Telekomunikacja polskanumery międzymiastowe


W obronie krzyża

Masz normalną pracę - gratuluję. Niektórzy nie mają takiego szczęścia i pracują za marne grosze w Telekomunikacji Polskiej oferując klientom ich nowe usługi. A gdybyś się dowiedział po dwóch tygodniach pracy ze Twoja sprzedaż jest niewystarczająca i idziesz do zwolnienia, przez właśnie takich klientów, którzy zbyt mocno przeliczają.
Po pierwsze gratuluje rozmów z zegarkiem w ręku, oczywiście za 3 minuty rozmowy płaci się 0,35 gr, a co jak rozmawiasz 3,5 min, koszt takiego połączenia to już 70 gr.
Nie rozumiem dlaczego właśnie posiadaczy planu standardowego jest najciężej przekonać do zmiany decyzji. W końcu to tylko 7 zł, jeśli abonent ma pewność że wykonuje mało połączeń lokalnych i międzymiastowych bez rozmów komórkowych to ma gwarancje tej kwoty 50zł, a nie 42,70 + ewentualne połączenia, bo nie wierzę, że Ci abonenci mają telefon i z niego nie dzwonią.
Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości dla doradców, nie chcesz usługi, nie chcesz posłuchać oferty nie kłam że Ty to nie Ty, a potem pretensje do natrętnych doradców, powiedz że nie chcesz daj się doradcy wykazać, w końcu Ty za to połączenie nie płacisz.
Ponadto w planie standardowym nie ma inicjacji. A w ramach połączeń bezpłatnych nie jest pobierana w planach sekundowych. W nowych planach TPSA zrezygnowała z inicjacji.



Telekomunikacja Polska ma zamiar od 15 czerwca oferować swoim klientom abonament z wliczoną nieograniczoną liczbą połączeń lokalnych i międzymiastowych. W odróżnieniu od dotychczasowych ofert, będzie on obowiązywał przez cały tydzień, a ma kosztować 115 zł miesięcznie. Dostępny od roku abonament z darmowymi wieczorami i weekendami okazał się sukcesem, korzysta z niego 1,6 mln klientów.



Nowa oferta TP ma zatrzymać klientów odchodzących do operatorów komórkowych, którzy oferują coraz więcej "bezpłatnych" minut w ramach abonamentu. Być może zwiększy także przychody, które ostatnio nieco spadły. W I kwartale br. było to 4,44 mld zł, w porównaniu z 4,6 mld w analogicznym okresie roku poprzedniego, jednak przychody z telefonii stacjonarnej zmniejszyły się aż o 12,5% (finanse podreperowała Neostrada i Idea).Pełna treść publikacji




Cennik rozmów: (netto) 
lokalnych: 0,09 zł / min

Myślałęm, że bardziej się postarają.
Jak dorzucisz do tych dziewięciu groszy VAT to wyjdzie prawie 0.11zł
... pomnóż to razy trzy i już mamy 0.33zł (z VAT) za trzy minuty,
ponieważ takie ma taktowanie Telekomunikacja Polska.

Cena w TP to 0.36zł a nasz "zysk" wynosi 3GROSZE za trzy minuty połączenia.
Dodatkowo w TP po godzinie 18 płacisz 0.36zł za SZEŚĆ MINUT, a w Tlenie nie ...

No może jakby dali naliczanie sekundowe to w jakiś sposób kalkulowałoby mi się
dzwonienie z Tlena - np. przy zakupie numeru docelowego jakieś rabaty, czy
tańsze połączenia ... bo jeśli chodzi o lokalne to mizernie to wygląda.

Międzymiastowa już trochę lepiej, komórkę mam własną i mi się kalkuluje, a chyba
jedynym rarytasem jest tutaj połączenie zagraniczne - całość wygląda nieźle.


Swoją drogą, dobrze, że coś się rusza w tej materii, ale to jeszcze nie jest to co trzeba :)





Cennik rozmów: (netto) 
lokalnych: 0,09 zł / min

Myślałęm, że bardziej się postarają.
Jak dorzucisz do tych dziewięciu groszy VAT to wyjdzie prawie 0.11zł
... pomnóż to razy trzy i już mamy 0.33zł (z VAT) za trzy minuty,
ponieważ takie ma taktowanie Telekomunikacja Polska.

Cena w TP to 0.36zł a nasz "zysk" wynosi 3GROSZE za trzy minuty połączenia.
Dodatkowo w TP po godzinie 18 płacisz 0.36zł za SZEŚĆ MINUT, a w Tlenie nie ...

No może jakby dali naliczanie sekundowe to w jakiś sposób kalkulowałoby mi się
dzwonienie z Tlena - np. przy zakupie numeru docelowego jakieś rabaty, czy
tańsze połączenia ... bo jeśli chodzi o lokalne to mizernie to wygląda.

Międzymiastowa już trochę lepiej, komórkę mam własną i mi się kalkuluje, a chyba
jedynym rarytasem jest tutaj połączenie zagraniczne - całość wygląda nieźle.


Swoją drogą, dobrze, że coś się rusza w tej materii, ale to jeszcze nie jest to co trzeba :)


nie chcę się kłócić z tobą matteo no ale chyba coś ci sie pomieszało pomiędzy połączeniem modemowym a stałym łączem ?....no chyba, że ja czego nie rozumiem..



Actio udostępniło swoim Klientom kolejne strefy numeracyjne i tak:

Kalisz (0-62)
Legnica (0-76)
Ostrołęka (0-29)
Zielona Góra (0-68)
Włocławek (0-54)

Tym samym ogólna liczba dostępnych stref numeracyjnych w sieci Actio zwiększyła się do 37.

Actio umożliwia przeprowadzanie rozmów telefonicznych lokalnych, międzymiastowych oraz międzynarodowych z wykorzystaniem sieci Internet, a także uzyskanie własnego publicznego numeru telefonicznego z kilkudziesię ciu stref numeracyjnych w Polsce, za któ ry nie są pobierane żadne opłaty. Actio oferuje także możliwość bezpłatnego dzwonienia do innych operatorów VoIP na świecie oraz szereg usług dodanych w zakresie obsługi własnego konta telefonicznego. Wystarczy jedynie szerokopasmowe łącze z Internetem.

Actio świadczy usługi wspólnie z komunikatorem internetowym Konnekt. Poszerza się tym samym oferta komunikatoró w, umożliwiają cych połączenia głosowe. Konnekt to multikomunikator internetowy, który dzięki rozbudowanej konfiguracji i licznym dodatkom można w pełni dostosować do swoich potrzeb. Umożliwia rozmawianie w takich sieciach, jak Jabber, GaduGadu, Tlen, WPK, LAN, ICQ, AIM i Yahoo. Daje możliwość przesyłania obrazków, plikó w, oraz wiadomości SMS.

Płatność za usługi telekomunikacyjne w Actio jest przedpłacona. Obecnie system umożliwia realizację płatności z wykorzystaniem transakcji elektronicznych za pomocą kart kredytowych, elektronicznych płatności bezpośrednich z kilkunastu polskich instytucji bankowych oraz płatności z wykorzystaniem SMS-ów.



Liberalizacja, rywalizacja, regulacja: Wojna UKE o niższe rachunki Polaków

Gazeta Prawna: Usługi telekomunikacyjne w Polsce są drogie. Według danych Komisji Europejskiej jesteśmy w czołówce w cenach rozmów międzymiastowych i międzynarodowych. Lekarstwem na to ma być zwiększenie konkurencji oraz – gdy konkurenci nie zechcą obniżać cen – interwencja regulatora.

Od maja proces liberalizacji ruszył z kopyta. Działania prezes UKE Anny Streżyńskiej spotkały się, jak można było domyślić się z oporem największych graczy na rynku – TP SA oraz trzech operatorów komórkowych - pisze Gazeta Prawna.

Działania regulatora wobec TP SA uważnie obserwują inwestorzy giełdowi i analitycy, którzy oceniają, że - Między prezesem UKE a TP SA zaistniał konflikt, w którym obie strony się zagalopowały - czytamy w dzienniku.

-TP SA może w postępowaniach sądowych doprowadzić do unieważnienia decyzji prezesa UKE. Wtedy za kilka lat znajdziemy się znów na początku drogi i okaże się, że straciliśmy dużo czasu – zauważa Andrzej Piotrowski, ekspert Centrum im. Adama Smitha, i finalista konkursu na prezesa UKE.

Dla klienta polskich operatorów ważne jest, że energiczne działania podejmowane w ostatnim czasie przez Urząd Komunikacji Elektronicznej mają przynieść 4 mld zł oszczędności rocznie, czyli statystyczny abonent zapłaci miesięczny rachunek o 10 zł tańszy.

Więcej na ten temat można przeczytać w dzienniku Gazeta Prawna/Biznes: Wojna o liberalizację 15.09.2006



W wyniku porozumienia z Crowley Data Poland należący do ATM ogólnopolski operator telekomunikacyjny ATMAN w ostatnich tygodniach przejął całkowitą odpowiedzialność (techniczną i handlową) za działanie w Polsce przedsięwzięcia AC-X.

AC-X to dedykowana sieć węzłów dostępowych (Gigabit Ethernet) powiązanych łączami międzymiastowymi o dużej przepustowości (N×10 Gb/s). Usługa ta kierowana jest przede wszystkim do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców dostępu do Internetu i portali. Umożliwia możliwość wymiany ruchu z innymi sieciami oraz internetowymi dostawcami treści. W związku z coraz większą popularnością tego przedsięwzięcia w najbliższym czasie planowany jest dalszy rozwój sieci poprzez utworzenie kolejnych węzłów AC-X w nowych lokalizacjach oraz wprowadzenie węzła integrującego operatorów przyłączonych do portów 10 Gb/s.

Jednocześnie kolejnym węzłem AC-X zostało należące do ATM S.A. centrum kolokacyjne Telehouse.Poland. Jest to obecnie trzeci węzeł AC-X na terenie Warszawy działający równorzędnie z węzłami w LIM i centrum kolokacyjnym ATMAN Grochowska. Rozszerzenie sieci o nowy węzeł zapewni klientom Telehouse.Poland dostęp do wszystkich usług operatora ATMAN oraz możliwość wymiany ruchu IP między sobą.

Spółka ATM świadcząca usługi telekomunikacyjne pod marką ATMAN jest obecnie jednym z wiodących dostawców szerokopasmowej transmisji danych, oferującym usługi dostępu do Internetu, kolokacji i hostingu oraz inne zaawansowane usługi telekomunikacyjne. W swoich zasobach spółka posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m2, 8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych.

Źródło: Media2.pl




Telekomunikacja Polska poinformowała, że od 5 grudnia 2005 r. zmieni się sposób realizacji połączeń miejscowych i strefowych (lokalnych). Każde takie połączenie z telefonu stacjonarnego
lub automatu telefonicznego tp będzie rozpoczynało się od wybrania cyfry "0" i wskaźnika strefy numeracyjnej (tzw. numeru kierunkowego) właściwego dla danej strefy.

Do tej pory dzwoniący wybierał od razu numer abonenta. Zmiana wynika z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 15 kwietnia 2004 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych zgodnie, z którym wprowadzenie zamkniętego planu numeracji krajowej musi nastąpić w terminie do dnia 31 grudnia 2005 r.

Wszyscy Klienci TP wraz z sierpniowym rachunkiem telefonicznym otrzymają informację, na czym polegają te zmiany.

Według nowego schematu każde połączenie miejscowe i strefowe będzie wymagało wybrania 10 cyfr, tak jak w przypadku połączenia międzystrefowego (międzymiastowego):

0 - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer abonenta (np. 0 22 791 86 19 w Warszawie lub 0 91 791 86 19 w Szczecinie).

Zmiany nie dotyczą wybierania numerów skróconych Abonenckich Usług Specjalnych (AUS):

trzycyfrowych numerów alarmowych, np. do pogotowia ratunkowego 999;

numerów czterocyfrowych, np. zamawianie rozmów międzymiastowych 90 50, informacja miejska 9491, radio taxi, pogotowia techniczne itp.;

numerów sześciocyfrowych, tj. numerów informacyjnych tp, np. biuro numerów 118 913.

W przypadku realizowania przez Klienta połączenia poprzez numer dostępu innego niż TP dostawcy usług (prefiks), schemat wybierania numeru będzie następujący:

0 - prefiks - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer telefonu.



gsmonline.pl


telekomuniarze, cieszycie sie? :P