Telekomunikacja polskapl


W obronie krzyża

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic480529.html
"temperatura baterii nienormalna" .

W sumie to nawet fajnie,że są na tym świecie telefony,które są po prostu do d*py.Można się pośmiać (np z takich debilnych komunikatów,jak ten powyżej ),często lubię sobie też wyobrażać,jak przebiegał proces konstruowania i produkcyjny takich telefonów...czym kierowali się konstruktorzy,jakie mieli problemy,także życiowe:)... ...telekomunikacja bez takich niewypałów byłaby po prostu mniej ciekawa .



Prezes Telekomunikacji Polskiej Maciej Witucki dwukrotnie spotka się w przyszłym tygodniu z prezes UKE Anną Streżyńską i liczy, że do zawarcia porozumienia pomiędzy TP i UKE dojdzie jeszcze w październiku. Wyraził też zadowolenie ze sposobu współpracy z prezes UKE - pisze Polska Agencja Prasowa.

Witucki mówił wcześniej, że Telekomunikacja Polska chce zainwestować dodatkowo do 3 mld zł w budowę infrastruktury telekomunikacyjnej w zamian za trzyletnią stabilizację stawek hurtowych LLU, WLR i BSA. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.



źródło: PAP



Bezpłatna możliwość przeniesienia numeru telefonu komórkowego do innej sieci to nadal fikcja - ocenia "Metro".

Kto próbował zmienić kiedyś operatora i przenieść numer komórki, ten wie, że to horror: nie dość, że za usługę trzeba było płacić, to operatorzy mnożyli formalności, zmuszali do kilkakrotnych wizyt w salonie, żądali dodatkowych opłat i wszystko wlokło się miesiącami. Miała to naprawić zmiana prawa: 6 lipca weszło w życie rozporządzenie ministra infrastruktury, które daje operatorowi 24 godziny na przeniesienie numeru (liczone od podpisania umowy z nowym operatorem), a także nowelizacja prawa telekomunikacyjnego, zgodnie z którą operatorzy nie mogą żądać za przeniesienie numeru żadnych opłat.

Ale w praktyce niewiele się zmieniło - klienci alarmują, że o przeniesieniu numeru w ciągu 24 godzin nie ma co marzyć. Udowodnił to serwis telekomunikacyjny Telepolis.pl, który kupił startery każdego z operatorów, spróbował poprzenosić między nimi numery i musiał uporać się z nie lada biurokracją.

- Na Zachodzie to wszystko jakoś udaje się zrobić. Po kupnie nowej aktywacji, stary operator dostarcza nam odpowiedni kod, który podajemy nowemu operatorowi i już o północy tego samego dnia stary numer działa u nowego operatora. U nas to wciąż mordęga, operatorzy są nieprzygotowani do realizacji nowych przepisów - mówi Witold Tomaszewski, redaktor naczelny serwisu Telepolis.pl.

Co zrobić, gdy operator utrudnia nam przeniesienie numeru? Tomaszewski radzi złożyć skargę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i dodaje, iż z doświadczenia wie, że to przyspiesza sprawę - pisze "Metro".



Dzwoniliście pod telefoniczną Błękitną Linię? Straciliście nerwy i czas? Nie dziwcie się - taka jest polityka firmy. Wiem, bo pracuje tam od samego początku - opowiada "Życiu Warszawy" pracownik Telekomunikacji Polskiej z 15-letnim stażem."Wkurza cię, ze twój telefon nie został naprawiony w dwa, trzy tygodnie? A gdzie jest powiedziane, że ma być naprawiony szybko? Dział sieci ma na naprawę 30 dni! O tym oczywiście nie wiesz, bo tego nie wolno nam powiedzieć."Gdy termin się przedłuża, monterzy stosują stary chwyt: mówią, że byli w mieszkaniu, ale ciebie nie było! Nie sposób im udowodnić, że kłamią - opowiada na łamach "Życia Warszawy" pracownik Telekomunikacji.Ale może być i tak, że konsultant, który odbiera telefon, nie wpisze zgłoszenia do komputera. Dlaczego tak się dzieje? Jesteśmy premiowani za liczbę przeprowadzonych rozmów na zmianie. Optymalny czas rozmów to cztery minuty. To wystarczy na to, by abonent nakrzyczał na przyjmujacego, że długo czekał na połączenie i podał swoje dane. Ale rzadko kiedy wystarczy, by wpisać wszystko co się stało do komputera - pisze dziennik."W ciągu godziny macie przyjmować 16 osób!" - słyszymy. Dla "pospiesznych" są premie - do 25 proc. Przy zarobkach 2000 - 3000 zł na rękę ma to swoją wartość. Rozmowy z klientami są podsłuchiwane. Często słyszę "Kończ już to gadanie". Nie wolno nam pod groźbą utraty pracy, podawać nazwisk, numerów telefonów, czy jakichkolwiek namiarów na swoich przełożonych - opowiada pracownik Telekomunikacji Polskiej "Życiu Warszawy"



Dnia 13 Oct 2006 20:54:30 +0200, Piotr Biegała napisał(a):
[color=blue]
> Natomiast juz jako bonus powiem ze 2 lity sa identyczne niemal jak
> polskie 2 złote;-)[/color]

Jako bonus powiem, że kupe firm daje plastikowy gadżecik reklamowy -
plastikowy żetonik i uchwyt do wpięcia go jak się nie używa, całość można
do kluczy zapiąć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Jeżeli nie ma dowodu, to istnieje poważna przesłanka, że taki dowód może
istnieć - Jacek Kurski



Telekomunikacja Polska oficjalnie poinformowała o wprowadzeniu obniżek cen połączeń na komórki, planu przyjaznego (dla osób pobierających zasiłki) oraz o nowych usługach, które pozwolą na oszczędności.http://feeds.feedburner.com/~r/diallrss/~4/300533961



Kochani wybaczcie. Możemy podziękować TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, za wspaniałe przerwy w dostawie internetu.
2 dni bez dostępu do świata NWD. Jeszcze raz przepraszam. Nagrody wysyłam teraz, i wpisuję na listę.

Jest parę błędów:
Lejdis3, kupiłaś los nr 7, a jest on juz wykupiony. (wykup inny numer)
t0g3r, nie podał nicku na hodowli. (dopisz nick na hodowli.)

Odświerzam. Wszystko wysłane.



Skrót wydarzeń - 20. sierpnia
  Przedstawiamy skrót wydarzeń z 20. sierpnia 2007 roku.

Motorola, SonyEricsson i Samsung - to producenci, którzy wprowadzą nowe telefony do oferty Play. Już wkrótce portfolio telefonów Play poszerzy się przynajmniej o trzy telefony - jednym z nich będzie Motorola RIZR Z8.

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku zostanie zarejestrowany internetowy adres Korei Północnej. Od października domeny ".kp" będą wskazywać serwisy zarejestrowane w tym kraju.

W II kwartale na amerykańskim rynku sprzedano 33 mln telefonów komórkowych za 2,4 mld dolarów. To o 17% sztuk mniej niż w I kwartale - wynika z danych NPD Group. 28% sprzedanych telefonów trafiło do klientów za darmo ramach promocji i rabatów, kolejne 28% kosztowało poniżej 50 dolarów, 11% powyżej 150 dolarów, a 4% - powyżej 250 dolarów.

Telekomunikacja Polska ma obecnie ponad 1,2 tys. budek telefonicznych w Poznaniu, jednak w najbliższym czasie ich liczba drastycznie spadnie. Tylko w tym roku z miasta zniknie 150 aparatów i ta tendencja będzie podtrzymywana także w następnych latach. Podobnie jest z aparatami Netii, których w Poznaniu jest tylko 60. A będzie mniej. Budki zostaną na pewno w szpitalach, szkołach, więzieniach oraz na dworcach. W miejscach, gdzie nie można używać telefonów komórkowych, telefon publiczny będzie bardzo potrzebny. W ramach świadczenia usługi powszechnej TP musi zapewnić jeden aparat publiczny na 950 mieszkańców gminy. (WitekT)

źródło: telepolis




  Zero kierunkowy qwerty zeznał co następuje:

>> W koncu te sieci ladnych pare lat istnieja, pokrycie powinno byc w
>> miare dobre.
> Jak teraz walą nadajniki w mieście, a nie tam, gdzie nie ma zasięgu.

Bo pokrycie sygnałem to jedno, a po pojemność sieci drugie...

--
Witold Tomaszewski
WWW.TELEPOLIS.PL >> telekomunikacja jak na dłoni





  darek napisał(a):
> Skorupa napisał(a):
>
>> Hej,
>> skąd wiesz o tej przystawce?
>
> http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=1840396
>
> ‟W ciągu kilku tygodni powinno być możliwe przenoszenie do sieci Era
> numerów Telekomunikacji Polskiej” – powiedział Szarkowski.
>
> Dodał, że również w ciągu kilku tygodni będzie też możliwe, aby klienci
> mogli zachować swój aparat telefoniczny, a usługi stacjonarne Ery będą
> świadczone dzięki przystawce połączonej z aparatem telefonicznym, w
> której umieszczona będzie karta SIM."
>
> darek

Super!
Dzięki bardzo!

--

Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy.



Umowa z TP zawarta przez NIE właściciela linii
  Witam,
U mojego dziadka przez dłuższy czas mieszkał mój kuzyn - był i jest tam nadal zameldowany. Aktualnie się wyprowadził. Umowa na telefon w Telekomunikacji Polskiej jest założona na mojego dziadka. Kuzyn sam podpisał nową umowę na internet (neostrada) podpisując się swoim imieniem i nazwiskiem lub jako dziadek (sfałszował podpis) - rachunki przychodzą na mojego dziadka, bo to on jest właścicielem tej linii. Umowa była przywieziona chyba przez kuriera. Płacił przez krótki okres czasu, potem zalegał z opłatami i w końcu się wyprowadził, a zaległe rachunki zostały i ciągle rosną (około 70 zł co miesiąc za sam internet). Aktualnie linia jest odłączona i została założona blokada windykacyjna.


Dziadek jest osobą starszą i chorą i nie wie, co z tym zrobić, a więc postanowiłem mu w tym pomóc.

Proszę o pomoc, jak powinienem podejść do sprawy ?! Dodam, iż rozwiązanie dyplomatyczne z kuzynem w postaci prośby o opłacenie rachunków nic nie da.



Orange Sport Info już w n
  http://www.dvbnews.pl/www_images/news_120/00320.gif

Nowy sportowo informacyjny kanał uruchomiony w kwietniu br. został dołączony dla listy kanałów telewizji nowej generacji n. Nieco dłużej niż tydzień musieli czekać abonenci n, aby móc zobaczyć Orange Sport Info.

Pierwsi Orange Sport Info mogli oglądać posiadacze własnych dekoderów oraz abonenci Cyfry+. Od kilku dni dostęp do niego mają posiadacze Orange, a od dziś również subskrybenci platformy n. OSI został umieszczony na 180 pozycji w dekoderach n. Co na to Cyfrowy Polsat? W tej chwili nic nie wiadomo...

Parametry techniczne Orange Sport Info:
Satelita: Hot Bird 8 (13°E)
Częstotliwość: 12.360 GHz
Polaryzacja: H (pozioma)
SR: 27500
FEC: 3/4
ID: ORANGE INFO
Kodowanie: brak (FTA)

Orange Sport Info został uruchomiony w kwietniu br. w ramach oferty tv Telekomunikacji Polskiej. Od tygodnia dostęp satelitarny mają do niego abonenci Cyfry+ i posiadacze zwykłych dekoderów FTA, a od dziś również subskrybenci Orange. Do końca września kanał będzie nadawał FTA, następnie zostanie zakodowany.