TELEMARKETING OUTSOURCING


W obronie krzyża

Dostałam od kolegi i pomyślałam, że może ktoś byłby zainteresowany...

Ponizej przekazuje oferte pracy (a poprosil mnie o to prezes tejze firmy)
w firmie MSA (Miedzynarodowy Sad Arbitrazowy):

Firma szuka studentów którzy:
- opcja 1: full/part-time zajeliby sie telemarketingiem na terenie
Wroclawia lub Warszawy
- opcja 2: firma poszukuje przedstawicieli handlowych na terenie tych 2 miast

dla zainteresowanych poniżej wysyłam dane kontaktowe firmy, a poniżej 'w
skrocie' czym firma się zajmuje. Niezainteresowanych proszę o przesłanie
tej wiadomości dalej, studentom, ktorzy myslicie, ze mogliby byc
zainteresowani ta oferta. Moim zdaniem jest to calkiem niezla propozycja,
firma placi systemem prowizyjnym i podjęcie pracy w niejednemu moze się
oplacic Pozdrawiam

JaJo (student 2 roku Politechniki Wroclawskiej)

kontakt z firmą:
WROCŁAW:
Al. Kochanowskiego 45
51-602 Wrocław
tel/fax (071) 348 26 82/83
tel (071) 345 90 41/51
(071) 348 18 04
mobile +48 605 676 646
mail ok@msa.pl

WARSZAWA
ul. Pilchowicka 25/11
02-175 Warszawa
tel/fax (022) 886 44 23
tel (022) 886 44 25
(022) 886 44 01
mail ok@msa.pl
----------------------------------
PROFIL FIRMY:

Szanowni Państwo,

Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy sp. z o.o. (MSA), oferuje Państwu
kompleksowe usługi służące zarówno zapobieganiu, jak i dochodzeniu
roszczeń finansowych. W realiach polskiego systemu prawnego udało się
dokonać kompleksowej syntezy najbardziej skutecznych sposobów odzyskiwania
wierzytelności. Nietypowy na polskim rynku zakres naszych usług powstał w
odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów, częściowo także przy ich aktywnym
współudziale.

- Prowadzimy stały polubowny sąd gospodarczy, który działa przy MSA jako
instytucja arbitrażowa o ponadnarodowym zasięgu. Rozstrzygamy sprawy
sporne wynikające z obrotu gospodarczego, kompleksowo obsługujemy sprawy
związane z problemem wierzytelności.

- Wyspecjalizowaliśmy się w outsourcingu procesu dochodzenia roszczeń
finansowych - dysponując kadrą negocjatorów oszczędzamy czas i pieniądze
Klientów, rozwiązując problemy przeterminowanych należności bez uciekania
się do procedur sądowych i egzekucyjnych. W przypadku
niezadowalających efektów mediacji i negocjacji, uruchamiamy tradycyjne
postępowanie sądowe.

- Zapewniamy fachową obsługę prawną specjalistów z zakresu prawa cywilnego
i handlowego, reprezentujemy naszych Klientów w sądach
powszechnych na terenie całego kraju.

- Pozyskujemy informacje gospodarcze, w celu zwiększenia
efektywności działań komorniczych oraz dla bezpieczeństwa biznesu naszych
Klientów. Zatrudniamy sztab analityków finansowych i specjalistów.
Współpracujemy z największymi giełdami wierzytelności i biurami informacji
gospodarczej. Zebrane informacje przekazujemy naszym Klientom w postaci
raportów i analiz.

- Jako niezależny audytor jesteśmy w stanie dokonać obiektywnej oceny umów
z podmiotami świadczącymi usługi windykacyjne lub zajmującymi się obrotem
wierzytelnościami. Wskazujemy niekorzystne zapisy i pomagamy wynegocjować
ich zmianę.

- Jako firma szkoleniowo-doradcza oferujemy pomoc w tworzeniu i
udoskonalaniu działu windykacji u Klienta. Wewnętrznym służbom
windykacyjnym zapewniamy regulaminy, udostępniamy informacje o najnowszych
zmianach prawa, a także dostarczamy informacje publikowane w MSiG i MP.

- Oferujemy pomoc naszych mediatorów w przypadkach nieporozumień między
przedsiębiorcami a firmami windykacyjnymi czy kancelariami
prawnymi.

Dużą wagę przykładamy do „komfortu informacyjnego” naszych
Klientów. Według uzgodnionego harmonogramu sporządzamy okresowe raporty
sporządzone na bazie informacji zawartych w naszym systemie
informatycznym. Potwierdzeniem rzetelności działań i spełnienia norm
europejskich przez MSA jest przyznany nam certyfikat ISO 9001:2000.

Zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły i serdecznie zapraszamy do
współpracy wszystkich managerów poszukujących niestandardowych rozwiązań.
Z przyjemnością podejmiemy się realizacji zadań dostosowanych do Państwa
specyficznych potrzeb. Skuteczność naszych działań pozwoli Państwu
ograniczyć dolegliwości związane z egzekwowaniem należności.


Z poważaniem

[ Dodano: 2006-01-09, 17:21 ]



Marketing bazodanowy bez tajemnic
  1 załącznik(i) Z biegiem czasu rola marketingu bezpośredniego ewoluowała z narzędzia służącego wyłącznie sprzedaży produktów do instrumentu budowania długofalowych relacji z klientami. Jednak to czy dany przekaz zostanie zauważony i wysłuchany w głównej mierze zależy od umiejętności zrozumienia, analizy i przetworzenia wiedzy dotyczącej strategicznych grup docelowych.

Wykorzystanie w akcjach promocyjnych starannie wyselekcjonowanych informacji o klientach stanowi punkt wyjścia skutecznego dotarcia do konkretnego odbiorcy. W przeciwieństwie do marketingu klasycznego, w którym stawia się na kampanie o charakterze masowym, marketing bazodanowy pozwala zindywidualizować przekaz oraz dostosować go do konkretnych wymagań i potrzeb adresata. Atutem baz danych jest nie tylko możliwość dokonania ścisłej segmentacji odbiorców komunikatu, ale również spersonalizowania kampanii zarówno na etapie planowania, jak i realizacji.

W dobie rosnącej konkurencji konsumenci są wręcz bombardowani przekazami reklamowymi kierowanymi do szerokich mas. Wobec natłoku ofert i informacji tym większego znaczenia nabierają akcje bezpośrednie, ukierunkowane na konkretne potrzeby konkretnego klienta. Tym bardziej, że marketing bazodanowy pozwala pominąć odbiorców przypadkowych czy niezainteresowanych i trafić z ofertą wyłącznie do potencjalnych kupców.

Bazy danych stanowią kompendium wiedzy o konsumentach i firmach pozwalając na trafną identyfikację adresatów kampanii i tworzenie grup docelowych praktycznie dla każdej branży. Informacje teleadresowe to warunek konieczny, ale niewystarczający do prowadzenia marketingu one-to-one. Obok danych podstawowych, takich jak imiona, nazwiska i dane teleadresowe, zawierają zbiory uporządkowanych, szczegółowych informacji obejmujących m.in. dane geograficzne, demograficzne czy psychograficzne. Dane te skutecznie wykorzystywane są w kampaniach reklamowych lub informacyjnych kierowanych do potencjalnych i aktualnych klientów firmy. Ich celem może być zarówno pozyskanie nowych kontrahentów, ale także podtrzymanie świadomości marki i umocnienie pozytywnych relacji z promowaną firmą.

Bazy konsumenckie wzbogacone są o informacje związane z wykształceniem, branżą zatrudnienia, zainteresowaniami, potrzebami, tendencjami i preferencjami nabywczymi, cenionymi wartościami czy nawet wysokością zarobków. Z kolei biznesowe określają branżę, wielkość zatrudnienia, lokalizację czy wielkość obrotu.

? Nie mam wątpliwości, że bazy danych to pomocne źródło informacji dla ludzi dopiero otwierających firmę, prowadzących działalność lub wprowadzających na rynek nowy produkt lub usługę. Informacje w nich dostępne pozwalają na prowadzenie zindywidualizowanych kampanii reklamowych o ogólnokrajowym zasięgu mających na celu doprowadzenie do rozpoznawalności firmy i umocnienie więzi z klientem ? tłumaczy Tomasz Pakulski, Product Manager platformy komunikacyjnej Redlink.pl.

Aby bazy danych zdały swój egzamin muszą być regularnie weryfikowane, tak by zawierały zawsze sprawdzone i kompletne informacje o klientach. Z tego powodu marketing bazodanowy w dużej mierze opiera się na ciągle aktualizowanych statystykach, w oparciu o które budowane są strategie kontaktu i modele przewidywanych zachowań konsumenckich.

Każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, że niezwykle ważne w relacjach biznesowych są nie tylko działania ukierunkowane na sprzedaż, ale również utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. - Służyć temu mogą na przykład programy lojalnościowe oraz oferty specjalne tworzone na podstawie informacji zaczerpniętych z baz danych. Nie ma lepszej drogi do potrzymania więzi z klientem niż poznanie jego potrzeb i dostarczenie produktów, które spełnią jego wymagania ? dodaje Tomasz Pakulski.

Gromadzenie informacji o klientach, pozyskiwanie nowych danych, segmentacja i przetwarzanie kontaktów w grupy oraz późniejsze aktualizacje to zajęcie czasochłonne, kosztowne, wymagające zatrudnienia doświadczonych analityków. Na rynku działają jednak firmy, których filarem działań jest prowadzenie i udostępnianie baz danych w oparciu o model outsourcingu. Jedną z nich jest firma Vercom i jej autorska platforma komunikacyjna Redlink.pl, w ramach której od października br. istnieje opcja udostępniania baz danych.

Marketing bazodanowy realizowany przez Redlink.pl daje możliwość prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii lub generowania z bazy osób czy przedsiębiorstw z konkretnego segmentu rynku, na których skupiają się bieżące działania firmy. Dla zapewnienia większej skuteczności kampania może zostać przeprowadzona z wykorzystaniem różnych dróg dotarcia do odbiorców, od e-mailingu, po wysyłkę wiadomości SMS czy telemarketing. Z kolei raport przedstawiany po przeprowadzeniu kampanii pozwala zoptymalizować prowadzone działania, aby w przyszłości przynosiły jeszcze lepsze wyniki.

Poznanie klienta, jego potrzeb i oczekiwań to podstawa dobrze zarządzanego biznesu. W odpowiedzi powstał marketing bazodanowy dostarczający unikalne dla firmy informacje, nabierające wręcz strategicznego znaczenia dla prowadzonej działalności. Więcej szczegółów na http://www.redlink.pl/rozwiazania/bazy-danych.aspx.