Telekomunikacja Polska SA


W obronie krzyża


Ciekawia mnie przypadki nieuznawania przez rozne instytucje
samodzielnie (przez klienta, na normalnej drukarce) drukowanych
dowodow dokonania przelewu.
(...)
Osobiscie jeszcze nie mialem przypadku, aby ktos kwestionowal taki dowod.
W szczegolnosci przekonalem sie, ze problemow nie robią ZUS i Urzad
skarbowy.

Natomist słyszałem o takich problemach od znajomych.


Urząd Celny
Agencja celna
Prywatna firma, która dostarczyła Ci towar (to akurat nie instytucja).
Inny bank
Firma leasingowa
Firma windykacyjna
Sąd rejestrowy
Firmy usługowe, np. serwis samochodowy
Telekomunikacja Polska SA
inne (są w książce telefonicznej, można przepisac alfabetycznie).

Pzdr: Dogbert




"MM Traductions" <m@webmedia.plwrote in message





http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_010413/ekonomia/ek...

a_1.html

W dwoch zdaniach: Komisja Europejska stawia Polsce wiele zarzutow dot.
rynku
telekomunikacji i TP SA, cytuje fragment :

"Urzednicy KE podkreslaja jednak, ze czesc zarzutów moze wynikac z
fatalnego
tlumaczenia na angielski nowej ustawy telekomunikacyjnej, jaka przeslaly
polskie wladze."

Hi hi ...
Maciek Marchewczyk


I thought they used TEPIS for this sort of thing....
Wait a minute, that figures.

Uncle Davey




Maciej Markiewicz wrote:
| | korzystając z usług telekomunikacji polskiej, ciężko uzyskać
| | połączenie konferencyjne na więcej niż 3 osoby.

| Żaden problem, tylko od kasy to jest uzależnione :-P

| hmm... więc to pewnie moja centrala nie potrafi zestawić więcej niż
| dwa połączenia :(

A mi się wydaje że nie wiesz poprostu o tym, zadzwoń na bylejakie
party-line i będziesz miał dużo ludzi jak mówiłem to tylko kwestia
pieniędzy ;-


na partyline nigdy nie dzwoniłem, ale z relacji znajomego wynika, że
bardzo się to różni od Zwykłego Połączenia Konferencyjnego (TM).


Są połaczenia konferencyjne w systemie DTMF


tzn. `2', numer abonenta i przełączanie flashem? niestety z ulotek
rozprowadzanych przez TPSA wynika, że można dodać tylko jednego.


| p.s. MATRIX has got you... ? ;-|

| imho trochę dziwna kolejność wyrazów jak na pytanie, ale ja tam
| angielskiego nie znam...

Może i dziwna ale to jest cytat z filmu ;-P film bedzie w kinach za
jakis czas hehe, no i *gorąco* polecam.


słyszałem, że trąbią o nim, ale szczerze mówiąc nie wiem dlaczego tak
się nim wszyscy podniecają. sequel czegoś dobrego? dobry reżyser?
scenarzysta? może aktorów powinienem znać?




Tomasz Korycki <tomaszkory@idea.net.plwrote:
Piffko <pif@kolej.plwrote in message

| A co z National Grid Koleje Telekomunikacja?

| Padło zanim powstało?

Teaz to nazywa sie Energis Polska. Oferuja wszelakie uslugi
telefinformatyczne, a takze sa jednym z konkurentow TePsy w ruchu
miedzymiastowym (1066).
Tylko nie wiem, dlaczego zmienili nazwe... Moze wstydzili sie nazwy
"koleje" - to prawie wszystkim kojarzy sie niestety z PKP :(


Eeeee.... tam energis lepiej brzmi i tyle. Zauwaz, ze poprzednia nazwa
skladala sie z az 4 wyrazow (pominawszy rozne przyrostki spolkowe). A wgole
jakies studia wykazaly, ze polski narod woli rzeczy zagramaniczne. A nazwa
Energis Polska sugeruje wlasnie zagranicznosc przedsiewziecia..... a tu taka
niespodzianka w postaci PKP ;-)



Zaprawde *Tomasz Wójtowicz* powiada:

|
| Zastanawiam się, czy ten człowiek w ogóle był z Tepsy.

Tepsa ma okreslone formy zglaszania lub przedstawiania. Kiedy ktos z tepsy
dzwoni ko klienta to powinno wygladac miej wiecej:

- Dzien dobry, IMIE i NAZWISKO, Telekomunikacja Polska, NAZWA PIONU badz
DEPARTAMENTU
i dopiero moze nawijac



Pewnie slyszeliscie ale ...gdyby nie to :
Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty zezwolił Polskiej Telefonii
Cyfrowej na eksploatację stacjonarnych publicznych sieci telefonicznych.
Wraz z zezwoleniem, które zostało wydane na okres 25 lat, PTC otrzymała
prefiks 1062




Slawomir Tobis wrote:
Miała być dumą Telekomunikacji Polskiej SA, a jest przyczyną
frustracji jej wielu klientów.


Dlatego tez nie mam żadnego analogowego telefonu, dzwonienie do biur obsługi
klienta TPSA doprowadzało do załamań psychicznych.



Czytajac on-line newsy natrafilem na wiadomosc w ktorej CZACHO <cza@fish.gnet.plnapisal:

Buueeeeetam, promocje w dialogu, ja mialem promocje w tpsa.
PRZYSZLI DO MNIE monterzy i przyniesli umowe do podpisania
nie bylo czegos takiego:
"Telekomunikacja Polska S.A. wzywa obywatela N/N.
do osobistego zgloszenia sie dnia 17.02.2000r
w biurze obslugi klienta w
Zlotowie o godzinie
14 w pokoju numer 124 celem podpisania umowy
na swiadczenie uslug telekomunikacyjnych
Nie stawienie sie w powyzszym terminie powoduje
utrate prawa do stacji telefonicznej
o numebrze bleblebleble"



Telekomunikacja Polska SA uruchomiła w Ciechanowie telefoniczne
centrum informacyjne, które jest w stanie obsługiwać do 130 tys.
połączeń dziennie. Pracujące 24 godziny na dobę, przez siedem dni w
tygodniu centrum zatrudnia ponad 500 konsultantów. Działające w
centrum biuro numerów obsługuje m.in. 2 mln klientów z ośmiu stref
numeracyjnych, a także cały ruch przychodzący z zagranicy do Polski w
ramach usługi Poland Direct.

rp.pl



Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta ceny oferowanych przez
narodowego operatora usług dostępu do Internetu są nadmiernie wygórowane.
Co więcej, UOKiK zaniepokoił się również zmianami, jakie wprowadziła TP SA
do umów na usługę SDI oraz Neostradę.

UOKiK zbadał cennik usług narodowego operatora. Jolanta Steppa, zastępca
dyrektora departamentu przemysłu i infrastruktury UOKiK określiła ceny za
formy dostępu do Internetu jako nadmiernie wygórowane, a pozycję TP S.A.
jako dominującą na rynku.

W tej chwili UOKiK bada dwie sprawy dotyczące usług internetowych
narodowego operatora. Pierwsza z nich związana jest ze zmianą w sposobie
korzystania z SDI. Telekomunikacja Polska wprowadziła zakaz świadczenia
usługi poza jednym lokalem. Tym samym osoba wykupująca SDI nie może
podłączyć do swojego komputera innych, by stworzyć małą sieć lokalną.
Zmiana w umowie zaniepokoiła UOKiK, więc Urząd wszczął w tej sprawie
postępowanie wyjaśniające.

Jolanta Steppa bada również wprowadzoną przez TP S.A. usługę Neostrady,
która połączona jest z oferowaniem usług hostingowych przez operatora.
Zdaniem UOKiK, takie połączenie ofert może niekorzystnie wpłynąć na rynek
usług hostingowych. TP S.A. może takim postępowaniem zaburzyć konkurencję
rynkową.

Autor: Radosław Orszewski <dex@fkn.pl
Źródło: IDG - http://www.idg.pl



Klienci usługi Business Everywhere mogą w TP zamawiać nie tylko stacjonarny,
ale również mobilny dostęp do korporacyjnego Intranetu. Dzięki temu, w
ramach jednej umowy, otrzymując jedną fakturę, mają możliwość wejścia do
firmowej sieci korporacyjnej z wykorzystaniem wielu technologii dostępowych.

Po raz pierwszy Telekomunikacja Polska, dzięki współpracy z Orange, oferuje
swoim klientom rozwiązania mobilne. Trzy nowe pakiety Business Everywhere
(okazjonalny mobilny, intensywny mobilny i nielimitowany) umożliwiają dostęp
do sieci w technologii GPRS/EDGE/UMTS/WiFi. W sumie TP oferuje 5 pakietów
dostępu do usługi.

W związku z rozwojem oferty i dodaniem nowych pakietów zostały zmodyfikowane
również ceny. Obecnie pakiet intensywny kosztuje 90 zł netto (109,80 z VAT).
Kolejna nowość, to zróżnicowanie opłat za bramkę dostępową do sieci
korporacyjnej klienta &#8211; tzw. Gateway, w zależności od czasu obowiązywania
umowy. W przypadku podpisania umowy na 24 miesiące, klient może zaoszczędzić
od 100 zł netto do 400 zł netto miesięcznie.

Jednocześnie Firma udostępniła klientom nowy portal do zarządzania usługą
oraz dwie infolinie (0-800 130 130, 0-801 411 411) dedykowane dla
użytkowników Business Everywhere. Można tam uzyskać pomoc techniczną,
informacje na temat konfiguracji połączeń oraz informacje o opłatach za
korzystanie z usługi.



On Wed, 31 Jul 2002 18:02:08 +0200, "Maciej Bebenek"


<mac@USUN.TO.komorka.orgwrote:
48 związkowców z NSZZ "Solidarność" okupuje od wtorku wieczorem
siedzibę Telekomunikacji Polskiej SA w Warszawie


48? Toć oni kanciape sprzętaczek mogą okupować ;-))



On Mon, 23 Nov 1998 20:50:50 -0600, "Pszemol" <psze@polbox.com
wrote:

Co to znaczy "praktycznie przydziela"?
Chyba za długo mieszkam w Stanach,
bo takiej terminologii nie kumam :-)


to znaczy ze tpsa jest monopolista i jej sie nie chce oferowac takiej
uslugi, bo i tak dostanie 100% klientow bez wzgledu na to czy podlaczy
ich do starego Strowgera, czy  do super nowoczesnej EWSD.
qmasz ???

Gdzie można o tym sobie poczytać w internecie?
I jakie telefomy mogą odszyfrować taki CID w DTMF-ie?
Zależy mi na tym, bo właśnie mam zamiar wydać ponad
setkę dolców na telefon i miło byłoby aby się przydał za rok,
po powrocie do Polski... :-)


na razie nie wydawaj kasy, bo jak na razie z tego co wiem tpsa
prowadzi jakieg proby bodajze w katowickim, ale wiecej info to juz nie
do mnie.
moze ktos wie wiecej ???

futszak
<reklama
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz wiecej...
...Strowgerow i PCM-ek.
<i po reklamie