TeleTydzień horoskop


W obronie krzyża


Od poniedziałku grubszy Tele Świat

W poniedziałek, 15 grudnia 2008 roku, w kioskach ukaże się Tele Świat w zwiększonej objętości (łącznie 116 stron), odnowionym layoucie i o rozbudowanej zawartości merytorycznej.
Znacznemu rozbudowaniu (ponad 20 stron) uległ dział popularno-naukowy, co wiąże się m.in. ze wzrostem zainteresowania czytelników kanałami tematycznymi. Ponadto zwiększona została - z 54 do 72 - liczba stacji telewizyjnych, których program jest publikowany w magazynie.

W każdym numerze znajdą się co tydzień opisy ponad 400 filmów, omówienia premier kinowych i DVD, informacje o gwiazdach, praktyczne porady (podróże, kuchnia, zdrowie, uroda) rozrywka (krzyżówki, horoskop, humor) oraz strony dedykowane m.in. nowościom na rynku platform cyfrowych.

Do zespołu redakcyjnego magazynu Tele Świat dołącza Hubert Musiał, który, razem z Robertem Pieńkowskim, będzie pełnił obowiązki zastępcy redaktor naczelnej Ewy Wąsikowskiej-Tomczyńskiej.

Hubert Musial pracował ostatnio na stanowisku redaktora prowadzącego dodatku "Męska rzecz" dziennika Polska The Times, poprzednio był m.in. redaktorem naczelnym dodatku Tele Magazyn oraz redaktorem naczelnym magazynu muzycznego XL.

Nie wiem czy mi się zdaje ale czy z tymi nowinkami o platformach cyfrowych gazeta nie przejmuje pałeczki po To i owo ?? Już się nie mogę doczekać zwłaszcza że Tele Świat na stan obecny nie za ładnie wygląda od strony grafiki.



CYTAT-PRESS"28 września nakładem Wydawnictwa Bauer ukaże się pierwszy numer dwutygodnika telewizyjnego "TV 14". Tydzień wcześniej w nowej odsłonie zadebiutuje "Tele Świat", który zmieni częstotliwość z tygodnika na dwutygodnik. Na kampanię promocyjną każdego z nich wydawca do końca br. przeznaczy ok. 3 mln zł.

Oba dwutygodniki wydawca chce pozycjonować w segmencie dwutygodników premium. Pisma będą jednak inaczej targetowane. ”TV 14” ma być magazynem rodzinnym, przeznaczonym dla szerokiej grupy odbiorców. Oprócz programów 54 stacji znajdzie się w nim rozbudowana część magazynowa poświęcona m.in. zdrowiu i urodzie, kuchni, podróżom oraz krzyżówki i horoskopy. Natomiast ”Tele Świat”, tak jak dotychczas, skoncentruje się na liczącym 80 stacji listingu i szczegółowych omówieniach najciekawszych pozycji.
Magazyny liczące po 100 stron trafią do sprzedaży w nakładzie po 500 tys. egz. i w promocyjnej cenie – 1,50 zł. ”Tele Świat” jako tygodnik kosztuje obecnie 1,90 zł. "



W tym wątku będziemy mówić o bieżących nowinkach w segmencie gazet z programem telewizyjnych ale też tematyce około telewizyjnych czyli pism z branży satelitarnej ale także wspominać dawne lata. Na początek - ważna wiadomość a mianowicie szykują się zmiany w segmencie pism telewizyjnych

Bauer wyda kolejny dwutygodnik telewizyjny "TV 14"
28 września nakładem Wydawnictwa Bauer ukaże się pierwszy numer dwutygodnika telewizyjnego "TV 14". Tydzień wcześniej w nowej odsłonie zadebiutuje "Tele Świat", który zmieni częstotliwość z tygodnika na dwutygodnik. Na kampanię promocyjną każdego z nich wydawca do końca br. przeznaczy ok. 3 mln zł.
Oba dwutygodniki wydawca chce pozycjonować w segmencie dwutygodników premium. Pisma będą jednak inaczej targetowane. "TV 14" ma być magazynem rodzinnym, przeznaczonym dla szerokiej grupy odbiorców. Oprócz programów 54 stacji znajdzie się w nim rozbudowana część magazynowa poświęcona m.in. zdrowiu i urodzie, kuchni, podróżom oraz krzyżówki i horoskopy. Natomiast "Tele Świat", tak jak dotychczas, skoncentruje się na liczącym 80 stacji listingu i szczegółowych omówieniach najciekawszych pozycji.

Magazyny liczące po 100 stron trafią do sprzedaży w nakładzie po 500 tys. egz. i w promocyjnej cenie ? 1,50 zł. "Tele Świat" jako tygodnik kosztuje obecnie 1,90 zł. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń - lipiec br. wyniosło 226 179 egz. (dane ZKDP).

Oba dwutygodniki promowane będą m.in. w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet) i w portalu Interia.pl. Kreacją zajęła się agencja Happy Hours, a zakupem mediów dom mediowy Mediaedge:cia.

Coś mi się zdaje że to dopiero początek zmian na rynku pism telewizyjnych. Z tego co usłyszałem się projekt graficzny zawdzięczamy jednak ludziom z Niemiec gdzie już TV14 bo o niej mowa funkcjonuje. Pewnie jak grzyby po deszczu do Polski wejdą z Niemiec kolejne dwutygodniki. Czy zatem doczekamy się polskich wersji TV Spielfilm czy TV Klar czy też TV Today (choć tu czasem myślę że w jego ślady może pójść Tele Świat) czy też drugiego wejścia TV Movie do Polski zobaczymy...
Co wy o tym sądzicie ?? Zapraszam do rozmowy :)

Temat omyłkowo dałem tutaj - proszę o przeniesienie do działu Inne lub Cafe :)
Użytkownik Poland edytował ten post 16.09.2009, 18:05