Telepunkty TP


W obronie krzyża


TP oferuje najszybszy Internet w technologii ADSL – 15 Mb/s
Klienci biznesowi korzystający z usług Telekomunikacji Polskiej mogą już zamawiać nowe opcje szerokopasmowego dostępu do Internetu: DSL 15000 oraz DSL 8000. TP oferuje obecnie najszybszy w Polsce dostęp do Internetu w technologii ADSL.

Łącznie Telekomunikacja Polska ma w ofercie 7 opcji usługi dostęp do Internetu DSL tp, w prędkości od 256 kb/s do 15360 kb/s. To najszersza na rynku propozycja, która pozwala Klientom biznesowym TP optymalnie dostosować usługę do aktualnych potrzeb.

Miesięczny abonament za opcję DSL 15000 wynosi 499 zł netto (608,78 zł z VAT). Za DSL 8000 Klienci zapłacą miesięcznie 399 zł netto (486,78 zł z VAT). By obniżyć koszty nawet do 25%, można skorzystać z trwającej do końca 2006 roku promocji DSL tp plus 24. Podpisując umowę na 24 miesiące za opcję DSL 15000 Klient zapłaci tylko 399 zł netto (486,78 zł z VAT), a za DSL 8000 299 zł netto (364,78 zł z VAT). Promocja dotyczy również pozostałych opcji dostępu do Internetu DSL tp. Usługa DSL tp jest przeznaczona dla małych i średnich firm. W 2005 roku liczba użytkowników tego rodzaju dostępu do Internetu wzrosła aż o 55%. W grudniu 2005 roku z DSL tp korzystało 57 tys. Klientów. Dużym firmom Telekomunikacja Polska oferuje rozwiązania w technologiach Frame Relay, ATM oraz MPLS.


600/15 wychodzi 40 pln za 1Mbps




Kolego - jeśli to TP robi cię w konia to ja na twoim miejscu bym z nimi umowy nie podpisał i z ORANGE także, bo to jedna firma. Nawet kosztem wyższego abonamentu u innego operatora.
Ja miałem podobne problemy w TP - aby podpisać aneks musiałem jezdzic 4 po 45 km w jedną stronę do telepunktu. Co daje prawie 400 km aby podpisać głupi aneks Zrezygnowałem z TP i czuję się wybornie bez tej firmy...


on ma problem z TP ale za pośrednictwem Ery. Więc obojętny czy pójdzie do Neti, Multimo czy Ery to i tak będzie miał z nimi coś wspólnego bo na ich łączach idzie net w końcu. Chyba, że gdzieś tam netia ciągnie swoje kable.

A TP po prostu rzuca kłody pod nogi i myśle, że większych problemów TP nie robiła gdyby poszedł do Orange.



Wiec tak, netia wysyla do tp pismo o uwolnienie lacza, telekomunikacja ma 14 dni roboczych na odpowiedz (sprawdzenie warunkow technicznych), zwykle odpowiadaja w ostatnim dniu, i od tego czasu tpsa bedzie miala 22 dni robocze na uwolnienie lacza. Jezeli nie bedzie zadnych problemow to w najlepszym wypadku za miesiac bedziesz mial internet, i tu od razu odpowiem na twoje kolejne pytanie - Nie, nie da sie tego jakos przyspieszyc.




Za to Telekomunikacja Kolejowa to 63 zł - pierwszy rok, a następny 40 zł. Wychodzi taniej w TK. Ma to być świadczone na łączach TP.
Możesz podać źródło?
Wg cennika jak widzę opcja na 2 lata / 1mb to:
miesiące 1-3 = 29zł
miesiące 4-24 =57zł
http://tktelekom.pl/files...20Promocji%20Usługi%20TDI%20-%20dobra%20cena%20_2_.pdf



Od 5 grudnia 2005 r. Telekomunikacja Polska wprowadza nowy jednolity schemat realizacji połączeń miejscowych i strefowych (lokalnych).
Przed każdym połączeniem lokalnym należy wybrać zero, swój numer kierunkowy, a następnie numer abonenta.
Przeprogramowania "pamięci" będą wymagały:
- aparat telefoniczny,
- faks,
- modem,
- centralki PABX,
- a także inne urządzenia umożliwiające automatyczne wybieranie numerów w ruchu lokalnym danej strefy numeracyjnej.
Przeprogramowanie polega na dodaniu przed zaprogramowanymi numerami zera i numeru kierunkowego danej strefy numeracyjnej.

Wszelkie czynności związane z przeprogramowaniem centralek PABX abonent realizuje we własnym zakresie, lub przy udziale serwisu dostawcy urządzenia.
Centralki będące własnością TP S.A. lub serwisowane przez Telekomunikację Polską będą obsługiwane bezpłatnie



Cześć mam problem z TP.S.A. od ponad 10 lat mam od nich bezprzewodowy telefon który działa jak mu się podoba , czyli jak niema prądu choć na chwilę nie działa, W kółko coś piszcz i przerywa rozmowy, i urządzenia które wiszą na ścianie cały czas są podłączone do kontaktu i pożerają prąd , nie Doś się płaci za telefon jak inni to jeszcze za prąd z jaki racji ,Ale to nie jest jeszcze najgorsze bo z tych pas ci nie ma dostępu do Internetu .Wałcze z nimi o przyłącze kablowe ale oni wszystko bagatelizują i olewają moje prośby a nie mieszkam na odludziu tylko około 4 km od centrum miasta a duże główne drogi z osiedlami są jeszcze bliżej ale to nie tylko ja tak mam tylko wszyscy w tej dzielnicy pruć policjantów którzy mają jakim cudem kabelki . chciałem sięgnąć porad jak z nimi wygrać ten kabel bo juz Nie wiem czego się chwytać oni się tym nie przejmują zrobili swoje kaska płynie i tyle .czy da się dojs racji swojej sprawie tego kabla ,bo poco płacić za coś co nie działa a mi jest Internet potrzebny . dzięki .pozdro

PS. Chyba wstąpię do policji lub się przeprowadzę z powodu Internetu .



Telekomunikacja Polska najlepiej z polskich firm komunikuje si? z inwestorami - wynika z tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez presti?owy „IR Magazine". TP zwyci?y?a w kategorii „Best Investor Relations by a Polish company".
„To dla nas bardzo cenne wyr?nienie zw?aszcza, ?e zosta?o przyznane na podstawie opinii inwestor?w. Cieszymy si?, ?e po raz kolejny tak wysoko ocenili oni profesjonalizm naszych dzia?a?" - powiedzia? Tomasz Po?niak, dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich Grupy TP.

Wyniki „IR Magazine Awards" oparte s? na badaniach opinii ponad 500 ekspert?w, analityk?w i inwestor?w. Oceniaj? oni m.in. jako?? informacji finansowych przekazywanych przez firmy, ?atwo?? kontaktowania si? z zarz?dem i przejrzysto?? w kontaktach firmy z otoczeniem inwestorskim.
Telekomunikacja Polska ju? po raz trzeci zosta?a laureatem nagrody. Inwestorzy najwy?ej w?r?d polskich firm ocenili jej dzia?ania r?wnie? w 2004 i 2007 r.



Od 1 lutego klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego jako pierwsi w Polsce mog? korzysta? z automatycznego serwisu 9393. Serwis umo?liwia m. in. sprawdzenie salda klienta, otrzymanie informacji o us?ugach i aktualnych promocjach, danych dotycz?cych przeprowadzonych rozm?w. Wszystko to bez konieczno?ci rozmowy z ?ywym doradc? TP S.A.

Korzystanie z nowego serwisu jest bezp?atne i mo?liwe 24 godziny na dob?. Klient musi tylko ustali? sw?j indywidualny 6-cyfrowy numer PIN. Zdaniem Barbary G?rskiej, rzecznika prasowego TP S.A., zainteresowanie klient?w now? us?ug? ju? po pierwszym dniu jest du?e.

- Pami?tajmy jednak, ?e automatyczny serwis to na razie tylko pilota?, wi?c pomy?ki i niedoci?gni?cia mog? si? zdarzy? zastrzega rzeczniczka.

Tymczasem pracownikom TP S.A. gro?? zwolnienia. Kilka dni temu zwi?zki zawodowe zorganizowa?y przed warszawsk? siedzib? firmy manifestacj?, by zaprotestowa? przeciwko zapowiadanej redukcji zatrudnienia. Zwi?zkowcy m?wi? o planach zwolnienia oko?o 4 tysi?cy os?b. Telekomunikacja twierdzi, ?e zwolnie? b?dzie mniej i t?umaczy je konieczno?ci? obni?enia koszt?w.

Nieoficjalnie wiadomo, ?e ostateczne decyzje jeszcze nie zapad?y. Nie wiadomo te?, ile os?b straci prac? w Ma?opolsce. W ca?ym kraju w pierwszej kolejno?ci prawdopodobnie b?d? zwalniani pracownicy administracji.

?r?d?o: NaszeMiasto.pl