W obronie krzyża
Witam
Hmmmmmmmmmm ogladajac pierwszy raz ta reklame w TV mialem mieszane uczucia co do Media Markt.
Ale
Wiem ze istnieje agresywna reklama i ta napewno do takich nalezy (przyklad takich reklam ).
Istnieje/istniala seria reklam (Media Markt) z roznymi narodowosciami z jakich "parodiuja" Niemcy.
Wtedy jakos ochlonelem bo dziwnie sie czulem i czuje czasem jak Niemcy mysla i postepuja (tylko czy ty jestes inny NIE ).
Tylko niech nie zapomna kto, kiedy i dlaczego odbudowal "byle mocarstwo" z ruin.
A my jestesmy sobie sami winni, choc sa Niemcy jacy inaczej nas spostrzegaja.
Phaet mozesz mi podac twa teorie - zlodziejstwa i kiedy sie ono zaczyna ?
Bo twoje slowa "Jeśli kraść to najlepiej za granicą!" wytlumacz mi je, mnie ********.
1. Wzmocnienie sporadyczne.
2. Warunkowanie klasyczne/instrumentalne.
3. Wyjaśnić zjawisko spostrzegania "z dołu do góry" i "z góry do dołu".
4. Przykad mnemotechniki.
5. Trzy argumenty za dziedziczeniem inteligencji lub nabywaniem jej ze względu na otoczenie.
6. Opisać zjawisko wyuczonej bezradności.
7. Co to jest iloraz inteligencji.
8. Pamięć krótkotrwała / długotrwała.
9. Co to jest algorytm.
10. Jakie warunki należy spełnić, aby karanie przynosiło oczekiwany skutek.
11. Co to są teorię heurystyczne.
Więcej mi do głowy nie przychodzi, ale to jakieś 85% wszystkich pytań z pierwszej grupy + kilka z drugiej. Hope this come in handy.
Zgadza się. Potencjał a dokonanie to dwie inne rzeczy. Jednak gdyby nie było potencjału „dokonanie” nie miało by szans zaistnienia. Skoro jedno nie istnieje bez drugiego trzeba to traktować jako wyjątkowo spójną całość. Materia i duch są tak blisko siebie że bez boleści sumienia wypadałoby je nazwać jedną substancją.
Akurat do twojego zrozumienia wobec mnie nie przywiązuje zbyt dużej wagi Hekat.
Jedynym narzędziem spostrzegania, interpretacji świata jest umysł a stamtąd bardzo blisko do fantazji, sugestii i ubzdurania sobie że ten dzień był cholernie i faktycznie dobry
Gdyby to nie ciekawiło naukowców niebyło by takiego pojęcia jak teoria.
Poważnie wydaje ci się że masz patent na wiedzę?
Poważnie sądzisz, że gdzieś to zasugerowałem?
Kpisz, czy o drogę pytasz?
Pozdrawiam.
Nie odbiegajmy od tematu. Kolega poprosił aby podać mu przykłady teorii sprzeczności działania.
Rozróżnił tutaj dobro i zło spostrzegane z perspektywy konkretnej osoby i ogółem przyjętych zasad. Zasad, które przyjmuje większość i które są dla niej oczywiste. Tutaj dochodzi opcja wyboru, ale to już inny temat...
Powiem tak: To co spostrzegasz za sprzeczność, ktoś może spostrzegać jako normalną czynność, która nie koliduje z żadną sprzecznością.
Pozdrawiam!
Witma, czy zna ktoś może poprawne odpowiedzi na poniższe pytania, bo ja nie jestem pewien:
1. Odruch kierowcy to
a. reakcja na wydawane polecenie
b. reakcja na światło
c. reakcja przystosowawcza na bodziec zewnętrzny lub wewnętrzny zachodząca i kierowana przez układ nerwowy
2. Postawą spostrzegania u kierowcy są:
a. zmysły wzrokowe
b. zmysły zewnętrzne
c. zmysły podświadome
3. Właściwa realizacja zasady wiązania terorii z praktyką w nauczeniu ma na celu:
a. dostarczenie sluchaczowi jak najwięcej ilości wiedzy
b. poznanie rzeczywistości i możliwości jej przekształcenia
c. weryfikowanie teorii w praktycznym działaniu
4. Konspekt do zajęc dydaktycznych to inaczej:
a. ogólny plan lekcji
b. tylko rejestr metod i środków dydaktycznych
c. szczegółowe rozwinięcie planu lekcji stosowanych metod i pomocy dydaktycznych
dzieki za pomoc
macie jakieś ebooki w tym temacie ? albo w ogóle na temat psychologii ?
interesowaloby Cie ktoras z tych pozycji?
W. Pisula - Psychologia zachowań eksploracyjnych zwierząt.pdf
W. Sylwanowicz, A. Michajlik, W. Ramatowski - Anatomia i fizjologia człowieka.pdf
W. Z. Traczyk - Fizjologia człowieka w zarysie.pdf
A. Pratkanis, E. Aronson - Wiek propagandy.pdf
B. Buzan - Mapy Twoich myśli.pdf
B. Sadowski - Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt.pdf
B. Wojciszke - Człowiek wsród ludzi.pdf
B. Wojciszke - Psychologia miłości.pdf
B. Wojciszke, M. Jarymowicz - Psychologia rozumienia zjawisk społecznych.pdf
D. Doliński - Psychologia wpływu społecznego.pdf
D. Doliński - Techniki wpływu społecznego.pdf
D. T. Kenrick, S. L. Neuberg, R. B. Cialdini - Psychologia społeczna - rozwiązane tajemnice.pdf
E. Aronson - Człowiek istota społeczna.pdf
E. Aronson - Człowiek istota społeczna - wybór tekstów.pdf
E. Aronson, T. D. Wison, R. Akert - Psychologia społeczna - serce i umysł.pdf
F. Brentano - Psychologia z empirycznego punktu widzenia.pdf
F. Forsterling - Atrybucje - Podstawowe teorie, badania i zastosowanie.pdf
G. Mietzel - Wprowadzenie do psychologii.pdf
J. Brzeziński - Metodologia badań psychologicznych.pdf
J. J. Shaughnessy, E. B. Zechmeister - Metody badawcze w psychologii.pdf
J. Strelau - Psychologia tom 1.pdf
J. Strelau - Psychologia tom 2.pdf
J. Strelau - Psychologia tom 3.pdf
K. Wieczorek - Logika dla opornych.pdf
L. A. Pervin, O. P. John - Osobowość - teoria i badania.pdf
M. Argyle - Psychologia stosunków międzyludzkich.pdf
M. Heidegger - Bycie i czas.pdf
M. Kofta, T. Szustrowa - Złudzenia które pozwalają żyć.pdf
M. Lewicka, J. Trzebiński - Psychologia spostrzegania społecznego.pdf
P. G. Zimbardo - Psychologia i życie.pdf
P. H. Lindsay, D. A. Norman - Procesy przetwarzania informacji u człowieka.pdf
P. Winch - Idea nauki o społeczeństwie i jej związki z filozofią.pdf
R. E. Franken - Psychologia motywacji.pdf
R. S. Feldman - Zrozumieć psychologię.pdf
S. A. Rathus - Psychologia współczesna.pdf
S. Moscovici - Psychologia społeczna w relacji ja - inni.pdf
T. Maruszewski - Poznanie, Afekt, Zachowanie.pdf
T. Maruszewski - Psychologia poznania.pdf
W. Lorenc - Hermeneutyczne koncepcje człowieka.pdf
W. Łukaszewski - Wielkie pytania psychologii.pdf
qjin i reszta podjaranych dzieciaków - wątpię, abyś okazał się takim wybrykiem natury, który widzi więcej niż 30 klatek na sekundę... więc skończ chrzanić takie bzdury.. 60, 150 klatek... tjaa.. na pewno widzisz różnicę... powiedzmy sobie jasno wprost: tobie się WYDAJE, że jest różnica, że jak masz 200 klatek, to jesteś super hiper profi gracz.. i tyle... i nie mieszaj do tego szybkości grania i odświeżania monitora, bo coraz bardziej wydaje mi się, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz... wiesz.. to nie jest twoje gimnazjum, w którym możesz zakozaczyć takim bajeranckim tekstem.. w ten sposób bajeruj koleżanki, nie poważnych ludzi.
Ja nie wiem.. może dzieciarnia grająca nałogowo w sieciówki typu CS nie rozumie co to znaczy FPS i jakie jest powiązanie klatek na sekundę > ludzkie oko? To jest tak, jak wpienianie się na lagi ("mam ping 20, nie mogę przez to wygrać! <i tutaj garść bluzgów>") Mówiłem, dzieciaki.. nie brandzlujcie się przy swoich sygnaturkach z konfigami albo przy wykresach frapsa... 30 klatek wystarczy dla waszych oczek.. a że kolega z gimnazjum ma we frapsie 70 klatek a nie, jak wy - 30 czy 40, to raczej przez wątpliwy konfig waszego kompa.. ew. nieodpowiednie sterowniki.
Spokojnie na koniec powtórzę: oczko nie widzi różnicy między 30 (dobra, niech wam będzie, choć biologia mówi nawet o 25) klatkami a 50/200/4000 klatek
Widzę, że potrafisz tylko obrażać ludzi, o ktorych nie masz zielonego pojecia. Dzieciakiem to sobie mozesz swojego koleżke nazywać. Twoje teorie sa bledne i wdać jakie TY masz o tym "pojecie"... Co do odswiezania monitora - to nie ja pisalem, jak nietrafnie spostrzegłeś, ale widać twoja umiejetność spostrzegania, jak i czytania ze zrozumieniem mocno "kuleją".
Jesli twoje oko nie widzi roznicy miedzy 50 a powiedzmy 150, to chyba jest coś z nim nie tak. Powiem tyle, że, owszem, w obu przypadkach gra jest PLYNNA, tylko w drugim przypadku dany tytul chodzi znacznie szybciej. Być może jestem "zmodyfikowany genetycznie"...
edit
Idź, idź, nastepnym razem zanim zaczniesz w ogole z kims dyskutować, naucz się czytać ze zrozumieniem, bo ta sztuka chyba jest Ci obca albo zatrzymala sie w poczatkowym nauczaniu. :)
Ten post był edytowany przez qjin dnia: 11 Kwiecień 2009 - 09:45
od Pauliny
1.faza przeddecyzyjna czym się charakteryzuje tego już nie miałam siły szukac.. wiesz gdzie to paskudztwo?
2.badania Bahrika:- spadek zapamiętanych słów był większy w ciągu 3 pierwszych lat od zakończenia nauki(słówka hiszp)
-im dłuższa ptrzerwa między powtarzanym materiałemtym lepsze jego pamiętanie. dłudie przerwy w czasie między powtarzaniem wpłynęły na zapamiętywanie zarówno w zakresi e efektywności jak i odporości na upływ czasu
3.krótki opis teorii podwójnego kodowania Paivio
4.teorie integracji cech w obiekt
5.co istotnego jest w teorii cowana
- pamięc robocza rozumiana procesualnie, uaktywniona dzieki mechanizmom uwagi pam dług., jednoczesna aktywacja niewilekij liczby elementów. Mówił tęż coś o ognisku uwagi, jakichś 4 jednostkach. jego system jest systemem jednorodnym. Uważał, że zminimalizowanie poziomu dystrakcji to informacje są przechowywaane w pamięci ikonicznej do 2 sek a echoicznej do 10 sek.
6.ten sam dowcip opowiadany na różnych spotkaniach, co to za efekt
7.na czym polega efekt wachlarza: metafora opisująca strukturę połączeń w teorii rozprzestrzeniającxej się aktywacji, odchodzących od danego węzła połaczeń; im szerszy wachlarz połaczeń, tym więcej sąsiadujących węzłów może zostac pobbbudzynychi tym słabsze będzie pobudzenie, które otrzyma każdy z nich.
8.czym jest paradygmatwg kuhna to ogólny wzorzec uprawiania nauki, swoisty ze względu na podstawowe pojęcia, założenia metateoretyczne,metodologię i rodzaj stawianych pytań badawczych.
2 znaczenie: ustalony wzorzec procedury eksperymentalnej, wykorzystywany w badaniach psych. nadwyodrębnionym procesem lub efektem.
9.struktura problemu - swoistości (o co chodzi)
10.przez co są tworzone złudzenia percepcji: przyczyną jest odgórny charakter spostrzegania. samo zludzenie jest tworzone przez dzia,łanie kontekstu sytuacyjnego, wywołanego szczególnym układem bodźców.
11.jakie są cechy eksperymentu:planowe manipulaowanie zmiennymi
12.na czym polega efekt ziarnostości- tego nie znalazłam w nosie
13. badania odtwarzania częściowego też nie znalazłam
Powrót do góry