telekomunikacjia Polska SA


W obronie krzyża

On Fri, 16 Oct 1998 06:40:59 GMT, Marek Tarnowski
<tau@zt.krakow.tpsa.plwrote:

| Jak ten numer jest bezplatny to powiedz czemu za niego place kilkaset
| PLN.
| Moze jest sposob, aby byl bezplatny, ale go nie znam.

Chlopie ty czytac nie potrafisz albo analizowac logicznie.

...skoro dostep do Internet-u jest bezplatny, a cale pieniadze z
korzystania z tego numeru ida na pokrycie kosztow polaczen lokalnych
do ktorych ponoc jeszcze sie doplaca, to oznacza, ze cala
infrastrukture zwiazana z dostepnem do Internetu utrzymuja
krasnoludki...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl
http://www.czarne.w.pl

<reklama
Najstarsze, najbardziej zawodne, najwolniejsze, o najwyzszym
wspolczynniku awaryjnosci centrale telefoniczne, najwiecej
niezadowolonych abonentow, najwyzsze ceny, najnizsza jakosc.
TYLKO U NAS !!!
Telekomunikacja Polska S.A.
Jeszcze dzis zostan naszym abonentem !!!
</reklama




On Fri, 3 Sep 1999, Przemyslaw Dobrowolski wrote:
Wysylam na ftp.koszalin.tpnet.pl nowe odświerzenie Odina.

---
*Przemek/2* - dobra@asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl
----------------------------------------------------------------------
This OS/2 system uptime is 0d 1h 07m 50s 507ms (en).
----------------------------------------------------------------------


Jest już we właściwym miejscu tzn.
pub/os2/sysutil/win320s2

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ + + +Andrzej Pięta+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +|
|* * * *@zt.koszalin.tpsa.pl      a@zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|




Maciej Nowak wrote:
Proszę mi powiedzieć, czy jeżeli pewna osoba od pewnego czasu wysyła listy z
wulgaryzmami na mój adres i straszy pokasowaniem kont poczty (zupełny lamer
jeśli tak pisze) to czy kwalifikuję się to do zgłoszenia u adminów od tepsy?
Może mieliście taką sytuację?
W jakich przypadkach Telekomunikacja Polska (dostawca jego łacza)
interweniuje?
Opiszcie znane przypadki na przykładach i precedensach.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje prawne, regulaminy itp.
Myślę, że temat zaciekawi więcej osób. Pozdrawiam,

Maciej N.


chamstwo nalezy zwalczac, sila i godnoscia osobista....
skoro nie mozna tu uzyc drugiej metody polecam pierwsza..wyslij mu np
kilka kilkamegowych mejli..zapcha mu sie skrzynka......

mozna uzyc tez innych, ciekawszych metod...trzeba miec tlyko IP kolesia..

abuse..nie sadze, oni zajmuja sie wlamami, a nie bluzgami...

greg.




Tak słabo płacą we Wrocławiu ?


netname:      TPNET-CVX-WALBRZYCH
descr:        Telekomunikacja Polska S.A. CST
descr:        dialup

Nie mylisz się. :-)




Piotr Solarz wrote:
Czy ktos wie cos na temat niemozliwosci wydostania sie poza Polske z
sieci TPNET?
Dawniej był podany na stronach TPSA numer i e-mail do centrum cnt ale
ktos je zdjal. Prosze osobe odpowiedzialna za POLPAK-T o kontakt ze mną.

Jest to wazne gdyz ludzie, ktorzy przyjechali na konferencje
miedzynarodowa zostali odcieci od swiata.


Na pl.internet.komunikaty pojawił się taki tekst:

<cytat
W chwili obecnej uszkodzone jest lacze miedzynarodowe TPNET. Awaria ma
miejsce w dwoch miejscach na terenie Niemiec.

Telekomunikacja Polska S.A.
Centrum Systemow Teleinformatycznych
Wydzial Eksploatacji
Tomasz Paczkowski
tel. 0-22 5230 330, 0-800 120810
E-mail: to@cst.tpsa.pl
</cytat



Wystepuje tutaj w imieniu Alex-a Boronia ktory jadac do Austrii na
Sylwestra chce troche obadac sieci jakie tam funkcjonuja i to zarowno
pod wzgledem jakosci polaczen typu Voice, jak i transmisji danych.

Na razie testowane beda telefony: Nokia 8850,Siemens SL45, Nokia 8210,
Nokia 7110, 2 x Nokia 6150,Nokia 6110
Niestety brakuje popularnej i znanej posrod znawcow Nokii 3210

Niestety Alex-a nie jestc na to urzadzenie, dlatego tez w jego imieniu
zwracam sie z prosba do grupowiczow o zrzucenie sie na ten aparat za
co wyzej wymieniony osobnik bedzie wdziwczny.

Przyjmiemy wszelkie formy pomocy, w rachube rowniez wchodzi pozyczenie
tego urzadzenia na czas wyjazdu

dziekuje w imieniu

futszaK
0603237728  GG119361
Telekomunikacja Polska
SA zawsze stała
i stoi na stanowisku, że w każdej sprawie można
osiągnąć porozumienie.
(C)TPSA-PR



Telekomunikacja Polska SA ma zaplacic 300 tysiecy zlotych grzywny za
nieuczciwe ksztaltowanie oplat w trzech gminach Lomzynskiego - uznal
Urzad Ochrony Konkurencji i Konsumentow.
      W Sokolach, Kobylinie i Kuleszach, gdzie rozpoczal dzialanie
niezalezny operator - spolka Szeptel z Szepietowa, telekomunikacja
zaproponowala montaz telefonow tylko za cene przylaczenia; czyli nizsza niz
oferta Szeptela. Zdaniem Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, takie
dzialania Telekomunikacji Polskiej maja na celu wyeliminowanie konkurencji
na rynku lokalnym.
      Telekomunikacja SA bedzie odwolywac sie od decyzji Urzedu do Sadu
Antymonopolowego.

Polskie Radio Bialystok

Pozdrawiam
Jerzy.Bosow@radio.opole.pl
SMS: +48602316@sms.tcs.uni.wroc.pl
http://www.radio.opole.pl/~jbos
"Niech sczeznie telekomuna!"



On Wed, 30 Dec 1998 13:06:52 GMT, radec@priv.onet.pl (Paul

Radetzky) wrote:

heh np. u mnie (właściwie to nie ma gościa, który w Białogardzie
połączyłby się 14400)


ile dajesz i za ktorym razem ???

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl
- wkrotce kilka wav-ow jak nas laczy tpsa pod koniec XX wieq.

<reklama
Telekomunikacja Polska S.A.
...z nami odlecisz..
..na 7200bps..
</reklama



Marcin Kozlowski napisał(a) w wiadomości:
<84ohop$df@korweta.task.gda.pl...

Janusz M. Kaminski napisał(a) w wiadomości:
<84o1ak$1l@rymunda.torun.pdi.net...
Tego chyba jeszcze nie puszczalem, wiec nadrabiam zaleglosci cytujac za
PAP
TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA pożyczka dla PTK Centertel sp. z o.o.
No tak.. i podwyzka w tepsie..... :-/


Sirmark,

wiec bede placil za utrzymanie twojej g..... judei ;-)



"Telesfor Baudot" <Tele2@poczta.onet.pl writes:

[...]

P.S. Poszukam tego listu z ktorego wyszlo mi, ze lepiej podac TPSA to
wtedy
moze dojdziemy do jakiejs wesolej konkluzji :-)

Proszę oto on (przynajmniej ten, który jaj mam na myśli):
Rzeczpospolita, 2001.05.05
"Spory o telefoniczne rachunki: Biling prawdę ci powie"

Telekomunikacja Polska SA prowadzi dziesiątki procesów z abonentami, którzy
kwestionują prawidłowość tzw. bilingów. Właśnie warszawski Sąd Okręgowy
oddalił powództwo Władysława Ł., rencisty, który kwestionuje telefoniczne
rachunki na ponad 70 tys. zł.
jest do tego specjalistyczny aparat. Ustalenia biegłego podzielił sąd. W
uzasadnieniu zaznaczył jednak, że gdyby odwrócić strony procesu, tzn., gdyby
to TP SA była powodem - wtedy na niej spoczywałby ciężar dowodu, że bilingi
są prawdziwe. Dodał, że nie jest wykluczone, że przy tych samych dowodach to
ona, a nie Władysław Ł., przegrałaby.

No to z tego wynika, ze lepiej jest, zeby to TPSA pozwala mnie.

  MJ



On Fri, 04 Sep 1998 11:05:43 GMT, "Remi Schleicher"


<virous@damn_the_spammers.kki.net.plwrote:
"Telekomunikacja Polska SA zapowiada wprowadzenie specjalnego taniego
abonamentu dla użytkowników Internetu" !!!!!


Ale mnie rozsmieszyl, uchaaaa, ha, ha, haaaa !!!
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

futszak
0603 237728



Dnia 20.07.2004, w wiadomości <news:cdjiom$t2b$1@achot.icm.edu.plrokko
napisał(a):


chciałem zmienić i zastrzec numer w TP
w  "TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.
Cennik Krajowych Usług
Telekomunikacyjnych" znalazłem cenę zmiany (15PLN netto) ale jakoś ceny
zastrzeżenia nie...
zastanawiam się też czy ma to sens - w końcu zadzwonię do kogoś z CLIP-em
nieopatrznie i całe zastrzeżenie szlag trafi...


Zastrzeżenie numeru jest darmowe. Jeśli dodatkowo będziesz miał blokadę
prezentacji identyfikacji numeru wywołującego (CLIR), a powinno iść to
chyba automatycznie w parze - przynajmniej w tym kierunku, to osoba z CLIP
zobaczy tylko komunikat "nr zastrzeżony".



Telekomunikacja Polska zapowiedziała przyspieszenie liberalizacji
telefonicznych połączeń międzynarodowych.

Od końca czerwca z możliwości wyboru operatora będzie mogło korzystać ponad
85% abonentów TP S.A.

Wcześniej TP S.A. zamierzała umożliwić wybór operatora wszystkim abonentom
podłączonych do central cyfrowych do końca roku. Do tego typu central
podłączonych jest ponad 85% abonentów TP S.A.

Według prawa telekomunikacyjnego, rynek połączeń międzynarodowych miał
zostać zliberalizowany od początku tego roku.
(PAP)

###########################

Ode mnie:

1) Nieco dziwi mnie stwierdzenie OPERATORA, że zamierza przyspieszyć
liberalizację.

Mnie się wydawało, że przyspieszanie liberalizacji to domena organów
prawotwórczych, zaś regulator dopilnowuje, aby podmioty świadczące usługi
dostosowały się do przepisów prawa.

Niedługo usłyszymy zapewne, że np. TPSA zamierza chronić dane osobowe
abonentów w sposób taki, w jaki interpretuję dotyczącą tego zagadnienia
ustawę.

2) Jakoś nie mogę się nadziwić, jakim cudem TPSA sama z siebie wykonała
taki krok.

Co lub kto ją do tego pchnął?




On Sat, 21 Nov 1998 13:41:41 GMT, "Synek" <sy@nie.piszwrote:

mam jeszcze jedno pytanie , czy PCM (te ktore dziela kanal na kilka
"wezszych") sa zakladane takze na nowoczesne cyfrowe centrale , czy tylko na
takie typu PENTACONTA itp. ?


cha, raczej przede wszystkim w duzych miastach, che, che, che...

futszak
<reklama
Telekomunikacja Polska S.A.
Laczy nas coraz wiecej...
...Strowgerow i PCM-ek.
<i po reklamie



 CRM w TP <crmwtp.WYT@gazeta.plnapisał(a):


Zapraszam do wypełnienia ankiety


www.CRMwTP.to.pl

Poniżej kilka przykłądowych odpowiedzi na jedno z pytań:

-Telekomunikacja Polska, likwidując Biura Obsługi Klienta, niejako "odcięła
się" od klientów. Załatwienie czegokolwiek za pośrednictwem Błękitnej Linii
graniczy z cudem.
-Istotniejsze stały się tabelki i wykresiki, niż klienci
-Zmniejszyć liczebność kierownictwa, zatrudnić kompetentnych pracowników,
których będzie obchodzić dobro firmy. Nie zatrudniać ludzi z agencji
pośredniczących w zatrudnieniu.
-5 razy dzwoniłem na 9393 by zamówic preselekcje do tele2.Dostałem nawet
informacje na pismie że zostało to zrealizowane.Ale to nie prawda.
-Jakośc obsługi, a głównie czas oczekiwania na rozwiązanie wielu spraw,
uległy polepszeniu.
-Tego wizerunku nie da się już zmienić. To tak, jakby dentysta-sadysta
zachęcał swoich byłych pacjentów do ponownego korzystania z jego usług.
-Myślę, że kampanie reklamowe i wciskanie ludziom różnych nieprawdziwych, ale
optymistycznie brzmiących informacji może wpłynąć na poprawę wizerunku TP. Z
drugiej strony klienci, którzy zawiodą się na TP będą mieć jeszcze większe
pretensje do tej firmy.

Pozdrawiam