TELEKOMUNIKACJA POLSKA OFERTY PRACY


W obronie krzyża

Rozpoczęliśmy działalność w 2000 roku. Naszą specjalnością szybko stało się realizowanie projektów internetowych i intranetowych.
Pracujemy dla m.in.: Sekcja Krajowa Pracowników Telekomunikacji Polskiej, NSZZ Solidarność, BAA Polska, Business Centre Club.

Account IT

Zakres obowiązków:
- realizacja strategii sprzedażowej,
- opracowanie i aktualizacja w porozumieniu z zarządem strategii sprzedażowej,
- obsługa kluczowych Klientów firmy,
- sondowanie potrzeb rynku IT dla nowych produktów.


Wymagania:
- znajomość rynku produktów i usług w branży IT,
- udokumentowane doświadczenie w sprzedaży produktów i usług IT,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.


Oferujemy:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole z udokumentowanymi sukcesami,
- duży zakres odpowiedzialności i autonomię w działaniu,
- możliwość rozwoju zawodowego przy realizacji ciekawych projektów,
- stałe wynagrodzenie + wysoki system prowizyjny.


Jesteśmy elastyczni i otwarci na Twoje propozycje. Nie wykluczamy, żadnej możliwości współpracy.

Oferty zawierające opis dotychczas realizowanych projektów wraz z CV prosimy nadsyłać na adres praca@tigroup.pl z numerem referencyjnym w temacie: P.A. /19/07.


Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).



Masz normalną pracę - gratuluję. Niektórzy nie mają takiego szczęścia i pracują za marne grosze w Telekomunikacji Polskiej oferując klientom ich nowe usługi. A gdybyś się dowiedział po dwóch tygodniach pracy ze Twoja sprzedaż jest niewystarczająca i idziesz do zwolnienia, przez właśnie takich klientów, którzy zbyt mocno przeliczają.
Po pierwsze gratuluje rozmów z zegarkiem w ręku, oczywiście za 3 minuty rozmowy płaci się 0,35 gr, a co jak rozmawiasz 3,5 min, koszt takiego połączenia to już 70 gr.
Nie rozumiem dlaczego właśnie posiadaczy planu standardowego jest najciężej przekonać do zmiany decyzji. W końcu to tylko 7 zł, jeśli abonent ma pewność że wykonuje mało połączeń lokalnych i międzymiastowych bez rozmów komórkowych to ma gwarancje tej kwoty 50zł, a nie 42,70 + ewentualne połączenia, bo nie wierzę, że Ci abonenci mają telefon i z niego nie dzwonią.
Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości dla doradców, nie chcesz usługi, nie chcesz posłuchać oferty nie kłam że Ty to nie Ty, a potem pretensje do natrętnych doradców, powiedz że nie chcesz daj się doradcy wykazać, w końcu Ty za to połączenie nie płacisz.
Ponadto w planie standardowym nie ma inicjacji. A w ramach połączeń bezpłatnych nie jest pobierana w planach sekundowych. W nowych planach TPSA zrezygnowała z inicjacji.



Niedawno zamiesciłem następującą ofertę pracy, w której to moja firma jest pośrednikiem. O tyle jest ona interesująca dla osób (Bezwzględnie) spełniających warunki, że wszystko co w niej jest zawarte (Warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju i awansu) jest prawdą.
Gdyby ktoś z was chciał spróbować samemu lub polecic odpowiedniemu znajomemu - prosze bardzo!
Najlepiej kontaktować się ze mną bezpośrednio po przez e-mail: piotr.machalski@premier.com.pl lub tel.komórkowy (Na stronach klubowych).

Oferta pracy:


" Dla naszego Klienta, renomowanego koncernu międzynarodowego wchodzącego na polski rynek, europejskiego lidera, poszukujemy kluczowego pracownika, który odpowiedzialny będzie za sprzedaż produktów typu: telefaxy i telefony DECT.
Jako "Key Account Sales Representative" musisz mieć udokumentowane sukcesy w sprzedaży, osiągnięte w pracy dla renomowanego koncernu międzynarodowego lub polskiego lidera w swojej branży. Powinieneś posiadać min. 2-3 letnie doświadczenie w branży/branżach: telekomunikacja, audio, AGD, FMCG.
Wymagany jest bezwzględnie dobry poziom znajomości j. angielskiego.
Musisz być osobą dynamiczną, kontaktową i zdecydowanie zorientowaną na osiąganie celów.
W zamian, nasz Klient oferuje niespotykane ostatnio możliwości rozwoju i awansu i bardzo dobre warunki zatrudnienia.
Swoje CV wyślij jak najszybciej na nasz adres e-mail. "




"Głos Szczeciński": Firmy telekomunikacyjne szukają pretekstu, by nie realizować nowych obowiązków, które narzuca im prawo.

Od września klienci Telekomunikacji Polskiej mieli za darmo dostawać szczegółowe billingi. Od miesiąca dzwoniąc na dowolny numer jakiejkolwiek infolinii powinniśmy słyszeć w słuchawce ostrzeżenie o wysokich kosztach połączenia. Żadna z tych usług nie jest realizowana.

Te bardzo istotne dla wszystkich użytkowników telefonów obowiązkowe usługi zostały zapisane w obowiązującej od września ustawie - prawo telekomunikacyjne.

Najbardziej przydatna usługa to darmowa informacja o wysokości opłat za połączenie z tzw. numerem o podwyższonej płatności. Chodzi o różnego rodzaju infolinie z numerami zaczynającymi się na 0700, 0400 itp. Wybierając taki numer powinniśmy przed uzyskaniem połączenia usłyszeć ile za nie zapłacimy. Zwykle koszty są olbrzymie - nawet 9 złotych za minutę.

Informacja ograniczyłaby z pewnością skalę oszustw. Chodzi m.in. o nieuczciwe firmy, które w ogłoszeniach z ofertą pracy podają numer kontaktowy zaczynający się na 0700. Tyle, że dla zmylenia rozbijają sekwencję cyfr tak, by dzwoniącemu wydawało się, że łączy się z miastem, którego numer kierunkowy zaczyna się na 070.

W efekcie nieświadomi niczego bezrobotni tracą nawet sto złotych za wysłuchanie przez telefon nic nie znaczących informacji. Linia nie służy bowiem do szukania pracowników, ale wyciągania od ludzi jak największych pieniędzy. Właściciel takiego drogiego numeru dzieli się później zyskami z telekomunikacją.

I pewnie dlatego firmy telekomunikacyjne solidarnie szukają pretekstu by owej usługi nie wprowadzać. Telekomunikacja Polska broni się też przed obowiązkiem dostarczania wraz z rachunkiem szczegółowego billingu. Obecnie na fakturze są jedynie ogólne informacje o liczbie wykonanych połączeń. Jeśli chce się otrzymać billing, trzeba za niego zapłacić ponad 6 złotych.
http://info.onet.pl/1002672,11,item.html


TP ma chyba spółkę z M$ :twisted:



Warszawa, 21.03.2006 r.

CANAL+ CYFROWY I TELEKOMUNIKACJA POLSKA TESTUJĄ TELEWIZJĘ PRZEZ ADSL
CANAL+ Cyfrowy zawarł porozumienie z Telekomunikacją Polską w sprawie współpracy nad innowacyjnym na polskim rynku projektem biznesowym telewizji przez ADSL. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi triple-play w ramach której CYFRA+ będzie oferowana klientom Telekomunikacji Polskiej poprzez łącza szerokopasmowe TP wraz z dostępem do telefonii oraz Internetu.

„CANAL+ pierwszy w Polsce przeszedł drogę od naziemnej telewizji analogowej do satelitarnej technologii cyfrowej. Telewizja przez ADSL to kolejny duży krok w rozwoju technik audiowizualnych, będący naszym udziałem. Cieszę się, że CANAL+ Cyfrowy - lider w branży telewizji cyfrowej - będzie mógł wraz z Telekomunikacją Polską jako pierwszy zaproponować abonentom dostęp do telewizji przez łącza szerokopasmowe. ADSL jako nowa, alternatywna technologia udostępniania sygnału da nam w przyszłości kolejne możliwości rozwoju produktu" powiedział Arnaud de Villeneuve, prezes spółki CANAL+ Cyfrowy.

Telekomunikacja Polska będzie pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce oferującym kompleksowe usługi multimedialne triple-play: telefonię, szerokopasmowy dostęp do Internetu (WiFi) oraz telewizję przez ADSL w oparciu o jedną linię telefoniczną. Telewizja przez ADSL jest najbardziej innowacyjną usługą, którą Telekomunikacja Polska zaoferuje swoim klientom. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie usługi wideo na żądanie, czyli wirtualnej wypożyczalni filmów.

Firmy rozpoczęły testy telewizji przez ADSL, w których weźmie udział 200 użytkowników Telekomunikacji Polskiej. Pilotaż prowadzony w Warszawie to przygotowanie do komercyjnego wdrożenia usługi w całym kraju. Celem testów jest zapewnienie najwyższej jakości usługi oraz sprawdzenie wszystkich procesów, włącznie z procesem instalacji dokonywanej przez klienta. Spółki przewidują, że prace przygotowawcze do wdrożenia projektu w formie ogólnodostępnej oferty zakończą się jesienią.

ADSL (ang. Asymmetric Digital Subscriber Line) to asymetryczna cyfrowa linia abonencka, czyli szerokopasmowe łącze umożliwiające szybki przesył danych za pomocą zwykłej linii telefonicznej. System testowanej TV przez ADSL oparty jest na nowym formacie kodowania MPEG4, który zapewnia odbiór programów TV w wysokiej jakości.

Źródło: www.cyfraplus.pl



Ciekawe oferty pracy dla:
- Programistów
- Specjalistów ds. telekomunikacji
- Testerów oprogramowania
- Administratorów
w centrum developerskim SIEMENS

RINF Sp. z o.o. jest firmą informatyczną działającą m.in. na rynku polskim i zagranicznym. W związku z budową bardzo dużego centrum developerskiego dla swojego Partnera SIEMENS Wrocław, RINF pilnie poszukuje zespołu informatyków/programistów do pracy we Wrocławiu i innych miastach Polski oraz poza granicami:

Oczekiwania:

1 Wykształcenie wyższe/licencjackie lub ostatnie lata studiów (informatyka, telekomunikacja, elektronika, matematyka, fizyka, pokrewne), mile widziani absolwenci.
2 Umiejętność szybkiego uczenia się nowych technologii
3 Znajomość angielskiego na poziomie pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej
4 Dla stanowisk związanych z tworzeniem oprogramowania - dobra znajomość jednej lub kilku z poniższych technologii:

– C
– PL/SQL
– J2SE
– J2ME
– C++
– Oracle
– J2EE
– Linux
Oferujemy:
Pracę w pełnym wymiarze godzin w środowisku międzynarodowym
 Pracę przy ciekawych projektach z wykorzystaniem najnowszych technologii
 Profesjonalny program treningów oraz szkolenia

Wszystkich zainteresowanych powyższą ofertą oraz wszystkie inne osoby, które chciałyby nawiązać współpracę z RINF prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na niżej podany adres e-mail:

kamil.borowiak@rinf.pl z tematem: „SIEMENS - Wrocław”



Kontakt:
• e-mail: kamil.borowiak@rinf.pl• tel: 071-7911874
• www: www.rinf.pl

[/color]

[size=9][color=red][Zmoderowane @Guardian] Temat przeniesiony: Programowanie -> Inne