W obronie krzyża
Siłowniki teleskopy VW PASSAT Sedan
Witam,
muszę wymienić moje siłowniki w tylnej klapie bagażnika w pasku wersja sedan. Na allegro znalazłem 1 aukcje: http://www.allegro.pl/item166118082_...1996_2000.html
Czy ktoś wymieniał je u sibie już, na co trzeba zwrócić uwagę? Ciężko je wymienić? Lepiej kupić używane oryginalne, czy nowe zamienniki?
Proszę o porady :)
HEHE chłopaki wybaczcie z tymi żaróweczkami w przełacznikach.....bo ich tam nie powinno byc ehhehe tak to jest jak człowiek dwa dni nie śpi no ale nie świecą przyciski sterujące lewą szyba niby mała rzecz a denerwuje. Dziś jeszcze dokładniej Go pooglądałem i tak >> z lewej strony na pewno byłu lakierowane drzwi i błotnik a to z tego powodu że prawdopodobnie go niemiec rysnoł bokiem, gdyż oryginalny lakier jest od wewnątrz we drzwiach, co do korozji owszem pojawiła się szczególnie na elementach zawieszenia i kilka niewielkich ognisk na podwoziu. Dzisiaj pooglądałem silnik i powiem wam tak ze pierwszy własciciel to na olej nie żałował bo przez ostatnie trzy przeglady ( co ok 20 tys km ) lał syntetyk 5W40 ( pewnie dlatego chyba nawet nie musze się obawiac problemu z klekotającymi zaworami )a wiec olej rewelacyjny ja zamierzam lac syntetyk 10W40 . Probek stał dzis cały dzień na białej wylewce i wykapło z niego..........nic ehheh a tu mam porównanie bo co do mnie przyjechał klient ( a jestem handlowcem)to jak odjezdzał to zawsze plamka zostawała Oglądałem dokładnie przód i tył i na 100% nie były bite
Zresztą wracając do silnika to moi znajomi mechanicy to byli w szoku >> jak on cichutko pracuje, no i te nieszczesne teleskopy do podnoszenia klapy........ miałem nowe ale się okazało że trzeba przerobic koncówke i już wymysliłem ze przerobie drugie mocowanie na kule tak jak to jest teleskop montowany przy klapie wtedy każdy uniwersalny teleskop[ podejdzie bez problemu. Pomimo nienajlepszego stanu ukałdu jezdnego autko prowadzi sie rewelacyjnie.........kiedyś miałem okazje jedzdzić Calibrą i powiem wam ze Cali niech się schowa. Immo oczywiście nie dział bo kontrolka w aucie wogóle nie mruga......... może to i dobrze, za to antena mnie wkurza bo silnik wyje jak wściekły a ta się nie wysuwa ani nie chowa.........za to recznie mozna ją złożyć i rozłożyc - tyle tylko ze ona się nie chowa całkowicie a zawsze wystaje jeden element na zewnatrz. No i drodzy przyjaciele powiedzcie mi jak to jest z tym nawiewem w tym aucie bo prawie zawsze to suuper wieje na przednia szybe i po bokach a przez nawiewy przy kierowcy to tak jak by nie mogło po prostu wieje bardzo słabiutko i nie wiem czy tak ma byc.
Moje refleksje i przemyślenia są takie ze dzis kupic auto szczególnie używane to pawdziwa katorga jeszcze szczególnie Probe, gdzie naprawde jest trudno znalezdz 10 letnie auto w stanie przynajmniej dobrym. I w 100% zgodze się z tym że najważniejszy jest stan auta a nie rocznik i model >>> lepiej kupic starszy model i rocznik ale w przyzwoitym stanie niz nowszy w stanie agonalnym.