W obronie krzyża
dostałem właśnie pocztą (za potwierdzeniem odbioru )
pismo z UM bedace odpowiedzia na moj wniosek z dn 2 czerwca 2007 o udzielenie informacji publicznej w temacie Pałacu Mlodziezy
" w odpowiedzi na wniosek [...] uprzejmie informujemy, ze został ogloszony przetarg nieograniczony na wykonanie uslug projekowych dla w/w inwestycji
termin skladania ofert 19.06.2007 r.
zakres zamówienia obejmuje wykonanie
-inwentaryzacji obiektu,
-eksprtyzy stanu technicznego obiektu
-audytu energetycznego"
czyli sa to przymiarki do remontu Pałacu o ktorym mowili jakis czas temu
ogłosiliśmy postepowanie na roboty budowlane w ramach którego wykonawcy mieli sporządzić również audyt energetyczny, teraz okazuje sie że ma to byc nie audyt tylko świadectwo charakterystyki energetycznej, otwarcie ofert 8 kwietnia (w piatek przed weekendem przesunęlismy termin składania ofert o 12 dni(do 8 kwietnia), czy w takim razie jesli dziś zamieścimy kolejną zmianę mozemy nie przesuwac już terminu?
Czy mozna uznać że nastapił błąd pisarski, że zamiast audyt powinno byc świadectwo?
tak to ten sam przetarg, termin składania ofert został wówczas przedłużony. oferta została złożona również w odpowiednim terminie więc domniemywamy, ze wykonawca zapoznał się ze zmianami, jednak nie zmienił nazwy wycenianej pozycji.
Zastanawiamy się jak rozstrzygnąć te sytuację, gdyż koszt świadctwa charakterystyki to ok 700 zł, a audytu 2500 i wykonawca wyszacował tę wartość świadectwa na 2500?
tak to ten sam przetarg, termin składania ofert został wówczas przedłużony. oferta została złożona również w odpowiednim terminie więc domniemywamy, ze wykonawca zapoznał się ze zmianami, jednak nie zmienił nazwy wycenianej pozycji.
Zastanawiamy się jak rozstrzygnąć te sytuację, gdyż koszt świadctwa charakterystyki to ok 700 zł, a audytu 2500 i wykonawca wyszacował tę wartość świadectwa na 2500?wy dokonujecie tylko zmiany opisu dla porownania ofert a wartosc was nie interesuje, to przywilej dla wykonawcy albo bedzie mu pasowalo albo nie.
ak co roku firma Ernst&Young - światowy lider w zakresie audytu,
doradztwa podatkowego, doradztwa biznesowego oraz doradztwa
transakcyjnego organizuje konkurs EYe on Tax . Zachęcam wszystkich od 3
roku wzwyż do wzięcia w nich udziału, gdyż jest to doskonała okazja do
zdobycia cennego doświadczenia, wygrania cennych nagród i świetnej
zabawy.
EYe On Tax - konkurs kierowany do studentów PRAWA i ADMINISTRACJI. Dla
osób zainteresowanych tematyką prawa podatkowego firma przygotowała
studia przypadków, dzięki którym będziecie mieli okazję skonfrontować
swoja wiedzę teoretyczną z praktyką. Pracując w zespołach 3- lub
4-osobowych będziecie rozwiązywać przygotowane dla Was zadania,
dotyczące problemów podatkowych, z którymi w praktyce borykają się
przedsiębiorcy. Termin składania zgłoszeń upływa 19 listopada.
Nagrody dla zwycięzców konkursu EYe on Tax
I miejsce â 20.000 PLN, płatne praktyki w Dziale Doradztwa
Podatkowego Ernst & Young, System Informacji Prawnej Legalis, aparaty
fotograficzne Mju Tough 3000 firmy Olympus oraz vouchery na szkolenie z
oferty Ernst & Young Academy of Business (dotyczy wybranego modułu
spośród szkoleń ACCA, CFA i PM);
II miejsce â dyktafony WS-750M z funkcją mp3 firmy Olympus,
Logitech HD Pro Webcam C910, głośniki Logitech Speaker System Z52 oraz
nagrody książkowe od Wydawnictwa C.H. Beck.
Odsyłam do strony internetowej:
http://www.ey.com/PL/pl/C...rams/EYe-on-Tax
Działamy jako pion w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Świadczymy usługi informatyczne dla firm i osób fizycznych. Współpracowaliśmy z wieloma grafikami, ale żaden z nie spełniał naszych wymagań. W związku z tym zdecydowaliśmy się ogłosić konkurs. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu logo i layoutu strony internetowej dla naszego pionu.
Prosimy o przesyłanie prac konkursowych na adres konkurs@aphait.pl w formacie SVG dla grafiki wektorowej i XCF dla bitmapowej.
Nagroda główna wynosi 3000 złotych, druga nagroda 2000 złotych, trzecia 1000 złotych.
Małe wskazówki dotyczące zadania konkursowego:
1. Layout strony:
- zalecana szerokości do 1000 px;
- nowoczesny i czytelny układ;
2. O pionie:
- obsługa informatyczna firm i osób fizycznych;
- wdrożenia Wolnego i Otwartego Oprogramowania;
- udział w społeczności Linuksa;
- sprzedaż sprzętu i oprogramowania;
- usługi odzyskiwania danych;
3. Grupa docelowa:
- małe i średnie firmy poszukujące kompleksowej obsługi informatycznej;
4. Zawartość strony:
- O nas;
- Oferta:
a. odzyskiwanie danych;
b. administracja serwerami, stacjami roboczymi i cienkimi klientami;
c. tworzenie stron internetowych;
d. audyty sprzętu i oprogramowania;
e. programowanie;
f. wdrożenia Wolnego i Otwartego Oprogramowania;
- Referencje;
- Certyfikaty;
- Kontakt;
Z osobami które zgłoszą najciekawsze prace zamierzamy nawiązać stałą współpracę.
Regulamin konkursu:
Regulamin konkursu „Nowa twarz Alpha IT”
1.Konkurs trwa od 1 czerwca 2010 do 31 lipca 2010 roku.
2.Organizatorem konkursu jest pion Alpha Group z siedzibą w Warszawie działający w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie.
3.Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności
cywilno-prawnych, z wyjątkiem pracowników pionu Alpha Group i ich rodzin.
4.Celem konkursu jest wyłonienie trzech zwycięzców.
5.Zwycięzcy otrzymają nagrody: 3000 złotych za pierwsze miejsce, 2000 złotych za drugie miejsce oraz 1000 złotych za trzecie miejsce.
6.Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu logo i layoutu strony internetowej pionu Alpha Group. Grafika powinna nawiązywać do tematyki informatycznej i biznesowej.
7.Praca konkursowa może składać się z dowolnej liczby plików.
8.Grafika wektorowa powinna zostać zapisana w formacie SVG, a bitmapowa XCF.
9.Każdy uczestnik konkursu może wysłać nieograniczoną liczbę prac.
10.Prace konkursowe należy wysyłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@aphait.pl.
11.Wiadomość z załączoną pracą konkursową powinna zawierać imię i nazwisko uczestnika.
12.Wszystkie prace wysłane w terminie trwania konkursu zostaną ocenione przez jury.
13.Skład jury ustali zarząd pionu Alpha Group. Decyzje jury będę ostateczne i nieodwołalne.
14.Uczestnik konkursu zrzeka się wszystkich praw majątkowych do swojej pracy na rzecz zarządu pionu Alpha Group z siedzibą w Warszawie.
15.Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie swojej pracy w dowolnym celu przez organizatora.
16.Udział w konkursie jest dobrowolny.
17.W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
18.Uczestnictwo w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.