telekomunkacja Polska numery usług


W obronie krzyża


szukam banku ktory na dobrych warunkach oferuje konto firmowe z 1000
subkont numerowanych kolejno:

12345678901234567890000001
12345678901234567890000002
12345678901234567890000003
12345678901234567890000004
...
kazdy z moich klientow dostaje swoj numer konta, ale wplaty przechodzą
przez nie tylko wirtualnie, w rezultacie trafią i tak na konto glowne:
12345678901234567890000000

/cos w tym styli/

chodzi o zautomatyzowanie wplat za uslugi telekomunikacyjne
wiec obowiązkowo musi byc wysylany raz dzienie automatyczny raport z wplat
w jakiejs czytelnej dla komputerowego skryptu formie


SpeedCollect w Banku Handlowym.  Chyba najpopularniejsza tego typu usługa w
Polsce.

Pozdr
DJ



Na grupie pl.internet.polip Tomasz Hołdys <hol@przekaz.com.plpisze:


* Microsoft uruchomił w Polsce do spółki z TP SA
skanowanie komuterów łączących się z Internetem
przez łącza komutowane;


Piramidalna bzdura.
1) MS nie ma takich możliwości ani żadnej umowy z TPSA.
2) MS nie zajmuje się ściganiem pojedyńczych osób. Z firm większe pieniądze
są i łatwiej je przymusić do kupienia licencji.
3) Rejestracje on-line jest opcjonalna.
4) Pomyśl logicznie. Czy MS informowałby użytkownika, że przekazał
informacje policji? Przecież ten użytkownik mógłby skasować to windows i nie
byłoby ŻADNYCH dowodów..
5) Treść emaila na pewno nie pochodzi od prawnika, te teksty są śmieszne:

# W dalszym ciagu numer seryjny i podpis cyfrowy systemu Windows
# uzywanego przez Pana(nia) jest wykrywany przez skrypt pracujacy
# na serwerze polskiego oddzialu Microsoft.
# Zgodnie z umowa firmy Microsoft z Telekomunikacja Polska S.A.
# dynamiczne przydzielanie numerow IP komputerom uzytkownikow pozwala
# (oczywiscie w przypadku naduzyc takich jak ta) rozpoznac dane
# (takie jak nazwisko i adres) osoby pracujacej w danej chwili w
# Internecie.
# Dane te sa pobierane z bazy uzytkownikow TP SA (analogicznie do
# danych niezbednych do wystawienia rachunkow za uslugi telefoniczne).

Po prostu ktoś zrobił sobie kawał. Dane o konfiguracji mógł uzyskać np
jakimś trojanem.

Absolutnie w to nie wierz.

TP



On 2004-10-12,  Wmak <w@NOSPAM.gazeta.plwrote:


Telekomunikacja Polska i inni operatorzy oferują taką usługę.
Kosztuje ze 3 złote miesięcznie.
Nazywa się ta funkcja "Ograniczenie połączeń wychodzących"
Można wybrać różne zakresy np blokujesz tylko Audiotele, tylko komórki,
zagraniczne itd albo blokujesz wszystko - można odbierać i dzwonić tylko na
numery alarmowe.
Zadzwoń do swojego operatora (Błękitna Linia ?)
Poszukaj w Google tego "Ograniczenie...
albo "Usługidodatkowe central elektronicznych"


Nie do końca jest to prawda. Telekomunikacja oferuje blokade:
- audio tele
- audio tele + komórki + międzymiastowe
- wszystko
i jeszcze jakieś inne, sęk w tym że ja teoretycznie nie potrzebuje
blokować rozmów wogóle, a jedynie zablokować niektórym członkom rodziny
możliwość ich wykonywania bez podania pinu.

Tak czy owak za odpowiedź dziękuje.

Pozdrawiam.



moze to nie do konca dotyczy GSM, ale na pewno sie wiaze:

"(...)
Z operatórów stacjonarnych Telekomunikacja Polska gotowa jest - w miarę
możliwości technicznych - przenosić numer abonenta, ale tylko w obrębie
własnej sieci i z zachowaniem strefy numeracyjnej. Za taką usługę,
zgodnie z zaakceptowanym przez URTiP cennikiem, ma prawo żądać
comiesięcznej opłaty w wysokości 73,20 zł. Choć... jest to sprzeczne z
ustawą. Może nie reguluje ona wysokości tej opłaty, ale zapis ten mówi
jasno, że w przypadku przenoszenia numeru między operatorami,
dotychczasowy dostawca usług może pobrać za tę czynność "jednorazową
opłatę określoną w cenniku, której wysokość nie powinna zniechęcać
abonenta do korzystania z tego uprawnienia" - dodaje Dziennik Bałtycki.
(...)"

za Telix.pl




Darius Jack wrote:

Czy chcesz powiedziec , ze dziennikarze maja wplyw na stawki Internetu
przez TPSA i ten wplyw utrzymaja ?


Uwaga podstawowa: "stawki Internetu przez TPSA" istnieja tylko w twojej
wyobrazni. Na razie jedyna realna rzecza jest bezplatny numer 0202122,
wykazywany nawet oddzielnie na rachunku telefonicznym.

Dziennikarze moga miec wplyw na kurs akcji TPSA na gieldzie, wskazujac
po prostu szkodliwosc jakiegokolwiek gmerania przy 0202122 w ciagu
najblizszego pol roku. Na szczescie nic takiego sie nie zapowiada. Wrecz
przeciwnie, mzoe bedzie jakas usluga ryczaltowa, co byloby znacznie in
plus.


Co to jest PR TPSA ?


Public relations Telekomunikacji Polskiej Spolka Akcyjna.


Przejedz sie do Niemiec i tam dziennikarze takiego wplywu nie maja.


Naprawde? (jak mawia moj bialoruski znajomy informatyk)

Jaroslaw Zielinski



Telsil, Witam wszystkich

Dzisiaj w GW najwiekszy polski operator dał ogłoszenie:
Cytuje:
=====
Komunikat
Telekomunikacja Polska  SA, powolujac sie na Art. 71 ust 4 Ustawy z dnia 21
lipca 2000 r
'Prawo telekomunikacyjne', uprzejmie informuje, że nowa usługa
'Prezentacja numeru wywołujacego' umozliwia identyfikacje numeru linii,
z ktorej inicjowane jest polaczenie. Abonenci, korzystajacy z tej uslugi,
na wyswietlaczu swojego telefonu beda wiec mieli mozliwosc identyfikacji
numeru telefonicznego rozmowcy.
Pezentacja objete beda wszystkie polaczenia przychodzace,
zarowno od abonentow Telekomunikacji Polskiej S.A.,
innych operatorow telefonii stacjonarnej oraz operatorow telefonii
komorkowej.
Wyjatek stanowia numery zastrzezone oraz numery telefoniczne,
ktorych prezentacja nie jest mozliwa z przyczyn technicznych.
Usluga swiadczona jest pilotazowo wylacznie dla
ograniczonej liczby abonentow na terenie Poznania".
=====

Wreszcie ktos zaczyna respektowac Prawo, (lepiej pozno niz wcale)
a co z reszta abonentow i pozostalymi centralami miejskimi?
-czy one nie maja mozliwosci technicznych? (retorycznie)
Ludzie, ruszajcie do BOK'ow i zadajcie tej uslugi dla siebie

W kazdym razie zapraszam Poznaniakow do korzystania z naszej
przystawki identyfikator numerow wIDzisz

- pozdrawiam z Zabrza,     Władysław Nowak
Identyfikator numeru telefonu: http://www.telsil.com.pl/nowosci.html



Użytkownik "Telesfor Baudot"


Telekomunikacja Polska S.A.: "Cennik Usług Telekomunikacyjnych
tp", czerwiec 2005.
f)  blokada połączeń tp do numerów: 0~300, 0~400, 0~70x, 0~20(7,8)
- bez opłat
Skoro jest w cenniku to się musi dać.


Ja się dziś dowiedziałem, że w cenniku od jakiegoś miesiąca (ale nie
wiadomo od kiedy dokładnie) już nie ma blokady 0-20.
Tzn. jest ale tak naprawdę jej nie powinno być - z powodów wiadomych.
A jak Pan chce mieć blokadę _tylko_ na 0-20, to niech pan napisze
pismo. Nic innego nie mogę panu zaproponować.

A na pytanie o nieaktualny cennik pada odpowiedź: no bo jest
nieaktualny i już! Widocznie ktoś go nie uaktualnił...

Tak więc żadna sensacja, że możliwe jest to co niemożliwe...



Telekomunikacja Telefonia komórkowa
Którą sieć najlepiej znamy

Według badania Telecoms Index przeprowadzonego przez firmę badawczą TNS
OBOP w marcu 2003 r., Era jest najlepiej znanym operatorem telefonii
komórkowej w Polsce - aż 72,9 proc. badanych spontanicznie wymieniło tego
operatora. Dwie trzecie badanych wymieniło Ideę, zaś nieco mniej podało
Plus GSM.

Badania przeprowadzone w grupie 1001 osób powyżej 15. roku życia wskazują,
że najlepiej znają marki sieci komórkowych osoby między 20. a 24. rokiem
życia. W tej grupie najczęściej wymienianą marką jest Plus GSM (97,6
proc.), druga jest Era (96,7 proc.), a trzecia Idea (93,2 proc.).

Rozpoznawalność marki związana jest z udziałem w rynku (najwięcej klientów
ma Era) i wydatkami na reklamę. Według zamieszczonych w marcowym numerze
miesięcznika "Press" danych zebranych przez Expert Monitor w 2002 r. Polska
Telefonia Cyfrowa (operator sieci Era) na reklamę wydała w sumie 228,8 mln
zł (dane cennikowe), z czego 60,7 mln zł na reklamę systemu
bezabonamentowago Tak Tak, czyli usługi, z której najczęściej korzysta
młodzież. Polkomtel (sieć Plus GSM) wydał w tym czasie na reklamę 180,3 mln
zł, w tym 44,7 mln zł na reklamę bezabonamentowego Simplusa, zaś PTK
Centertel (sieć Idea) - 223,5 mln zł, w tym 48,3 mln zł na reklamę
bezabonamentowego Popa.

Rozpoznawalność marki to jedno, a satysfakcja klientów to drugie.
Przypomnijmy, że w przeprowadzonych wiosną 2002 r. przez TNS OBOP badaniach
najwyższe oceny od swoich abonentów zebrał PTK Centertel (średnio 7,9 pkt w
10-pkt skali). Następna w kolejności Polska Telefonia Cyfrowa uzyskała
średnią ocen 7,7 pkt, natomiast trzeci w rankingu operator - Polkomtel -
otrzymał notę 7,6 pkt.

T.śW.



Usługa powszechna w TP

2006-11-13

Decyzja w sprawie określenia warunków świadczenia usługi powszechnej przez
Telekomunikację Polską S.A.

W dniu 8 listopada 2006 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał
kolejną decyzję w sprawie określenia warunków świadczenia usługi
powszechnej. Pierwsza decyzja w tej sprawie była wydana w dniu 5 maja 2006
r. - wraz z decyzją wyznaczającą Telekomunikację Polską S.A. do świadczenia
usługi powszechnej na okres sześciu miesięcy.

Usługa powszechna to zestaw usług telekomunikacyjnych, jakie powinny być
dostępne wszystkim użytkownikom końcowym stacjonarnych publicznych sieci
telefonicznych na terytorium Polski, z zachowaniem wymaganej jakości i po
przystępnej cenie. W jej skład wchodzą następujące usługi:

przyłączenie pojedynczego zakończenia sieci w głównej lokalizacji abonenta
(z wyłączeniem sieci cyfrowej z integracją usług ISDN);
utrzymanie łącza abonenckiego z zakończeniem sieci w gotowości do
świadczenia usług telekomunikacyjnych;
połączenia telefoniczne krajowe i międzynarodowe, w tym do sieci ruchomych,
obejmujące także zapewnienie transmisji dla faksu oraz transmisji danych, w
tym połączenia do sieci Internet;
udzielanie informacji o numerach telefonicznych oraz udostępnianie spisów
abonentów;
świadczenie udogodnień dla osób niepełnosprawnych;
świadczenie usług telefonicznych za pomocą aparatów publicznych.
Przedsiębiorcy wyznaczonemu przysługuje dopłata do kosztów świadczenia
usługi powszechnej w przypadku ich nierentowności. Dopłatę ustala Prezes UKE
w wysokości kosztu netto świadczenia usługi powszechnej.

W nowej decyzji Prezes UKE określił, iż TP S.A. będzie świadczyła usługę
powszechną do dnia 8 maja 2011 r. Ponadto ustalił wartości wskaźników
dostępności i jakości świadczenia usługi powszechnej, a także następujące
obowiązki:

1. obowiązek świadczenia osobom o niskich dochodach pakietu specjalnego
uwzględniającego ich możliwości ekonomiczne.

2. obowiązek świadczenia pakietu podstawowego, w którym miesięczna opłata
abonamentowa stanowi opłatę za utrzymanie  przyłączenia w gotowości do
świadczenia usług telekomunikacyjnych i nie obejmuje innych usług
telekomunikacyjnych.

3. obowiązek uzgadniania z Prezesem UKE zakresu i warunków świadczenia
udogodnień i usług dodatkowych, o których mowa w art. 93 Prawa
telekomunikacyjnego.

4. obowiązek prowadzenia kalkulacji kosztów.

Decyzji został nadany rygor natychmiastowej wykonalności.

Jacek Strzałkowski
Rzecznik Prasowy