Telepunkt Chojnice


W obronie krzyża

Dni Otwarte (25.06 – 25.07.2005 r.) to specjalna akcja odbywająca się w 70 punktach sprzedaży sieci Idea. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców 19 miast, w których przeprowadzana będzie akcja – do odwiedzenia punktów sprzedaży Idei i zakupu nowej aktywacji w ramach letniej oferty promocyjnej Jednej Idei (z rachunkiem / mix).

Akcja Dni Otwarte odbywać się będzie m.in. w miastach: Wejherowo, Starogard Gdański, Kwidzyn, Przemyśl, Oświęcim, Będzin, Lubin, Włocławek, Radomsko, Głogów, Puławy, Mysłowice, Brodnica, Chojnice, Chrzanów, Wodzisław Śląski, Mielec, Bełchatów, Żyrardów.

Obejmie 70 punktów sprzedaży sieci Idea: salony franchisingowe (10), Telepunkty (16), punkty Autoryzowanych Przedstawicieli (44).

W ramach Dni Otwartych dla klientów sieci Idea przygotowane zostaną specjalne atrakcje:

Koło szczęścia – które daje możliwość wygrania bezpłatnego korzystania z usługi Co Druga Minuta Gratis (w zależności od wyniku na kole) od 1 do 6 m-cy. Warunkiem skorzystania z proponowanych atrakcji Dni Otwartych jest zakup nowej aktywacji Jednej Idei w ofercie Lato Bez Opłat.
Konkurs konsumencki - warunkiem udziału w konkursie jest zakup minimum jednej aktywacji w letniej ofercie Jednej Idei oraz wypełnienie kuponu konkursowego (letnie hasło dla Idei)
Nagrody tygodniowe: rowery, discmany, telefony Nokia

Nagroda główna – bilety lotnicze przewoźnika Centralwings (dwuosobowe i powrotne w Europie)
Ponadto w ramach akcji odbywają się specjalne akcje przed punktami sprzedaży:

Występ orkiestry dętej (rotacyjnie przed punktami)
Animatorzy Idei robią zainteresowanym mieszkańcom/ klientom zdjęcia (telefonem z aparatem) na tle stanowiska foto w kształcie samochodu kabriolet – możliwość wydrukowania zdjęcia na drukarce na miejscu w POS lub przesłania formie MMS na wskazany numer.
Pakowaczki to specjalna akcja promocyjna odbywająca się w dniach 24.06 – 10.07.2005 r. w 21 Centrach Handlowych w 7 regionach Polski w 3 najbliższe weekendy (piątek / sobota / niedziela; w godzinach 10.00 – 20.00) mająca na celu wsparcie sprzedaży Jednej Idei z rachunkiem i mix w ramach promocji Lato Bez Opłat. Jest to kontynuacja akcji realizowanej w miesiącach kwiecień/ maj br. w Centrach Handlowych w największych miastach Polski.

Zespoły promocyjne pracują w wytypowanych Centrach Handlowych przy kasach hipermarketów. Ich zadania to: pakowanie wszystkim Klientom zakupów do obrandowanych toreb Idei, informowanie o ofercie Lato Bez Opłat w Jednej Idei, wręczanie promocyjnej gazetki oraz kierowanie do punktów sprzedaży Idea.

(telix.pl)