Telepunkt Radom


W obronie krzyża

w <news:d2g9g4$jaa$1@inews.gazeta.pl
diWhizZ napisa?[a]:

Mich@l napisa?(a):
Obecnie tepsa to najwiekszy balagan, pozbawiony kompetentnej kadry
pracowniczej, a moze poprostu zbyt obciazonej po tych wszystkich
cieciach, aby byla w stanie prawidlowo wykonywac swoje obowiazki.
Generalnie lipa, ktora trzeba dalekim kolem omijac.


Witam

Tutaj z ta kwestia sie nie zgodze! Kadre zalezy w jakich dzialach
to maja naprawde dobra i ludzie znaja sie na robocie! Jak mam w pracy problem
jakikolwiek z tp to maks 15-30 min i jest odzew zeby cos sprawdzic itp! Albo juz
zrobione! Stwierdzenie :"Generalnie lipa, ktora trzeba dalekim kolem omijac" to nie
jest trafione! Nawet na niebieskiej lini mozna zdzialac to co sie chce tylko
umiejetnie prowadzac rozmowe! A co do telepunktu to glownie sluzy do sprzedazy i
przyjmowania pisemnych reklamacji!

Jedna rada! jak dzwonisz na niebieska linie to spisuj osobe z ktora rozmawiales, a
nastepnie za 30-40 min dzwon spowrotem i pytaj o to samo co wczesniej!

Pozdrawiam
Suriv
www.smsy.kulak.pl



nie chce Cie martwic ale bez serwisu sie nei da rady tego zrobic...ten
komunikat to sciema...on bedzie taki zablokowany dopuki nei wprowadzisz kodu
odblokowujacego podanego w oparciu o imei telefonu

pozdrawiam


posiadam telefon siemens sx1 i ustawiłem sobie blokade klawiatury
(przycisk
wyłącznika i zablokuj telefon) zostawłem go i udałem się w nieustalonym
kierunku :P przez ten czas ktoś musiał sie próować do niego dostać bo jak
wróciłem zauważyłem ze pokazuje komunikat ze wrowadzono 5 razy blednie kod
i
ze odblokowanie nastapi za 5 minut, juz minelo z 10 godzin i nic, dalej to
samo, pokazuje ze za 5 minut sie odblokuje i gówno
czy ktoś posiada wiedze jak sie tego pozbyć? dodam ze nie mam kabla usb
tlyko posiadam zwykły kabelek od siemensas55 (oryginalny bez przeróbek na
com) czy coś da sie zrobić? dodam że telefon jest na gwarancji i czy
zrobią
to na niej? tak sie zastanawiam czy da sie jakos wejsc do menu bo mam
stools
i wtedy bym telefon sformatował :/ kod *#7370# nie działa :( kod
standardowy
jest 12345

a po za tym odradzam telepunkt w polkowicach na ul. browarnej, nie miła
obsługa, chcialem oddać telefon który jest w poznaniu kupiony i mi nie
chcieli przyjąć, mówią że mam se do pozmnania pojechać i dowidzenia :(





 "Sławek"  wrote:
A ja wczoraj rozmawiałem z panienką w telepunkcie (Radom, M1), któa się zarzekała, że dla ISDN
będzie inny plan sekundowy niż dla analogu - bez opłaty za inicjację połączenia...


Gdyby TP coś takiego wprowadziła, to byłby strzał do własnej bramki.



On 19 Aug 2003 13:26:34 +0200, devn@ochwal.net (Piotr J. Ochwał)
wrote:


| A ja wczoraj rozmawiałem z panienką w telepunkcie (Radom, M1), któa się zarzekała, że dla ISDN
| będzie inny plan sekundowy niż dla analogu - bez opłaty za inicjację połączenia...
Gdyby TP coś takiego wprowadziła, to byłby strzał do własnej bramki.


czemu ???




futszaK wrote:
| A ja wczoraj rozmawiałem z panienką w telepunkcie (Radom, M1), któa się zarzekała, że dla ISDN
| będzie inny plan sekundowy niż dla analogu - bez opłaty za inicjację połączenia...
| Gdyby TP coś takiego wprowadziła, to byłby strzał do własnej bramki.
czemu ???


Większość dużych firm od ręki wzięłoby sobie taki plan sekundowy i
tepsa popłynęłaby na opłatach za rozmowy lokalne. Dlatego TP nigdy nie
zrezygnuje z opłat za inicjację połączenia.



Użytkownik Sławek napisał:


A ja wczoraj rozmawiałem z panienką w telepunkcie (Radom, M1), któa się zarzekała, że dla ISDN
będzie inny plan sekundowy niż dla analogu - bez opłaty za inicjację połączenia...
Tak po partyzancku przeprowadzanej rewolucji w ofercie i cennikach to chyba jeszcze nikt nie
robił... Mnóstwo sprzecznich, półoficjalnych informacji, plotek, niedomówień, żadnych konkretów,
bałagan na stronach TP - brak jednoznacznej i kompletnej oferty.


bzdury


Wczoraj też, od tej samej pracownicy dowiedziałem się, że nie będzie żadnych taryf ISDN
biznesowych i że ta domowa TP Premium to właśnie oferta dla firm. A na stronach TP w ofercie
ISDN dla firm w dalszym ciągu wisi Octopus, teraz nazwany TP biznes...
Coraz mniej z tego rozumiem... :o(


też bzdury, wystarczy poczytać zarządzenie pana G... ( nazwisko
francuskie i nie pamiętam)

Pozdrawiam Michal



In news:20281b3700895bdb0e5e7ce2f9104ae1@news.home.net.pl, *Camis*
wrote:


"darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPK@anty.spam.chnapisał(a):
| No wlasnie powiedziala wam ze da rade.
| Trzeba spisac na papierze umowe uzyczenia lokalu. Bezplatnego
| uzyczenia lokalu.

Ale wlasnie powiedziala ze musi byc umowa z administracji, nie moze
byc taka spisana 'recznie'


No to albo zle zrozumiales, albo babka niedouczona.
Taka umowe spisujecie wy dwaj sami i pokazujecie w Telepunkcie.
Wiem, bo pisalem i zalatwialem dokladnie taka sprawe 3 tyg temu. I zadnego
notariusza, administracji, pana Boga czy kogokolwiek innego nie potrzeba.


| Dziwne bo znajomy (ktory ma dlug w Tp), poprosil kolezanke zeby mu
| zalozyla linie, i jakos zalozyli bez zadnych problemow.

| Skoro ma dlug, to kolezanka widocznie zalozyla ta linie na siebie.

No tak zalozyla na siebie, i jakos dala rade. Teraz mnie odeslali z
kwitkiem.


j.w.



No i stalo sie! 12 pa  2003 roku  Maciej Bebenek <mac@usun.to.komorka.org zebral sie w
sobie i napisał na grupę pl.misc.telefonia:

Radom          Chrobrego 36


Bardziej Telepunkt niż BOK: kasę zlikwidowali - odsyłają na pocztę, na pytanie o ISDN Bizness
odesłali mnie na Pałsudskiego...



Witam,

Tak się złożyło, iż w mojej umowie DSL zamienił się czas z określonej na
nieokreśloną (mniejsza o to dlaczego), zastanawiając się nad kolejnymi
reklamacjami, za radą którejś panienki z 9393/800120810 rozważam
skorzystanie z promocji jesiennej - 6 mies za 1zl netto, pozniej oplata
taka, iz srednio przy DSL2000 wychodzi ok 140 netto/m-c (w skali 2 lat),
a DSL4000 ok 180 netto.

Obsługa telepunktu w słowach była dziś wyjątkowo szczera: "Tak rekalmują
ten DSL, ale nigdzie nie można się niczego dowiedzieć (tu na myśli ma
wszelkie infolinie TP))".

Moja (i nie tylko) wątpliwość tkwi w tym, czy przy przejściu z umowy
bezterminowej na lojalnościową ("jesienna") odłączą DSL'a jako część
procedury. Czyli najpierw 'rozwiązanie umowy', a następnie działanie jak
w przypadku 'podpisania nowej', czy też są to w stanie załatwić za
jednym podejściem ?

Był ktoś w podobnej sytuacji ? Czy komuś udało się takowe promocyjne
przepięcie załatwić za jednym zamachem ?

pozdr.
Rafał Łukawski