Telekomunikacja polska telewizja cyfrowa


W obronie krzyża

Nowa usługa TP oferuje cyfrową telewizję o wysokiej jakości obrazu i dźwięku w technologii satelitarnej DTH lub, jak dotychczas, za pośrednictwem linii telefonicznej w technologii ADSL (IPTV), której zasięg obejmuje duże miasta. Cena usługi pozostanie bez zmian.
Ponadto, klientom Neostrady TP 512 kb/s, 1Mb/s i 2Mb/s, którzy podpisali umowę na 24 miesiące, TP oferuje możliwość oglądania ponad 30 kanałów telewizyjnych.
Jednorazowa opłata aktywacyjna nowej usługi telewizyjnej wynosi w promocji 12,20 zł z VAT. Klienci mogą również kupić antenę satelitarną w promocyjnej cenie 1,22 zł VAT.

Użytkownicy dodatkowo mogą odbierać dostępne na satelicie Hot Bird kanały niekodowane (ponad 200 programów) oraz dokupić kanały Orange Sport i Multipakiet Canal+ z oferty Cyfry+.
Abonenci, korzystający z telewizji dostępnej za pośrednictwem linii TP, mogą poszerzyć ofertę o pakiety M, L, HBO i Orange Sport, oferujące dostęp do ponad 50 kanałów, lub jeden z pakietów Cyfry+.


źródło : medialink



Przybędzie kolejny poważny konkurent dla Telekomunikacji Polskiej oraz sieci telewizji kablowych. Telekomunikacyjna sieć Netia, dzięki współpracy z telewizją nowej generacji "n", zaoferuje usługi cyfrowej telewizji, z których skorzystać będą mogli także dotychczasowi abonenci Telekomunikacji Polskiej.



Agencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy z firmą NEC Europe Oddział w Polsce (NEC).

Umowa dotyczy kompleksowej obsługi marketingowej oraz PR pierwszego na polskim rynku systemu zintegrowanego zarządzania infrastrukturą obiektów sportowych - NEC Venue Management.

System NEC Venue Management to rozwiązanie technologiczne zapewniające połączenie wszystkich funkcjonalności obiektów sportowych i komunikujące je ze sobą. System umożliwia integrację w następujących obszarach: teleinformatyki (pełne zespolenie systemów wizualnych, dźwiękowych, baz danych oraz dodatkowych systemów IT), telekomunikacji (telefonia i Internet na obszarze całego obiektu), bezpieczeństwa i kontroli wejść (karty SmartCard, terminale bezprzewodowe, systemy monitoringu wykorzystujące technologie biometryczne np. analiza twarzy), cyfrowych technologii (ekrany wielkopowierzchniowe, cyfrowe kina, aplikacje telewizji internetowych IPTV) oraz mediów (interaktywne systemy generowania treści z elementami Web 2.0).



Orange Sport nakręci film o biało-czerwonych


Z informacji podanych przez Dziennik Polska wynika* że sportowy kanał telewizyjny - Orange Sport - tworzony przez Telekomunikację Polską S.A. w kooperacji ze spółką Canal+ Cyfrowy - właścicielem cyfrowej platformy satelitarnej - CYFRA+* szykuje gratkę dla kibiców polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Otóż rozpoczęto przygotowania do nakręcenia filmu* który w całości zostanie poświęcony zmaganiom polskiej drużyny w eliminacjach do piłkarskich Mistrzostw Świata. Przedstawiciele telewizji Orange Sport potwierdzają* że rozpoczęto już pierwsze zdjęcia do filmu. Kamery będą towarzyszyć piłkarzom w ich codziennym życiu* jak również podczas zajęć* przed i po meczu oraz w hotelowych pokojach. Poza tym film ma ujawnić różne dotychczas nieznane zachowania piłkarzy polskiej reprezentacji oraz ich życie prywatne. Film będzie można obejrzeć dopiero po zakończeniu eliminacji do Mistrzostw Świata 2010 w RPA. Zapewne zostanie wyemitowany na antenie Orange Sport.


Dostęp do oferty programowej Orange Sport posiadają klienci telewizyjnej oferty Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz abonenci pakietu CYFRA+.

Przekaz prowadzony jest za pośrednictwem satelity Hot Bird 9 (13E) na transponderze 110 - 10*719GHz* pol. V (pionowa)* SR 27500* FEC 3/4 i szyfrowany systemem dostępu warunkowego Seca Mediaguard 4 Cameleon.



Orange: 112.000 abonentów platformy DTH

http://i40.tinypic.com/ndpsw9.jpg

Telekomunikacja Polska w pierwszym kwartale 2009 odnotowała znaczący wzrost abonentów telewizji cyfrowej* a jest to efektem sprzedaży usług telewizji wraz z Neostradą. Na koniec pierwszego kwartału 2009 z telewizji internetowej korzystało 86 tys. użytkowników (wzrost o 17 tys.)* a z platformy satelitarnej Orange - 112 tys. abonentów (wzrost o 68 tys.). Łącznie z usług telewizyjnych TP korzysta 198 tys. abonentów - blisko do 200 tys. klientów.


Na koniec pierwszego kwartału 2009 z linii telefonicznych TP SA korzystało 8*750 mln abonentów (spadek o 150 tys. do poprzedniego kwartału)* w tym 1*030 mln. (wzrost o 87 tys.) to linie działające w ramach WLR* czyli abonament konkurencyjnych operatorów świadczonych na łączach TP.

Z usług internetowych TP SA korzystało 2*505 mln abonentów (wzrost o 60 tys.)* w tym 388 tys. (wzrost o 40 tys.) to usługi świadczone w ramach BSA* czyli internetowy abonament konkurencyjnych operatorów oferowany na łączach TP.

Liczba użytkowników Internetu ADSL (usługa Neostrada) w ciągu pierwszego kwartału wzrosła jedynie o 20 tys. użytkowników (do 2*115 mln użytkowników). Po raz kolejny lepiej sprzedaje się stacjonarny Internet (BSA) pod marką Orange - usługę w pierwszym kwartale wybrało 30 tys. użytkowników.



Internet z telewizją i telefonią internetową od TP w jednej cenie
  Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z nowego pakietu usług składającego się z szybkiego dostępu do Internetu, cyfrowej telewizji oraz telefonii internetowej z bezpłatnymi połączeniami do wszystkich sieci stacjonarnych w kraju oraz niskimi stawkami za połączenia międzynarodowe i na komórki. Wszystkie trzy usługi TP oferuje w jednej, atrakcyjnej cenie.

Czytaj Więcej...



Cyfryzacja Polski wymusi na telewizji Polsat udostępnienie sygnału konkurencyjnym platformom satelitarnym. Obecnie abonenci Cyfry+, telewizji "n" oraz Telekomunikacji Polskiej, by oglądać Polsat muszą przełączyć się na telewizję analogową, bo Polsat nie chce udostępniać swojego sygnału konkurentom. Jednak przyjęcie projektu wdrażania telewizji cyfrowej w Polsce przez Radę Ministrów przyspiesza rozwiązanie tego problemu. Nowe przepisy mogą także ułatwić dostęp do tematycznych kanałów TVP.

A więcej tutaj http://media2.pl/media/65076-cyfryza...zy-tvp-hd.html



Orange: 112.000 abonentów platformy DTH
  Orange: 112.000 abonentów platformy DTH

Telekomunikacja Polska w pierwszym kwartale 2009 odnotowała znaczący wzrost abonentów telewizji cyfrowej, a jest to efektem sprzedaży usług telewizji wraz z Neostradą. Na koniec pierwszego kwartału 2009 z telewizji internetowej korzystało 86 tys. użytkowników (wzrost o 17 tys.), a z platformy satelitarnej Orange - 112 tys. abonentów (wzrost o 68 tys.). Łącznie z usług telewizyjnych TP korzysta 198 tys. abonentów - blisko do 200 tys. klientów.


Na koniec pierwszego kwartału 2009 z linii telefonicznych TP SA korzystało 8,750 mln abonentów (spadek o 150 tys. do poprzedniego kwartału), w tym 1,030 mln. (wzrost o 87 tys.) to linie działające w ramach WLR, czyli abonament konkurencyjnych operatorów świadczonych na łączach TP.

Z usług internetowych TP SA korzystało 2,505 mln abonentów (wzrost o 60 tys.), w tym 388 tys. (wzrost o 40 tys.) to usługi świadczone w ramach BSA, czyli internetowy abonament konkurencyjnych operatorów oferowany na łączach TP.

Liczba użytkowników Internetu ADSL (usługa Neostrada) w ciągu pierwszego kwartału wzrosła jedynie o 20 tys. użytkowników (do 2,115 mln użytkowników). Po raz kolejny lepiej sprzedaje się stacjonarny Internet (BSA) pod marką Orange - usługę w pierwszym kwartale wybrało 30 tys. użytkowników.

info: satkurier



TVP Sport w ofercie telewizyjnej od TP S.A.
  TVP Sport w ofercie telewizyjnej od TP S.A.

http://i44.tinypic.com/2yuf5z4.jpg

W dniu 4 maja 2009 roku, do oferty telewizyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A. został włączony sportowy kanał tworzony przez Telewizję Polską S.A. - TVP Sport. Stacja dostępna jest od pakietu M, w ramach oferty kablowej (IPTV), na pozycji 67 w odbiornikach oferowanych przez operatora. Warto wspomnieć, że na koniec marca 2009 roku z IPTV od TP, korzystało prawie 90 tysięcy klientów. Prawdopodobnie niedługo także klienci platformy CYFRA+ uzyskają dostęp do TVP Sport, gdyż kilka tygodni wstecz informowano o toczących się, zaawansowanych rozmowach pomiędzy operatorami. Aktualnie jednak data uruchomienia przekazu stacji na potrzeby platformy nie jest znana. Kanał tematyczny, TVP Sport został uruchomiony w dniu 18 listopada 2006 roku. Jest to pierwszy, komercyjny, kodowany program w portfolio TVP S.A. Dyrektorem stacji jest Robert Korzeniowski. TVP Sport dostępny jest w ofertach: wybranych sieci kablowych, platform - n, TNK, Cyfrowy Polsat oraz w ramach Videostardy TP.



TVP1 i TVP2 w 16:9
  Abonenci satelitarnych platform telewizyjnych Cyfra+, telewizja "n", Telewizja na kartę czy Telekomunikacji Polskiej oraz widzowie DVB-T kanały Telewizji Polskiej mogą oglądać w nowej jakości.Telewizja Polska przygotowała gratkę dla abonentów cyfrowych platform telewizyjnych. Od środy (18 listopada 2009 roku) telewizyjna Jedynka oraz telewizyjna Dwójka emitują swój program
w formacie obrazu 16:9.


Na razie testowa emisja w formacie 16:9 dotyczy wybranych pozycji
TVP1 oraz TVP2 w ramach naziemnej telewizji cyfrowych (DVB-T) oraz satelitarnych platform telewizji cyfrowych (m.in. Cyfra+, telewizja "n" czy Telewizja na kartę.Do tej pory Telewizja Polska przy pozycjach w 16:9 stosowała tzw. letterbox.