W obronie krzyża
sluchajcie: tez uwazam ze neo czesto zamula, ale jest jedno male ALE...
TP w usludze neostrada nie gwarantuje (jesli masz np opcje 6144/7,4mb/t down 740kb/s) transferu download. Radze przeczytac umowe zawarta z telekomunikacja polska i dostrzec jeden z punktow w ktorym WYRAZNIE napisane jest ze "nie gwarantują pełnej przepustowści danej opcji"
wiec nie warto nazekac i dzwonic do tych kr..... i nie porzebnie sie denerwowac bo to nic nie da. Jedyna mozliwoscia jest zawarcie umowy na usluge DSL TP w ktorej rzeczywiscie transfer jest gwarantowany!
k2 wrote
ceny sa?
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews&dok=1745.81.861....
Neostrada tylko za 33 zł
Telekomunikacja Polska obniża ceny Neostrady. Konkurencja szykuje się do
pościgu.
Od dziś obowiązuje nowy cennik Neostrady, usługi szerokopasmowego
dostępu do internetu. Niższe ceny dotyczą przepustowości od 512 Mb/s.
Przy umowie na 24 miesiące za Neostradę 512 zapłacimy 33 zł za pierwsze
12 miesięcy i 66 zł za następne. Dotychczas ta usługa kosztowała 96,38
zł.
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
lkopi: Na a ci co dali sie zlapac na mistrzowska promocje pluja se w
twarz :-) garus: Ja jeszcze nie mam neostrady ;-) Pierwszy raz sie z
tego ciesze :D :D siołmi: Niższe ceny dotyczą przepustowości od 512
Mb/s.To nie ma nawet w Japonii -powinno być 512 kb/s wulll: Hehe,na
sronce neostrady cisza natomiast na infolini obowiązuje stary cennik
:-( TW.bolek: TP SEPSA się maskuje ,- na swojej stronie szuka jeszcze
frajerów posługując się starym cennikiem
nikkt nie wie o żadnej obniżce cen.
ja sie "zalapalem" na miSZCZowskOM:(
fronda <fro@ooooo.dwa.zamienic.na.adres.plnapisał(a):
fakeaddr@interia.pl napisał(a):
| Serr napisał(a):
| Serr <zeb@NOSPAM.gazeta.plnapisał(a):
| | TP S.A. wchodzi w bankowość
| Telekomunikacja Polska już wkrótce może zaoferować usługi finansowe.
Spółka
z
| zachwyca mnie to słowo "może"....
| podobne "piki" pojawily sie chwile wczesniej na BUX i na FT-SE
od lat maja podpisy kwalifikowane i ... nic z tym nie zrobili. wogole
dziwna to firma. rzuca sie na wszystko ale malo robi
Ma mankamenty to prawda , ale jeśli chodzi o pomysł z dywersyfikacją
działalności to TPbank jest pomysłem ok
- jest infrastruktura
- są klienci
- brakuje paru rzeczy na które stać TP:
rozwiazanie TPbank - przez internet
konkretna oferta dla TPbank - np konto za free przy zakupie neostrady
Nowy prezes przyszedł z LukasBanku więc wie jak to się robi
Hi,
z dzisiejszej Gazety Wrocławskiej:
WROCŁAW O 50 procent obniża Telekomunikacja Polska S.A. miesięczną opłatę za
usługę Neostrada Plus - dowiedzieliśmy się z dobrze poinformowanych źródeł.
Problemy z dostępem do Internetu są spowodowane wysoką awaryjnością
routerów.
Więcej: http://www.wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/239009.html
pozdr,
tz
Prawdopodobnie już od stycznia przyszłego roku będzie można zamawiać usługę
szerokopasmowego dostępu do internetu w Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) -
neostradę bez konieczności jednoczesnego zakupu usług telefonii stacjonarnej i
opłacania abonamentu telefonicznego, powiedziała we wtorek Anna Streżyńska,
prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
"Z rozmów z TP SA wynika, że prawdopodobnie już w styczniu będzie możliwe
zamawianie samej neostrady. Za utrzymanie łącza będzie pobierana dodatkowa
opłata, ale będzie ona niższa od abonamentu" - powiedziała Streżyńska
dziennikarzom.
Obecnie nie można być użytkownikiem neostrady, jeżeli nie opłaca się
abonamentu telefonicznego w TP SA w wysokości minimum 49,61 zł z VAT.
UKE we wrześniu nałożył na TP SA karę 100 mln zł za nieuprawnione wiązanie
oferty usług dostępu do internetu neostrada tp oraz usług telefonicznych.
Urząd groził też nałożeniem na TP SA kolejnej kary, jeśli usługi nie będą
rozdzielone na początku 2007 roku.
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3747365.html
Ciekawe skąd autor wziął to minimum ? ;)
Ircys
Witam
Ja w bardzo nietypowej sprawie ;) Otoz mialem problemy z zakupionym
doladowaniem Neostrady (zdrapka) i po 40 godzinach czekania opisalem te
sprawe w kilku zolnierskich slowach alt.pl.neostrada cytujac imie i nazwisko splawiajacego mnie pracownika
0800102102 oraz fragmenty jego wypowiedzi, nagle okazalo sie ze sprawa
nabrala tempa, po okolo 1-2 godzinach zaczelo dzialac, a ja nastepnego
dnia okolo godziny 22 otrzymalem telefon od od jakiegos faceta
przedstawiajacego sie jako Telekomunikacja Polska od ktorej dowiedzialem
sie, iz jest ona w posiadaniu informacji ze spod mojego numeru telefonu
(neostrada) byly wysylane na grupy dyskusyjne negatywne opinie na temat
firmy, pracownikow oraz wymieniono z imienia i nazwiska jednego
pracownika i ze bardzo "prosi" zeby tego zaprzestac i cos jeszcze
ogolnikowo co dla mnie brzmialo jak zaowalowana grozba dotyczaca
dzialania uslugi, prosbe te powtorzyla kilka razy.
Teraz pytanie: czy TP ma w zwyczaju dzwonienie (nekanie) w poznych
godzinach wieczornych (obudzili mi rodzine) i "proszenie" o zmiane swej
opinii o firmie czy tez moze to jakas samowolna akcja chlopaczkow z
infolinii i wymienionego z imienia i nazwiska ?
On Tue, 12 Jun 2001 14:02:49 +0200, "Marian L"
<marian.landow@lama.org.plwrote:
| ja nie rozumie jak mozna byc zadowolony z takiej pseudouslugi, pozatym
| to co wskazywal link nie mowilo o 100 godzinach, ale o ich
| pseudocallback-u ktorego dzialanie polega na wykorzystywaniu lacz
| innego operatora (generalnie TPSA) do bicia na nich kasy
Tak gwoli wyjaśnienia, proszę wybaczyć niegrzeczne pytanie :-))
Co zrobiono by taki wojownik o normalność w polskiej telekomunikacji
zaczął brać w obronę TP SA ?
uruchomilo mi to na co czekalem przez tyle lat - dostep do Internetu
bez niespodzianek przy placeniu rachunku
futs@poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728
voice/fax 067 2663981 - to tylko K66
Szczecin miastem cudow
UOKiK skontroluje umowy Neostrady
IAR, pi 31-10-2005 , ostatnia aktualizacja 31-10-2005 12:56
Telekomunikacja Polska mogła naruszyć prawo żądając od abonentów opłat za
wcześniejsze rozwiązanie umowy o świadczenie usługi szerokopasmowego dostępu
do internetu - Neostrada. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął w
tej sprawie postępowanie o naruszenie zbiorowych interesów klientów
Postępowanie UOKiK dotyczy abonentów, którzy zawarli z Telekomunikacją
Polską umowy na czas określony. TP SA żąda od nich bowiem kar umownych w
sytuacji, gdy nie godząc się na podwyżkę abonamentu, chcą przed terminem
rozwiązać kontrakt.
W opinii Urzędu powyższe działania spółki są niezgodne z prawem
telekomunikacyjnym. W świetle przepisów jedynie w wypadku udzielenia
abonentowi rabatu operator ma prawo żądać od konsumenta dodatkowych opłat z
tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy. Opłata ta nie może jednak
przekraczać wysokości przyznanej zniżki. Tymczasem - jak ustalił Urząd -
możliwe jest zawarcie umowy o świadczenie usługi Neostrada na czas określony
bez korzystania z jakichkolwiek promocji. Taka standardowa umowa nie jest
związana z żadną ulgą przyznaną konsumentowi.
Także wynikająca z cennika Neostrady różnica między ceną usługi przy umowie
zawartej na czas określony oraz wysokością opłat przy umowie na czas
nieokreślony nie może być w ocenie Urzędu uznana za ulgę przyznaną
abonentowi.