W obronie krzyża
Z informacji, które w dniu dzisiejszym przesłał do naszej redakcji Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, wynika, że problem z poprawnym działaniem numeracji skróconej, oraz numerów alarmowych leży po stronie Telekomunikacji Polskiej, a spółka P4 od początku istnienia dokłada wszelkich starań by ten problem rozwiązać.
Problem pojawił się kilka dni temu kiedy to jeden z naszych czytelników przesłał do naszej redakcji informację o tym, że w sieci Play nie działa poprawnie numeracja skrócona oraz numery alarmowe (pogotowie gazowe, wodociągowe, itp.) Pisaliśmy o tej sprawie w Problem z telefonowaniem w sieci Play?.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play powiedział:
Od początku działalności P4 negocjuje z TP możliwość świadczenia tego typu usług we wszystkich strefach numeracyjnych. Wszystkie numery, o których wspominają kliencie są w sieci TP. Niestety TP nie wykazuje większego zainteresowania rozwiązaniem tej sytuacji. Negocjacje dotyczą obecnie kwestii technicznych. Ciągle dostajemy nowe wymagania techniczne, które zdecydowanie odsuwają nas od możliwości zaoferowania klientom swobodnego dostępu do możliwości wykonywania połączeń na numery 4cyfrowe. W tych strefach numeracyjnych, w których jest to możliwe, korzystamy ze współpracy w tym zakresie z firmą Netią.
Akurat dostałem dziś pismo z Orange dot. zmian cennika (na moją korzyść).
w nim, poza informacją o zmianie cennika, jestem informowany:
"W przypadku braku akceptacji powyższej zmiany przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 31 października 2009 r., zgodnie z art.61 ust.5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne(Dz, u. z 2004 Nr 171, poz, 1800 z późn, zm.).
Wprowadzone zmiany nie powodują podwyższenia cen, w związku z czym zgodnie z art. 61 ust. 6 Prawa Telekomunikacyjnego w przypadku wypowiedzenia umowy przed upływem okresu, na który została ona zawarta, w pełnym zakresie zastosowanie znajdują postanowienia umowy oraz Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, dotyczące roszczeń odszkodowawczych przysługujących Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel sp. z o.o...."
Wynika z tego, że owszem, zerwać mowę można, ale za odpowiednią opłatą :)
Mi 26-02-2007 tp napisala taka odpowiedz na moje pytanie w zwiazku ze zwiekszaniem predkosci
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pana maila informuję, że w okresie od 12.02.2007 r. do 15.03.2007 r. Telekomunikacja Polska będzie bezpłatnie zwiększała prędkość w ramach możliwości technicznych do zakończenia umowy lojalnościowej. Zwiększenie prędkości obejmie wszystkich abonentów opcji 128 kb/s usługi neostrada tp, którzy na dzień przed uruchomieniem akcji mają świadczoną te opcję na podstawie umowy terminowej lub na czas nieokreślony. Prędkość zostanie podniesiona do wartości 256 kb/s.
Pan nie musi nigdzie tego zgłaszać, w momencie pojawienia się możliwości na zwiększenie obecnej prędkości otrzyma Pan pismo z informacją na ten temat. Opłaty pozostaną bez zmian, czyli jak za 128 kb/s, warunki umowy również się nie zmienią.
Jeżeli ma Pan dodatkowe pytania, proszę o wysłanie zapytania z naszego portalu lub o kontakt z błękitną linią tp pod numerem 9393.
Jak nie bylo tak nie ma 256 <_<
W planie taryfowym tp startowy od listopada 2007 roku jest dostępna usługę tp mix. Od marca tego roku Telekomunikacja Polska wprowadza mix w kolejnych planach: tp weekendowy, tp wieczory i weekendy, tp 2000.
W celu doładowania konta usługi tp mix należy zakupić kupon elektroniczny z jednorazowym kodem, a następnie zadzwonić ze swojego telefonu pod numer 9425 i wpisać otrzymany kod. Kupony są do nabycia w salonach sprzedaży tp.
Doładowania są możliwe za pomocą nośników o wartości brutto: 5 zł, 10 zł, 30 zł, 50 zł oraz 100 zł. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów doładowania dostępne są w salonach sprzedaży tp oraz na stronie www.tp.pl.
Kwota przedpłacona może być wykorzystana na płatne usługi dostępne w danym planie tp (nie obejmuje abonamentu telefonicznego) z uwzględnieniem przysługujących rabatów.
Niewykorzystana w danym okresie kwota przedpłacona przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe. Wykorzystanie kwoty przedpłaconej skutkuje blokadą płatnych połączeń wychodzących.
Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu wykorzystania kwoty przedpłaconej pod bezpłatnym numerem 9425.
Usługi tp mix nie można łączyć z usługą limit połączeń tp oraz usługą limit rachunku tp.
źródlo: TP
" />W imieniu DIRT-RACERS oraz EXTREME-SQUAD mam zaszczyt zaprosić wszystkich miłośników jednośladów oraz quadów na impreze kończącą sezon motocyklowy 2008.
GDZIE: Lubniewice - ośrodek wypoczynkowy EXPLORIS lub jak kto woli ośrodek telekomunikacji polskiej (postaramy sie oznaczyć jakoś dojazd do ośrodka)
KIEDY: 27-28.09.2008
START: 10:00
W PROGRAMIE: Ciekawe i ambitne konkurencje z nagrodami, ognisko, grill, zabawa przez dwa dni w gronie miośników motocykli.
ZAPEWNIAMY: Muzykę, wiecznie nie gasnące ognisko, grilla, dobrą zabawę, pogodę też zamówiliśmy
Na terenie ośrodka znajduje sie bar, w którym można zakupić piwko, drinka, przekąski itp.
Jak ktoś chce to wszystkie potrzebne rzeczy (niezbędnik imprezowicza ) może zabrać ze sobą.
Jest możliwość wynajęcia domków ale najlepiej zarezerwować je wczesniej, ponieważ ilość miejsc ograniczona. Do dyspozycji domki 4-osobowe, 2-pokojowe w cenie 35zł/osoba. Nie muszę chyba wymieniać plusów takiego domku Rezerwacji oraz wszelkich informacji na ten temat udzielam ja pod numerem telefonu 792-509-640.
ZAPRASZAMY!!!
2004-04-13, Warszawa
Bardzo dobra wiadomość dla użytkowników Neostrady TP - znacząco wzrasta szybkość
transferu danych. Od 1 maja prędkość w Neostradzie TP opcji 128 kbps zwiększy się
do 320 kbps, zaś opcja 512 kbps przekształci się w 640 kbps. Wzrostowi prędkości
nie towarzyszy wzrost ceny. Zmiana dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych
Klientów usługi.
- Szybszy transfer danych bez wzrostu ceny spowoduje, że Neostrada TP będzie dużo
atrakcyjniejszą usługą dla Klientów - powiedział dyrektor Pionu Multimediów TP
Mariusz Gaca. Zwrócił uwagę, że klienci indywidualni zapłacą nawet mniej niż
dotychczas, gdyż dostęp do Internetu dla nich został niedawno zwolniony z podatku
VAT. - Oznacza to, że realnie zapłacą o 7 proc. mniej - przekonuje dyr. Gaca.
Klienci, którzy zamówią dowolną opcję Neostrady TP zapłacą za aktywację usługi
1,07 zł z VAT. Oferta jest aktualna do końca kwietnia. Dodatkowo osoby, które
podpiszą umowę na co najmniej 12 miesięcy otrzymają w prezencie grę multimedialną.
Zalety Neostrady TP:
- Szybki dostęp do Internetu gwarantujący bezproblemowe ściąganie plików z sieci
- Jedna linia - dwie usługi; możliwość jednoczesnego korzystania z Internetu i
prowadzenia rozmowy telefonicznej
- Łatwy i krótkotrwały proces instalacji
- Stała opłata niezależnie od czasu trwania połączenia z siecią
- Pełna gama modemów, gwarantująca konfigurację urządzenia wg indywidualnych
potrzeb
Dodatkowo użytkownicy Neostrady TP otrzymują:
- w opcji 640 kb/s - 50 lub 100 MB przestrzeni dyskowej do publikacji własnych
stron WWW i zakładania kont pocztowych
- w opcji 320 kb/s - konto pocztowe w domenie neostrada.pl o pojemności 5 MB
- dostęp do multimedialnego Serwisu Informacyjnego i Strefy Gier
- bezpłatną pomoc techniczną pod numerem 0-800 102 102 dostępna 24h na dobę
Informacje handlowe oraz składanie zamówień pod numerem infolinii 0-801 321 123 i
na stronie www.neostrada.pl
TELEKOMUNIKACJA POLSKA, Biuro Prasowe, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
tel.: (22) 527 19 39, faks: (22) 527 19 79,
biuro.prasowe@telekomunikacja.pl, http://www.telekomunikacja.pl
Kontakt: Barbara Górska, Rzecznik TP, tel.: (22) 527 19 39
Hmm czyli wychodzi 80/20 kB/s :).
http://www.neostrada.info
"Użytkownicy Neostrady mogą odzyskać od Telekomunikacji Polskiej VAT za Internet zapłacony za marzec i kwiecień. Muszą zareklamować rachunki.
Od 1 marca usługi dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych są obciążone 22-proc. stawką VAT i przez to droższe. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym operator o każdej podwyżce musi poinformować klienta na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem.
TP swoich klientów o podwyżce ceny Neostrady od 1 marca powiadomiła w połowie marca. W piśmie podpisanym przez dyrektor Kornelię Mathea nie ma jednak wymaganej prawem (art. 61 ustęp 6 ustawy - Prawo telekomunikacyjne) informacji, że klient w związku z podwyżką może zrezygnować z usługi, a dostawca nie ma prawa domagać się od niego odszkodowania. W ocenie prawników, z którymi rozmawialiśmy, pismo podpisane przez panią Mathea nie spełnia wymogów ustawowych.
Tymczasem TP twierdzi, że wypełniła obowiązki informacyjne, gdyż oprócz listu pani dyrektor, który nie zawierał informacji o możliwości zerwania umowy, przesłała w marcu abonentom ulotkę, w której poinformowała o prawie wypowiedzenia umowy w związku z podwyżką. Prawnicy zwracają uwagę, że ulotka nie zawiera cennika, więc nie można jej uznać za pełną informację.
- Urząd nie planuje kontroli u operatorów w sprawie terminu poinformowania przez nich użytkowników Internetu o podwyżce cen oraz tego, czy informacja była wystarczająca - mówił "Rz" Jacek Strzałkowski z Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
Z informacji zebranych przez "Rz" wynika, że ci, którzy zareklamowali rachunki telefoniczne za marzec i kwiecień z 22-proc. VAT za Neostradę, są informowani przez TP, iż ich reklamacja jest uznana. TP oddaje im niesłusznie pobrane pieniądze. Gdyby reklamacje zgłosili wszyscy użytkownicy Neostrady, koszty TP z tego tytułu sięgnęłyby ok. 10 mln zł miesięcznie."
w związku z powyższym wybieramy nr "party lajn" 9393 i zgłaszamy reklamację za miesiac marzec i kwiecień
i tu uwaga: jeżeli miła konsultantka oznajmia nam że, reklamowanie jest bezsadne ponieważ i tak odliczymy sobie vat na koniec roku podatkowego, grzecznie dziekujemy za uświadomienie odkładamy słuchawkę i dzwonimy jeszcze raz - no przynajmniej tak długo az reklamacja zostanie przyjęta:
czy zostanie rozpatrzona pozytywnie ? hmmmm to sie okaże
ale cóż to my decydujemy czy chcemy vat od tepsy za miesiąc czy za rok od US
Ty wybierasz ty decydujesz!
Powodzenia zyczy miłosnik &tp
" />Informacje ogólne o firmie :)
Sieć Plus, której operatorem jest Polkomtel S.A. działa od 1 października 1996r.
Od początku swej działalności sieć Plus jest pionierem we wprowadzaniu na polski rynek najnowszych rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Jako pierwszy zaoferował swoim klientom przesyłanie wiadomości MMS, możliwość odsłuchiwania SMS, przesyłanie danych w technologiach GPRS i EDGE, UMTS, HSDPA.
We wrześniu 2004 Plus, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomił usługi telefonii komórkowej trzeciej generacji, łącznie z UMTS. Dzięki temu abonenci sieci Plus mają dostęp do największego i stale rozszerzanego pakietu usług dodatkowych. To właśnie sieć Plus wyznacza kierunki rozwoju telekomunikacji mobilnej w Polsce.
Potwierdzeniem najwyższej dbałości o abonentów są certyfikaty ISO 9002, który otrzymały: Departament Kompleksowej Obsługi Klienta, Biuro Obsługi Technicznej, Biuro Reklamacji oraz Departament Aktywacji i Windykacji Należności.
Struktura Akcjonariatu firmy Polkomtel S.A.
Akcjonariuszami Polkomtel S.A. są:
KGHM Polska Miedź S.A.,
PKN Orlen S.A.,
TeleDanmark A/S i Vodafone Americas Asia - po 19,61 % akcji,
PSE S.A. - 16,05% oraz Węglokoks S.A. - 4,0%,
Tel-Energo S.A. - 1,01% i TelBank S.A. - 0,5%.
Siedziba spółki:
Ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa
tel.: (48) 022 426 10 00
faks: (48) 022 426 00 65
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta
Czynne przez całą dobę:
tel. 2601
tel. 601 102 601
Call Center - Łódź
tel. 2601
ul Traktorowa 148/158
91-204 Łódź
Połączenie z Konsultantem można uzyskać dzwoniąc:
w Polsce:
z telefonu sieci Plus- numer 2601 (numer platny 0.95 pln za połączanie)
z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus GSM - 601 102 601 (numer płatny)
z dowolnego telefonu stacjonarnego - 601 102 601 (numer płatny)
za granicą:
z telefonu komórkowego - numer +48 601 102 601
z telefonu stacjonarnego - + 48 601 102 601 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Wnioski pisemne do Działu Obsługi Klienta możesz kierować pod numery faksów:
z Polski:
0 601 102 602 (numer płatny)
z zagranicy:
+48 601 102 602 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Adres e-mail:bok@plus.pl