznie przyjmowa? zlecenia abonent?w na zmian? operatora 4 grudnia br., natomiast pierwsi klienci zmieni? operatora na Tele2 8 stycznia 2007 roku. W pierwszej kolejno?ci zrealizowane zostan? zaleg?e zam?wienia z?o?one przez abonent?w od wrze?nia do grudnia br. Pocz?wszy od 9 stycznia 2007 roku zam?wienia klient?w na abonament w Tele2 b?d? przez TP realizowane na bie?co zgodnie z Decyzj?.
Porozumienia oznacza r?wnie?, ?e gdy b?dzie ono przez TP realizowane zgodnie z zawartym w nim harmonogramie, Tele2 zrezygnuje z dochodzenia od TP roszcze? z tytu?u kar umownych przewidzianych w decyzji Prezesa UKE.
Klienci b?d? w trybie indywidualnym informowani o dacie realizacji zam?wienia na zmian? operatora.
Op?acanie abonamentu w Tele2, zamiast w TP, jest mo?liwe dzi?ki decyzji Prezesa Urz?du Komunikacji Elektronicznej z 13 lipca br., poszerzaj?cej umow? o po?czeniu sieci Tele2 i TP o Hurtowy Dost?p do Sieci (WLR - Wholesale Line Rental).
Na podstawie WLR, klient uzyskuje dost?p do linii (op?aca abonament) i mo?liwo?? korzystania z po?cze? za po?rednictwem operatora alternatywnego. Tele2 w pe?ni przejmuje na siebie obs?ug? klienta i staje si? dla abonenta jedynym punktem kontaktu.
Cena hurtowa abonamentu ustalona jest na zasadzie upustu od ceny referencyjnej. Zgodnie z decyzj? Prezesa UKE, uruchomiony zostanie podstawowy WLR, kt?ry obok abonamentu obejmuje po?czenia na numery alarmowe, wybrane numery skr?cone, typu 0-80x, biuro numer?w. Inne us?ugi, jak po?czenia o podwy?szonej op?acie (typu 0-70x) oraz niekt?re us?ugi dodane, nie s? dost?pne w podstawowej wersji WLR. Pe?en WLR - obejmuj?cy szersz? gam? us?ug i po?cze? - ma zosta? wdro?ony na pocz?tku 2008 roku.
?r?d?o: TP
Jesteś studentem informatyki???Zastanawiasz się nad pracą w IT?
To konferencja Cisco Student Day jest właśnie dla ciebie! Przyjdź 2 kwietnia w godzinach 12.00-18.00 do Auli Mikotoksyn.
Wydarzenie to jest także doskonałą sposobnością do spotkania się z przedstawicielami korporacji branży teleinformatycznej, mogących w przyszłości zatrudniać absolwentów kierunku informatyka, posiadających kwalifikacje z zakresu sieci komputerowych i telekomunikacyjnych. Współpraca uczelni z przemysłem pozwoli na dostosowanie dydaktyki do bieżącego zapotrzebowania rynku pracy, aby kwalifikacje absolwentów w większym stopniu odpowiadały oczekiwaniom pracodawców.
Cel konferencji:
* popularyzacja wiedzy o nowych produktach i usługach sieciowych,
* wskazanie korzyści z certyfikacji Cisco jako szansy na rozwój kariery zawodowej,
* poznanie oczekiwań stawianych absolwentom przez firmy sektora teleinformatycznego,
* umożliwić studentom kontakt z przyszłymi pracodawcami,
* nawiązać i kontaktów z przemysłem z branży IT.
Czas i miejsce
* 2 kwietnia 2009r. godzina 12.00 – 18.00
* Aula Mikotoksyn, UKW, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz
Udział w konferencji jest bezpłatny
Agenda
* Rozpoczęcie konferencji - prof. Piotr Malinowski, Dziekan WMFIT,
* Program Cisco Networking Academy w Polsce - Anna Czacharowska-Rybkowska, Cisco Systems,
* Cisco w Atos Origin- Cezary Ptak, Artur Dziubiński, Marta Klicka, Atos Origin,
* Instytut Przedsiębiorczości Cisco - Agnieszka Macierewicz, Cisco Systems,
* Biuro Karier - pomost między uczelnią a rynkiem pracy - Monika Skrzypczyk, Biuro Karier UKW,
* Kawa,
* SIP in Orange Business Services IPT IPVPN global network - Arkadiusz Dobkowski, Telekomunikacja Polska,
* Sieci konwergentne przyszłości. Skalowanie i optymalizacja - Łukasz Bromirski, Cisco Systems,
* Asterisk w kontekście biznesu - Artur Kalbarczyk, DIR,
* Lokalna Akademia Cisco na UKW plany na przyszłość - Piotr Żmudziński, Zakład Podstaw Informatyki, UKW,
* Podsumowanie konferencji, Formy Współpracy z przemysłem - prof. Mariusz Kaczmarek, Dyrektor IMSIS, UKW
Opis oferty pracy: Instruktor CCNA
Poszukujemy osoby na stanowisko: Instruktor CCNA. Miejsce pracy:
Warszawa. ref.: IC/01/2009
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego w zakresie telekomunikacji lub informatyki;
preferowani są absolwenci Politechniki Warszawskiej,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- minimum dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu i administrowaniu sieciami teleinformatycznymi,
- profesjonalnej znajomości technologii TCP/IP, w tym routingu,
- profesjonalnej znajomości sprzętu firmy Cisco w tym IOS,
- minimum rocznego doświadczenia dydaktycznego,
- posiadania certyfikatu CCNA; preferowane jest posiadanie certyfikatu
CCNP lub CCSP.
Będziesz odpowiedzialny za:
- prowadzenie kursów CCNA (zajęcia odbywają się w dni powszednie po 17 oraz w weekendy),
- kontakt z kursantami poza zajęciami w formie e-mailowej.
Forma współpracy:
- umowa o dzieło z prawami autorskimi (50% kosztów uzyskania
przychodów),
- współpraca rozpocznie się od lutego 2009.
W zamian otrzymasz:
- możliwość pracy w środowisku najlepszej polskiej uczelni
technicznej,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- kontakt z kreatywnymi kursantami,
- dostęp do nowoczesnego sprzętu sieciowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- uzyskanie uprawnień instruktorskich do CCNA, Network Security i
Wireless.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres e-mail: itu-itc@elka.pw.edu.pl - tytuł wiadomości prosimy
rozpocząć od [Praca - IC/01/2009]. Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.