Teleskopy przednie


W obronie krzyża

W roku 1996 postanowiono kontynuować produkcję modelu o klasycznym wyglądzie. Pojazd wygląda identycznie do poprzednich modeli SR50/1, zmieniono paletę kolorów, przełączniki na kierownicy oraz zmodernizowano instalację elektryczną. Gumowe osłony przednich teleskopów oraz felgi przybrały barwę nadwozia. Wiązki instalacji elektrycznej połączono za pomocą złącz wielowtykowych podczas gdy w starych modelach poszczególne przewody łączono do listwy zaciskowej. Model produkowano do końca produkcji, czyli do 2002 roku. Dane techniczne nie zmieniły się względem starszych modeli. Produkowano modele o prędkości maksymalnej 25 km/h (Mofa) - Star 25 Classic, 50 km/h - Star 50 Classic, 75 km/h - Star 80 Classic (silnik o pojemności 69.9 ccm). W przypadku modelu Star 25 Classic możliwe było dokupienie zestawu odblokowującego pojazd do prędkości 50 km/h.



Kiedyś mój kolega jeżdżąc w kółko po placu Uralem z przodem na teleskopach przyłożył w mój motocykl z wahaczem od Urala. U niego zgięły się lagi, a u mnie lekko wygiął brzeg przedniego błotnika.
Ostatnio trochę znowu jeździłem po lesie; jednak wydaje mi się, że zawieszenie dnieprowskie jest bardziej komfortowe - mniej bolą ręce podczas prowadzenia zaprzęgu. Uralowski pchany wahacz zamontuję do oryginalnej uralowskiej ramy, może tam sprawdzi się lepiej.




A jakies widome efekty sa? W postani np. wiekszego bujania, albo co...
Jesli masz w miare sztywne sprezyny i dobre teleskopy to tylne nie jest potrzebny (chyba ze duzo holujesz).

Z drugiej strony ci co przedniego nie maja to :pala: Brak przedniego robi XJ bardzo niestabilnym pojazdem w wypadku awaryjnego manewru!!! Wobraz sobie dzieciaka co wyskoczy na jezdnie w pogoni za pilka.... moze go unikniesz ale skutek pewnie bedzie taki ze jeep skonczy w rowie albo na jakiejs scianie.

Pare dni temu pekla mi guma przednia na autostradzie. Jechalem w miare wolno: okolo 100km/h i mimo wszystko ledwo utrzymalem jako taka kontrole. Jakbym nie mial przedniego stabilizatora, to bym nastepnego jeepa chyba skasowal!



Witam,
Mojego golfika znowu ściąga na lewą stronę. W zeszłym roku było podobnie ale po ustawieniu geometrii kół pomogło i było dobrze. Po zimie problem powrócił i na moje oko prawe przednie koło zachodzi do środka i znowu ściąga na lewo. Jaka może być tego przyczyna? Przecież nie będę po każdej zimie ustawiać geometrii bo to kosztuje! Zaznaczam że wcześniej były zmieniane poduszki(gumowe) na przednich teleskopach i może mechanik coś zrypał. Czy kąt ustawienia koła może się jakoś sam przestawic jeśli tak to jaki może być tego powód?:)



jak napisalem w temacie potrzebuje za rozsadna cene pasy bezpieczenstwa, lewy i prawy
poniewaz mam pozrywane od wypadku.

potrzebne mi jeszcze teleskopy utrzymujace przednia maske.

siateczka na glosnik w dzwiach

uchwyt do otwierania kufra

obszycie do drazka zmieny biegow


prosze pisanie osob posiadajacych te czesci a takze ceny

pozdrawaim



Hej!

Obecnie niemal wszystkie nasze poprawki są w seryjnie produkowanych skafandrach - niemal oznacza mało istotne drobiazgi:

-w naszych skafandrach nie ma gumy mającej ściągać teleskop w dół skafandra (naszym zdaniem jest niepotrzebna)

-nasze kieszenie nieco różniły się od standardowych, ale niewykluczone, że obecnie są wszywane seryjnie

-poprosiliśmy o przedłużenie nogawek o 5cm w stosunku do wersji seryjnej

tyle w kwestii skafandra


BZ400
- nie mamy stójki
- nie mamy przednich, dolnych kieszeni

Reszta jako seryjna produkcja


Jeżeli będziesz miał jakieś wątpliwości zawsze możesz poprosić o wersję DiW - to żaden kłopot. Przy okazji domagaj się rabatu



1) Przy zakupie dostajemy książeczkę gwarancyjna oraz instrukcję obsługi. Tam jest piękna tabela dzięki której, dowiemy się co należy zrobić na przeglądzie przy określonej liczbie kilometrów. Najczęściej, to wymiana płynów, dokręcenie śrub, sprawdzanie naciągu łańcucha, poza tym rzadziej: sprawdzanie stanu świecy, filtrów paliwa i powietrza, stanu ogumienia, szczelności układu wydechowego i wiele innych.
2) Zasady reklamacji chyba są troszkę inne niż nam się ogólnie wydaje. Ja również musiałem płacić za wymianę części ponad 130 złotych, tylko dlatego że łańcuch w moim yamasaku to guma która po 5 kilometrach się rozciąga, i naciąganie mało daje.
3) Co do tego, to mi nic nie przychodzi do głowy, jedynie mogę się zapytać czy to są takie wibracje jak od silnika, czy wężykowanie. Chociaż, brak symetrii koła, albo zwichrowany przedni teleskop mogły by być przyczyną.



Nie przesadzajcie taki złom to z niej nie jest znowu ale za tą cenę musi być gotowa do bezproblemowej rejestracji.

Wg mnie natomiast kity z tarcza zaczely wychodzic od '83 ( w tym wersje eksportowe z tarczą ) niektorzy mówią o ostatnich miesiącach '82. Od początku tarcze na bankowo nie były dostępne w 250. Dopiero w dwóch ostatnich latach produkcji tarcze zaczęły częściej się pojawiać.

Robiąc na oryginał 250 można ją zrobić na parę sposobów, wychodziło kilka wersji w różnych zestawieniach kolorystycznych. Wersje standard w poczatkowych latach produkcji to MZ bez obrotomierza, bez tarczy rzecz jasna, z rozną konfiguracją kolorystyczną, wychodziły glownie ze srebrnymi przednimi blotnikami i czarnymi z tyłu. Występowały krótkie i długie gumowe osłony teleskopów.

[ Dodano: 2009-12-24, 12:38 ]



michaal86, wrzuc foty pomalowanego baku:) Siedzenie jak mniemam tez odnawiasz, zakładasz pokrowiec czy dajesz do jakiegos obszycia?? Pytanko jeszcze odnosnie gum mocowań przednej lampy, dorobiles je czy kupiles?? Rury przednich teleskopów zostawiałeś stare, regenerowałeś jakoś czy kupowałeś, jeśli kupowałeś albo regenerowałeś to daj znać gdzie i za ile.

Przed Toba chyba najlepszy moment w całym procesie renowacji TS SKŁADANIE!!!!!

Możesz zrobić zbliżenie dystansu tylnego koła między wahaczem a deklem szczek tylnego koła? I podać jego średnicę i szerokość?? Dzięki z góry


Nie mogę się doczekać finalnego efektu!:) Wrzucaj fotki z poszczególnych etapów składania, przyda się m.in. dla mnie jak będę swoją kiedyś w przyszłości składał




jamadera, nie nalewaj więcej niż jest to podane przez producenta.
Możesz za to wlać bardziej gęstego oleju, ja osobiście jeżdżę na mieszance olejów mixol/hipol. Dodatkowo w przednie teleskopy mam włożony 2 cm dystans (pod górne nakrętki) - sprężyny są nieco bardziej wstępnie "napięte". Jeździ się dobrze i jestem zadowolony, przód mniej pływa.

Pamiętaj, że przy okazji możesz zobaczyć w jakim stanie są uszczelniacze z tworzywa na prowadnicy.


Dokładnie tak jak mówisz, miałem tak u siebie w 150tce i było bajecznie.



mam taki sprzent jedną mf 50b z 81r i 50 hx z 88 r i nie jestem z niej zbytnio zadowolony ma swoje mankamenty np tylnie ramię ten teleskop wysówany bez żadnych ślizgów co za czary , a ten konik ciągle problemy z obrotem jak nie silnik obrotu to tuleja która przenosi obrót na maszt się ukręci , co do przedniej łyżki to troszkę słaba jest np gdybym dołożył do niej widełki to chyba pierze bym mógł nimi podnosić , z częściami nie mam problemu mam znajomego na śląsku i ma dużo części do mf jeden plus to to że nie są one aż tak drogie jak np do cata chyba ją sprzedam i zaminię na jcb



Witam!

Mama problem z hydraulika przy 3cx Super, od ok 2 tygodni po odpaleniu maszyny hydraulika praktycznie nie dziala, ani przod ani tyl, z jednym wyjatkiem - dziala silownik od wysuwu teleskopu. Jednak po jakims czasie, z reguły ok 10 min silowniki zaczynaja powoli pracowac, podnosza sie po kilka centymetrow, opuszczam przednia lyzke, podnosze i znowu kilka centymetrow wiecej podnosi i tak dalej az w koncu podniesie calkiem do gory, opuszcza zawsze bez problemu, podobnie jest z tylem. Jak juz podniesie do konca to z reguly wszystko zaczyna dzialac. Jednak po tym podczas pracy czesto sie blokuje, szczegolnie pod obciazeniem, wtedy musze poruszac np tylem i sie odblokowuje.

Co moze byc przyczyna????
Prosze o pomoc.

Nadmienie ze wymienilem juz olej - HP32 i filtr w zbiorniku oleju hydraulicznego.



Co do kursu to według dyrektyw unijnych np na koparko ładowarke jest 88H. Kurs opiewa na 15h z tego mialem w rzeczywistości 4h, a reszta to rzekome OC. Czesc teoretyczna to bylo lanie wody aby motogodzin nakrecic co by w dwa trzy dni zrobic ale wychodza z zalozenia ze z czasu jest pieniadz a nie z nauki wiedzy chory kraj. Nabieranie łyżka przednia mialem i cokolwiek kopania tylna. Uzywanie szczeki i teleskopu bylo zabronione ale psucie nie . No i skad ma byc wiedza.

Wiec poprosze o porade jak nabierac, nie pytałbym jak by koledzy nie znali polskich reali kursowych



Proszę mi powiedzieć co wchodzi w skład przedniego zawieszenie ale chodzi mi tylko o teleskopy sprężyny i co jeszcze ? ( jakie gumu podkładki ip
a problem mam taki że od jakiegos roku przy wjeździe na jakies garby czy spowalniacze na ulicy sprzodu słychac taki jakby zgrzyt gumy przy teleskopach ( tak mi się zdaje )
a od paru dni ten niby zgrzyt pojawił mi sie przy ruchach kierownicy i zastanawiam sie czy to tylko gumy czy całość poleciała ?



Jak w temacie zrobiła się dziura w silniku, sprzedaje swoja camry



(niestety od tego czasu maska sie troszke wgniotla, ale mam orginal w kolorze niebieskim
Klimatyzacja, ABS, fotele skora (przelozone z drugiej), gaz, przeglad techniczny do 06.2011.
Z niesprawnych rzeczy to antena, teleskopy od klapy i lekko wgnieciona maska

+ prawie wszystkie czesci blacharskie, plastiki, komputery (oprocz skrzyni i silnika) z takiej samej tylko niebieskiej
(klapa bagaznika, wszystkie drzwi, maska, zderzaki, swiatla tylne + jedno przednie, kierunki itp itd... )



cena: 3000zł