W obronie krzyża
Witam
Przeczytałem kilka(naście) postów na ten temat, ale nie znalazłem w nich rozwiązania mojego problemu.
Chodzi o to, iż pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach wynosi 0,17 A.
Wyjmowanie kolejno bezpieczników nic nie zmienia - cały czas 0,17 A.
Również odłączenie przewodu przy rozruszniku oraz przewodu przy klemie + nic nie pomaga - prąd dalej na poziomie 0,17 A.
Co ciekawe, po wyjęciu bezpiecznika nr 8 gaśnie lampka oświtlenia wnętrza oraz zegar i termometr, ale po otwarciu drzwi zapalają się lampki w drzwiach oraz zegar i termometr. Tak chyba nie powinno być? Czy bezpiecznik nr 8 też powinien odcinać napięcie od lampek w drzwiach?
Nie posiadam alarmu, elektrycznych szyb.
Ma ktoś "pomysł' co może powodować zwiększony pobór prądu? Jakieś przekaźniki, stacyjka, centralny zamek ...?
pozdrawiam
Witam
Przeczytałem kilka(naście) postów na ten temat, ale nie znalazłem w nich rozwiązania mojego problemu.
Chodzi o to, iż pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach wynosi 0,17 A.
Wyjmowanie kolejno bezpieczników nic nie zmienia - cały czas 0,17 A.
Również odłączenie przewodu przy rozruszniku oraz przewodu przy klemie + nic nie pomaga - prąd dalej na poziomie 0,17 A.
Co ciekawe, po wyjęciu bezpiecznika nr 8 gaśnie lampka oświtlenia wnętrza oraz zegar i termometr, ale po otwarciu drzwi zapalają się lampki w drzwiach oraz zegar i termometr. Tak chyba nie powinno być? Czy bezpiecznik nr 8 też powinien odcinać napięcie od lampek w drzwiach?
Nie posiadam alarmu, elektrycznych szyb.
Ma ktoś "pomysł' co może powodować zwiększony pobór prądu? Jakieś przekaźniki, stacyjka, centralny zamek ...?
pozdrawiam
0,17A to mały pobór i nie powinno być kłopotu z odpaleniem nawet po tygodniowym postoju, prędzej nie masz ładowania
Zanurzanie w cieczy? nie wiem jak jest w innych ale w c330 jest temp blku a nie cieczy z tego co wiem, czujnik nie ma bezpośredniego z nią kontaktu..
A co do termometrów.. mam bardzo niemiłe z nimi doświadczenia, elektryczny to od 150zł w górę, a takie można o kant d.py rozbić, każda sztuka jest inna, ale ogólnie wg nich woda może wrzeć w 90 stopniach a lód topić się w +10 ; ]
Pozatym, czy te sądy są kompatybilne ze sobą nawzajem? ;]
jesli chodzi o sondy -jest tam element który na to reaguje podaje odpowiednie napięcie do procka....
nie zgodzę sie natomiast co do tego stwierdzenia
a takie można o kant d.py rozbić,
mam podobny w CO i identycznie pokazuje jak oryginalny-słupkowy niedokłądność wskazania 1*C wiec aby uciąć dyskusję warto zaryzykować i porównać z zwykłym termometrem.... czy to akurat trudne
Czy nie jest to przypadkiem woltomierz cyfrowy na At i do tego termometr na LM35? Przecież LM zamienia temp na V,więc sama atmega jest jedynie woltomierzem z przesuniętą kropką,a wynik jest podany na wyświetlacz...
a jak inaczej chciałbyś zmierzyć wartość nie elektryczną w sposób elektryczny (cyfrowy)? linijką? można przy pomocy rtęci np ale...
... ale właściwie wszystko sprowadza sie do zamiany wartości nie elektrycznych na elektryczne.. prąd, napięcie częstotliwość...
w zasadzie nawet mierząc rezystancję czy prąd tak naprawdę mierzymy spadek napięcia na rezystorze. tak wiec woltomierz to chyba bardzo odpowiednie urządzenie do tego celu
Witam.
Mam na dzień dzisiejszy stałą pracę na czas określony w firmie elektrotechnicznej. Praca jest legalna, pracodawca płaci wszystkie składki ZUS, zdrowotne itd.
Po pracy dorabiam sobie handlując urządzeniami elektronicznymi które sam "produkuje" typu termometry, zegarki itp. głównie oparte na technice mikroprocesorowej. Oczywiście handel ten jest prywatny (powiedzmy jako "fucha", na zamówienie).
Pytanie mam do was, czy musiałbym zakładać własną działalność gospodarczą żeby takimi rzeczami handlować np. poprzez serwisy aukcyjne, od razu zaznaczę że nie mam możliwości podpięcia się pod firmę w której pracuję i sprzedawać tego pod ich szyldem :/ A jeśli musiałbym założyć własną działalność gospodarczą to czy jest możliwość takiego jej prowadzenia żeby nie płacić składek np zdrowotnych skoro mam je opłacane przez pracodawce?
" />Witam wszystkich,
ostatnio byłem na szrocie i gość miał fajnie wyglądająca rzecz którą może sobie zamontuję bo chciałbym mieć info o temperaturze.
Wygląda na pierwszy rzut na jakiś termometr wew/zewn jest to z kabelkami na wierzchu nie wiem może ktoś miał takie coś i mógłby mi poradzić czy da się takie coś zamontować żeby działało czy trzeba jakąś sondę temperatury do tego czy tylko pod coś podpiąć???
Jego miejsce to panel środkowy znajduje się to pomiędzy włącznikami elektrycznych szyb.
Element pochodzi z polo 6n 1,4 wygląda na oryginalny nie jakaś samoróba,
może jest to z klimy ale wątpię, z obrazka wynika że temperatura wew/zew i ustawianie jakieś także całkiem dziwne
" />Baniak:
-600L
Technika:
- Filtr zewnętrzny kubełkowy sunsun 2000l/h z lampą UV-C
- filtr wewnętrzny jialu HJ-1122 1400L h
-Grzałka 2x 250w z termostatem
-Termometr elektroniczny
-Elektroniczne wyłączniki czasowe 2 szt
-Test stały JBL na CO2
-testy kropelkowe jbl FE,NO3 ,NO2, PH ,PO4 ,KH
Oświetlenie:
-4 x 80W sylvania aquastar x1 sylvania grolux x1,narva daylight x2
Nawożenie:
- easycarbo
- planta gainer pro
- planta gainer classic
Technika CO2:
-Butla CO2 + osprzęt
dekoracje:
- lignit
- korzenie
- kamienie serpentynit 50 kg
- biały brystol
-Ciemne kamienie bazalt ..... 60 kg
rośliny:
- Versicularia Dubyana/Microsorium Windelow
- Mchy: Peacock moss, java moss
obsada:
150 x Neon inessa
10 x Kiryska karłowatego "pigmeja" - Corydoras pygmaeus.
10 x Kosiarka (Grubowarg Syjamski) - Crossocheilus siamensis
15 x krewetki Amano (Caridina multidentata)
xxxx Red Cherry,
xxxx Caridina cf. Babaulti / Rainbow
5 Anentome Helena
było Załącznik:qqqqqqqqqqqqqwwwq.JPG
powstajeZałącznik:DSC01639.JPG
" />a ja no niech popatrzę...
Limited ale 1994 z silnikiem 4.0 OHV
automat
4X4
skóra
automatyczne światła
immobiliser/alarm plus otwieranie na pilota
auto-ściema lusterko
podgrzewane lusterka
podgrzewane siedzenia
elektryczne szyby
tempomat
radio z subem (system JBL)
szyberdach
termometr i kompas
ale... to wszystko to nic
dodatkowo mam tak:
brak zderzaków Limited (czyli plastiki poszły won)
podniesiony 6 cali na zawieszeniu
przełożenia w mostach 4.10:1
blokady przód i tył
zderzak przedni z wyciągarką Mile marker
po zderzaku tylnym został tylko szkielet (narazie)
sprzęgiełka manualne
wycięte progi - bo zerdzewiały
wstawione lampy tylne z rocznika 1997
układ wydechowy Flowmaster
stożkowy filtr powietrza KKM
akumulator OPTIMA red top
świece Bosch platinum +4 (kable też Boscha)
a w środku zamiast popielnicy wstawiony zespół przełączników i lampek no i zajerzyste CB
radio już wymienione - siedzi teraz jakiś Pioneer plus wstawione są dodatkowo tweetery
a co będzie dalej? zobaczymy - czas pokaże... bo do motania mam wiele nowych pomysłów