Telekomunikacja Polska Struktura organizacyjna


W obronie krzyża

1. Podstawowy opis ISDN : BRI, PRA, styk S, U, zasiegi , liczba urządzeń cyfrowych
2. Jakie korzyści odnosimy z prac organizacji normalizacyjnych
3. Opisz model OSI
4. Zadania dolnych warstw modelu OSI
5. Zadania górnych warstw modelu OSI
6. Omów system PDH – także wady
7. Omów system SDH – ewolucja z SONET, przewaga nad PDH
8. Typy krotnic SDH, Jakie mogą być interfejsy krotnicy SDH
9. Po wprowadzamy system PCM
10. Podaj 3 zasady rządzące modelem OSI
7.Podaj fazy komunikacji w systemie telekomunikacyjnym
8.Co to jest TMN
9.Narysuj blokowy model QoS
10.Def. czasu niedostępnego
11.Do czego służy wykres oczkowy
12.Podaj 4 podstawowe rodzaje sygnalizacji
13.Jakie są typy sygnalizacji w relacji klient-sieć
14. Budowa telefonicznego systemu przełączającego (ogólnie)
18.Omów hierarchie sieci telekomunikacyjnej (centrale)
20.Omów rodzaje komutacji (łączy, pakietów itd.)
21.Struktura sieci telekomunikacyjnej w Polsce
22.Sygnały sygnalizacji abonenckiej w przód
23. Sygnały sygnalizacji abonenckiej wstecz
24.Klasyfikacja sygnalizacji abonenckiej
25.Podaj rodzaje abonenckiego dostępu przewodowego

Mógłby mi ktoś pomuć (?) w odpowiedzi an(?) te pytania?




Amerykański operator telekomunikacyjny ACN wchodzi do Polski. W ciągu kilkunastu miesięcy zamierza - w nietypowy jak na firmę telekomunikacyjną sposób - zdobyć niemal połowę naszego rynku.

Firma ACN (American Communications Network) jest spółką telekomunikacyjną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią usług telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do internetu dla konsumentów oraz małych przedsiębiorców. Funkcjonuje w 18 krajach, na rynkach: amerykańskim, azjatyckim i europejskim. Roczne przychody firmy szacuje się na ponad 500 mln euro. Istnieje od 1993 roku.

Jak informuje "Dziennik", ACN zaczyna już werbować w swe struktury handlowców, którzy za kilka tygodni wyjdą w teren nakłaniając abonentów do skorzystania z konkurencyjnej oferty. A skusić się będzie łatwo - ceny połączeń mają być niższe nawet o 20 procent od obowiązujących.

Jeszcze lepszą perspektywę proponuje się werbowanym pracownikom. Obietnicę dużych zysków - sięgających nawet do kilkudziesięciu tysięcy euro miesięcznie - wyprzedzają jednak opłaty licencyjne, których dokonać musi handlowiec: w Polsce - 499 złotych. Następnie, za każdego zwerbowanego pracownika i klienta otrzymuje odpowiednią prowizję. Rozliczenie następuje dopiero po faktycznym zdobyciu klientów, czyli podpisaniu umowy. Firma działa w systemie MLM (Network Marketing), czyli na takiej zasadzie, jak Amway. Tym sposobem ma szybko powstać szeroka sieć handlowa - donosi gazeta.

ACN narzuca sposób sprzedaży - klientami mają być wyłącznie osoby znane bezpośrednio sprzedawcy - i zabrania tak zwanego cold marketing, czyli organizowania publicznych spotkań, reklamowania oferty w mediach i korzystania z materiałów prasowych.

Eksperci przestrzegają jednak, że strategia organizacyjna firmy przypomina piramidę finansową i jedyne, co gwarantuje akwizytorom, to duże ryzyko - zauważa "Dziennik". Pracownicy finansują siebie nawzajem, gwarantują stały przepływ gotówki i stabilny wzrost, podczas gdy rzeczywiste zyski - pochodzące głównie z opłat licencyjnych - trafiają do władz firmy.


Źródło: http://www.money.pl



Więcej o firmie ACN, można przeczytać TU

Zachęcam do wyrażania swoich opinii na ten temat.



15. września rada nadzorcza Telekomunikacji Polskiej powołała na stanowisko członka zarządu Vincenta Lobry, który objął stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i strategii. W tym samym dniu rezygnację z powodów osobistych z funkcji członka zarządu złożył Richard Shearer, który odpowiadał za obszar rynku masowego.

Ponadto rezygnację z funkcji członka zarządu złożył Mariusz Gaca, który odpowiadał za rynek biznesowy. Obejmie on stanowisko dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. sprzedaży i obsługi Klientów. Ponadto, Mariusz Gaca został powołany w skład zarządu Centertela, w którym powierzono mu funkcję prezesa. Jak dowiaduje się telepolis.pl, Grażyna Piotrowska-Oliwa podjęła decyzję o odejściu z Grupy TP, jednocześnie dostała propozycję pracy w ramach struktur France Telecom, którą ma rozważyć do 31. października. Do tego czasu ma być doradcą prezesa Macieja Wituckiego.

W związku z powyższymi zmianami utworzono stanowisko wiceprezesa TP ds. marketingu i strategii. Poprzednio, odpowiedzialność za marketing była przyporządkowana poszczególnym segmentom działalności, a w pionach rynku biznesowego i masowego istniały odrębne jednostki organizacyjne odpowiedzialne za marketing jak również sprzedaż.

Odpowiedzialność za obszary sprzedaży i obsługi klientów zostały skonsolidowane w zakresie odpowiedzialności dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. sprzedaży i obsługi klientów. Poprzednio sprawy związane z obsługą klienta były przyporządkowane członkowi zarządu ds. operacyjnych.

Piotr Muszyński, członek zarządu ds. operacyjnych, będzie pełnił również funkcję wiceprezesa zarządu TP ds. operacyjnych. Oprócz dotychczasowych obowiązków, do kompetencji wiceprezesa zarządu TP ds. operacyjnych dodano nadzór nad działalnością na rynku hurtowym oraz nad jakością usług.

Nowa struktura zarządu ma na celu dostosowanie Grupy do zmieniającej się sytuacji rynkowej i gwarantuje realizację ambitnych wyzwań, które przed Grupą postawi nowa strategia. Witam Vincenta Lobry w zarządzie spółki. Jednocześnie życzę jemu, a także Piotrowi Muszyńskiemu i Mariuszowi Gacy sukcesów na nowych stanowiskach. Dziękuję Richardowi Shearerowi za jego dotychczasową pracę w Grupie TP, w czasie której włożył istotny wkład w rozwój strategii i modelu biznesowego. Szczególne podziękowania składam Grażynie Piotrowskiej-Oliwie za jej prawie 9-letnie nieprzeciętne zaangażowanie w pracę całej Grupy. Liczę, że swoim ogromnym doświadczeniem nadal będzie wspierać Grupę FT - skomentował zmiany Maciej Witucki, prezes TP.


źródło: Telekomunikacja Polska